• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elizabeth Woods

    "Ik ga haar niet dragen, dat je dat maar al weet." Lachte ik en tikte met mijn punt van mijn voet tegen haar arm om vervolgens naar Sam te kijken. "Wat een geluk dat we nog magie hebben...Alleen hebben we misschien één ding over het hoofd zien. Hoe krijgen we haar ongemerkt buiten?"
    Ik kruiste mijn armen en tuitte mijn lippen bedenkelijk.



    Hermelien

    "Heb ik dan een andere keus?" Ik ging lachend in kleermakerszit zitten en nam alles over van Harry. "Anders zou ik me nog schuldig voelen als ik neen zei."
    Mijn ogen gleden over alle papieren in de boeken terwijl ik alles aandachtig in me opnam.
    "Dit moet lukken." Knikte ik en begon aan de eerste zinnen van het opstel. "Het enige wat jij erna moet doen is overschrijven zodat niemand mijn geschrift zal herkennen."


    Riley Adams

    Mijn hart maakte een sprongetje toen ik in haar verleidelijke ogen keek.
    Ze was zo mooi.
    Op dat moment kon ik niet echt iets uitbrengen, wie weet zou ik nog gaan kwijlen of zo.
    Ik likte zenuwachtig over mijn lippen en werd gek van het tempo dat mijn hart sloeg.
    Alsof het er elk moment uit kon slaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Elianne Alice Avador

    'Ehmm.. Heb je nog een geniaal plan?' Vraag ik grijnzend terwijl ik George aankijk, hij had waarschijnlijk nog wel een plan.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:42 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils
    'Eerlijk gezegd had ik niet verwacht dat je ja zou zeggen,' zeg ik lachend. 'Dat doen de meeste kleine meisjes namelijk niet.'
    Ik geef haar een klopje op haar hoofd en kijk haar vrolijk aan.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Je hoeft het niet te doen dat weet je toch?" zei ik "Trouwens je hoeft je echt niet schuldig te voelen dan"
    "Is goed dat zal ik doen" zei ik glimlachende "En nadat ik dat heb gedaan zal ik opzoek gaan naar Ron als die dan nog niet terug is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maria Ciara Maunier
    'Of wil je het toch niet voor mij doen?' vroeg ik, nep-teleurgesteld 'Geeft niet hoor' antwoordde ik zuchtend 'Dan zoek ik wel iemand anders' Terwijl ik me omdraaide om op te staan verscheen er een brede grijns op mijn gezicht. Ng heel even, en mijn naam zou in de beker verdwijnen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    'Misschien komt het wel door het feit dat ik geen klein meisje meer ben' antwoordde ik lachend 'Ik ben namelijk wel al 1.60 meter groot, remember? Dat is echt al heel groot' ging ik nep-serieus verder


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    "Laat me eerlijk zijn " begon ik.
    "Ik heb echt geen ideeën" zei ik eerlijk. "En jij mag kiezen ookal had ik wel een idee"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    Ik lach. 'Als jij heel groot bent ben ik gigantisch,' zeg ik vrolijk. 'Maar hoe oud ben je eigenlijk?'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Ja, jij bent mijn reusje' anwtoordde ik lachend. 'Ik ben 16' vervolgde ik 'Dus ik kan nog altijd groeispeurt krijgen' vervolgde ik, overdreven vrolijk


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hermelien

    "Harry," Lachte ik vrolijk en gaf hem een speels duwtje. "Ik maak maar een grapje."
    Mijn veer danste behendig over het perkament terwijl ik het gevoel had alsof het allemaal vanzelf ging.
    Ik stak snel een lok achter mijn oor en schreef snel en netjes verder.



    Riley Adams

    "Wacht!" Zei ik snel en stond op om haar vervolgens aan haar arm zacht vast te nemen. "Stel dat ik het wel doe?"
    Mijn ogen keken afwisselend in de hare terwijl ik erg lang twijfelde wat ik moest doen of zeggen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nils
    'O dus ik ben nu al geclaimd?' Vraag ik lachend en ik knijp zachtjes in haar hand die nog steeds in de mijne ligt. 'Ik had je eigenlijk ouder geschat.'
    [moet eten.]


    Remember to be ridiculous.

    LEly Slytherin
    Arrogant liet ik mijn hand weer zakken toen dat meisje zich na een paar minuten nog steeds niet had voorgesteld. Dan toch niet?! Een erg goede indruk had ze in ieder geval niet op mij gemaakt, iets wat alleen maar in haar nadeel zou kunnen werken. 'Emily, ik denk dat ik maar eens naar de leerlingenkamer toe ga' zei ik 'Ga je mee of blijf je bij dat?' vroeg ik gebarend naar het meisje dat bij ons was komen staan maar totaal onbeleefd tegen mij deed. No way dat ík daar dan aardig tegen zou gaan doen


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elianne Alice Avador

    'George zonder idee'en, dat is nieuw' Zij ik grijnzend waarna ik nadacht,
    'Hmm.. Ik ben heeel slecht in kiezen' Zij ik toen in de hoop dat hij al wat bedacht had.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Ik moet even eten ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Maria Ciara Maunier
    'Dan zou ik dat heel lief van je vinden' zei ik terwijl ik hem verleidelijk aankeek. Ik haatte het als mensen voorwaardes gingen stellen, ookal hield ik me daar dan nooit aan. Nou ja, als het iets heel kleins zou zijn, misschien dat ik het dan voor hem deed. Maar anders echt niet.


    Keep your head up, keep your heart strong