• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:52 ]


    El Diablo.

    [Oké (:
    Waar is ze? Reina is buiten]

    Reina Chiara Beau Alma
    Terwijl ik mijn goudblonde, dikke lokken naar achteren duwde om er een staart van te maken stond Jalil met zijn achterhoef tegen de grond te stampen. Ik liet de lange staart uit mijn handen glippen, en keek op naar de hengst.
    "Druktemaker," mompelde ik, waarna hij zijn neus tegen mijn schouder duwde.
    Ik voelde me altijd klein naast hem, maar dat was omdat zijn schofthoogte meer dan tien centimeter hoger lag dan ik was. De eerste weken was het opstijgen ook elke keer weer een strijd geweest, maar nu hij niet begon te bokken zodra ik de stijgbeugel vastpakte en ik eraan gewend was, ging het verbazend makkelijk.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:30 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Moet ik anders even een lijst voor je maken met 't geslacht en de speler van de personage's?
    Ik heb toch niks te doen, en dat is wel handig voor de beginpost.]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Okee


    El Diablo.

    [Chay staat trouwens bij de luxe stallen bij haar paard Amoré]


    El Diablo.

    [Ja, daar is Reina ook.
    Post jij dan even wat, ik heb nu al 2 keer achter elkaar gepost :')]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 14:50 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chayenne

    Ik besloot om Amoré in het grasveld te laten lopen, dus haalde ik haar uit haar stal. Op de weg naar het grasveld kwam ik een meisje tegen. Ik liep naar haar toe, 'hey' zei ik. Ik glimlachte, en hield Amoré goed vast.


    El Diablo.

    Reina Chiara Beau Alma
    Toen ik een stem hoorde keek ik om. Een meisje van mijn lengte, met lang donker haar en een zwarte merrie.
    Jalil's hoofd schoot meteen wat omhoog, zijn oren begonnen wat te draaien terwijl zijn ogen over de beeldige merrie schoten. Hij zou niks doen zolang ik geen toestemming gaf, maar hij moest en zou zich uitsloven.
    "Hey," begroette ik haar ook, met een zuinig, maar wel gemeend glimlachje om mijn lippen.
    Normaal gesproken had ik het niet zo op nieuwe gezichten, maar ik was zo blij dat ik weg was van m'n moeder en oom en op deze school zat, dat ik het niet eens zo'n ramp vond. Misschien zelfs leuk. Misschien.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [omg, Ik heb dit topic nu pas gezien. Kan ik gewoon aankomen en de stal en alles klaarmaken?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik kom ook pas net tien minuten geleden of zo binnen vallen hoor :'D]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chayenne

    'Ik ben Chayenne.' stel ik mezelf voor. Ik kijk kort naar Amoré, die heeft meer interesse in de vlinder die naast haar vliegt dan het paard van het meisje. Die wel interesse toont. Best lach wekend eigenlijk. Ik kijk weer naar het meisje, en glimlach nog steeds.


    El Diablo.

    Reina Chiara Beau Alma
    Jalil's lage gebries toonde zijn ongeduld, maar hij moest beter weten. Het waren altijd de hengsten die zich uitsloofden, merrie's deden dat alleen wanneer ze hengstig waren. En jammer genoeg voor Jalil was dat maar zo'n één keer per jaar.
    "Reina." Ik duwde zacht tegen de hals van de hengst aan, die zijn hoofd tegen m'n arm begon aan te schuren. "Hij geeft het over een paar minuten wel weer op, hoor," grinnikte ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [Ik ga, byee]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Chay

    Ik grinnik, en kijk even naar de hengst. Amoré toont echt geen enkele interesse. De vlinder is al weggevlogen en ze legt nu haar hoofd op mijn schouder.


    El Diablo.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Als pap zegt dat we er bijna zijn, leg ik mijn boek weg en kijk naar buiten. Langzaam maar zeker komt de school in zicht. Een lach vormt zich op mijn gezicht. Pap ziet het en vraagt 'heb je er zin in?'
    'zeker weten,' antwoord ik. Mooizo, want eigenlijk kunnen we dit niet financieel ondersteunen, maar alles voor mijn engeltje,' zegt hij terwijl hij afremt. 'niet doen, straks gs ik nog huilen,' zeg ik en ik open de deur. Snel loop ik naar de trailer en open de deur. Daar staat mijn mooie merrie, Stardust. Voorzichtig begeleid ik haar naar buiten. Pap staat al klaar met de rest van mijn spullen. 'Kun je die naar mijn kamer brengen? Dan zet ik Stardust in haar stal,' vraag ik. 'Natuurlijk,' zegt hij en ik doe de trailerdeur weer dicht. 'Tot zo,' zeg ik en ik loop naar de stallen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 15:15 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see