• Hi. Ik kan sinds vrijdag echt bijna niks meer eten. Ik heb totaal geen zin in eten, terwijl ik normaal echt een vreetzak ben.. Ook heb ik helemaal geen honger terwijl ik amper iets eet en heb ik de hele tijd buikpijn en een opgeblazen gevoel. Ik heb wel wat stress dit weekend gehad, vooral op vrijdag. (hoop gedoe met de coördinator, conciërge, leerlingenbegeleiding) Ook komt de pww er weer aan. Is dit normaal dat ik door de stress dit heb..?

    [ bericht aangepast op 16 juni 2013 - 19:42 ]


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Ik heb dat één keer gehad ja, dat ik van de stress niets meer naar binnen kreeg. Dus dat zou best kunnen in jouw geval.

    Yep, dat kan zeker. Stress kan er voor zorgen dat iemand ofwel heel veel ofwel helemaal niets meer eet. Waarschijnlijk gaat het beter zodra je alles weer wat op orde hebt en je je proefwerkweek achter de rug hebt.


    ars moriendi

    Misschien een cracker met iets erop, of een rijstwafel proberen? Begin met iets wat licht is, en wat helemaal niet vult. Als je dat naar binnen krijgt zou ik langzaam aan wat eten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Stress kan inderdaad een hoop rare dingen teweeg brengen, waaronder dit. Een vriendin van mij heeft ook zulk soort verschijnselen gehad door stress en dat hield zo lang aan dat we uiteindelijk dachten dat ze zwanger was. :W
    Probeer in ieder geval te blijven eten, want dat is wel belangrijk. Probeer een stukje fruit of een beetje rijst, want je gaat je er echt niet beter op voelen als je niets eet.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Bedankt voor alle reacties! X


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Dat heb ik vrij regelmatig :Y). De ene maand eet ik de hele supermarkt leeg, de ander krijg ik geen hap door mijn keel.


    i put the fun in funeral

    Vinter schreef:
    Dat heb ik vrij regelmatig :Y). De ene maand eet ik de hele supermarkt leeg, de ander krijg ik geen hap door mijn keel.


    26 - 02 - '16