• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    MeLuvZaynx schreef:
    [Tessa wil wel. Dat word nog drama. Olivia is luxa gewend en Tess totaal niet xd]


    [ haha, ja gezellig ;P ]


    even a white rose has a black shadowx

    Olivia:

    ik pak mijn koffers, en sjouw ze mee naar boven, het is een enorm gedoe om 4 enorme koffers mee naar boven te sjouwen maar ik moet het doen, ik open de deur van de kamer en smijt mijn koffers naar binnen, ik ga op mijn bed zitten, het is een mooie kamer, grote ramen met gordijnen, een bank, tafel met prachtige bloemen erin en uitzicht op de weilanden. ik zie dat er meer bedden in de kamer staan, misschien zou tess wel bij me op de kamer willen slapen.


    even a white rose has a black shadowx

    [Limei is mijn oude account alleen kwam erachter dat ik verkeerd was aangemeld en me al had ingeschreven, dus kan ik verder met dit account?]


    even a white rose has a black shadowx

    Sure..


    El Diablo.

    [Holy Moly jullie gaan snel! Even alles teruglezen]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Caressa Amora Liverly
    Ik grinnik en haal mijn hand door mijn lange blonde haren. 'Ik heb er twee bij,' zeg ik. 'En dan ben ik ook nog eens bizar klein maar ik zie wel op welke kamer ik uiteindelijk terechtkom. Als het niet bij een stel trutten is is het goed.'


    Remember to be ridiculous.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik zet Stardust in de stal met haar naam erop. Het is een basis stal, geen grote zoals ik net heb gezien, terwijl ik hier heen liep. Maar hij is groter dan thuis, want thuis hebben we een stal voor 4 paarden moeten verbouwen zadat 6 paarden erin pasten. Nu nog maar 5. Ik aai even over Stardust haar hals en loop dan naar mijn kamer. Daar staat pap. 'Alles staat binnen,' zegt hij en hij opent zijn armen. Ik knuffel hem en hij fluistert 'Make us proud,'
    'zeker weten,' zeg ik terwijl ik loslaat. Ik veeg de tranen uit mijn ogen, en loop mijn kamer binnen. Alles staat nog ingepakt, dus ik denk dat ik maar ga beginnen met alles leuk inrichten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    olivia:

    [caressa, anders kom je bij ons op de kamer, moeten we even meeten?]


    even a white rose has a black shadowx

    olivia:

    [caressa, anders kom je bij ons op de kamer, moeten we even meeten?]


    even a white rose has a black shadowx

    [goed, Caressa is in de stal waar is Olivia? dan komt ze daarheen.]


    Remember to be ridiculous.

    [Is het niet handiger als alle meisjes in één kamer slapen, een soort slaapzaal ofzo, en alle jongens samen? Gewoon een idee hoor. (:]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [ik denk het wel, of dat nightshot een vaste indeling maakt want zo duurt her tijden voor je eruit bent.]


    Remember to be ridiculous.

    [als we dat gaan doen, moet ik wat van mijn posts aanpassen, maar het is een goed idee. En waarschijnlijk ook wel handiger.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [denk ook dat dat handiger is ja, dan heeft iedereen gewoon een kamer met z'n allen]


    even a white rose has a black shadowx