• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Lely Slytherin
    Een grote grijns verscheen op mijn gezicht toen ze over die twee jongens begon. 'Dom zijn ze inderdaad' antwoordde ik 'Maar tevens heel handig als je ergens geen magie mag gebruiken maar wel ruzie met iemand hebt. Stuur je gewoon die twee op ze af'

Elizabeth Woods

Ik keek Samantha even doelloos aan en begon toen te lachen alsof ze net een goede grap had gezegd.
    "Waarom lach je niet mee?" Vroeg ik wanneer ze serieus bleef. "Oh mijn hemel...je bent serieus."
    Ik trok ongelovig mijn wenkbrauw op en bracht bedenkelijk mijn vingers naar mijn lippen.
    "Wat heb je met die Chinees gedaan?" Vroeg ik zonder er erg op te hebben hoe racistisch dit was. "Ik kan voor je getuigen, zit ik niets mee in...Maar vertel me eerst hoe je in hemelsnaam in contact bent gekomen met haar."

Riley Adams

Voorzichtig schudde ik mijn hoofd. "Nee, te gevaarlijk."
    Ik kende de verhalen van vroeger maar al te goed waar leerlingen in verdwenen en na het toernooi nooit meer waren gezien.
    Dat was nu niet echt bepaald wat ik wilde aangezien ik nu niet bepaald de drang had om mijn leven op het spel te zetten zodat iedereen je kende.
    "Jij?"

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Emily
    'Dan moet je er eerst voor zorgen dat Draco je niet haat,' zeg ik lachend. 'Die twee doen niets zonder zijn toestemming, niet vreemd want je hebt hersenen nodig om zelfstandig te kunnen denken.'

Remember to be ridiculous.

Harry

Ik dacht even na en keek toen naar Hermelien "Weet je wat kies jij maar want het maakt mij echt niet uit"
    "Maar ik denk dat we beter kunnen wachten tot Ronald terug is in het kasteel anders krijgen we alsnog die lekkere koekjes en de thee" zei ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Squib schreef:
    [ze kan naar Emily en nog even naamloos gaan, die staan in de gang.]

[oke comming..]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Samantha

''Niet veel anders dan dat we bij dat joch hebben gedaan.'' zei ik schouderophalend, en keek haar even aan. ''Ik ging wandelen in het verboden bos, tot er een weerwolf opdook.'' zei ik, alsof het niets was. ''Ik kon geen kant meer op, totdat zij me optilde via de bezem.'' ging ik verder, en sloeg even mijn ogen neer.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Ben even eten, zo terug (:]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Lely Slytherin
    Nadat ze dat gezegt had moest ik héél erg mijn best doen niet in lachen uit te gaan barsten. Ik, die mijn best moest doen dat Draco mij zou mogen? Het zo eerder andersom zijn. Maar dat kon ik haar natuurlijk niet vertellen. Ik moest me gedragen als een normale, nieuwe leerling, niet als wie ik werkelijk was. Daarom deed ik, terwijl ik mijn best moest doen weer serieus te worden, alsof ik aan het nadenken was. 'Draco...' zei ik uiteindelijk, alsof ik die naam ergens van herkende 'Daar hebben ze me volgens mij wel eens over verteld ja. Op een manier alsof ze die jongen aanboden ofzo'

Maria Ciara Maunier
    'Ik wil wel meedoen, ja' gaf ik eerlijk toe 'Maar ik ben nog geen 17. Dus, tenzij ik iemand vind die zo lief voor mij wilt zijn om mijn naam in de beker te gooien, gaat dat hele meedoen niet lukken' Hopend dat hij de hint begreep keek ik hem aan, en anders zou het maar op een andere manier moeten...

Hermelien

"Goed plan." Lachte ik opgewekt. "Dan stel ik voor dat we nu naar de leerlingenkamer gaan."
    Ik wreef even over mijn neus aangezien hij een beetje jeukte en keek hem aan.
    "Daar zullen we waarschijnlijk niet gestoord worden en daar is het rustig."

Elizabeth Woods

Ik kon een grijns niet onderdrukken en schudde mijn hoofd.
    "Ik wil je helpen, maar al te graag." Zei ik en tuitte mijn lippen. "Alleen maar omdat ik die Bellatrix niet echt vertrouw...Is ze echt zo verschrikkelijk als men zegt?"

Emily
    Ik kijk haar aan. 'Waarschijnlijk heb jij niets met hem te maken,' zeg ik. 'Want je lijkt een zesdejaars en Draco zit bij mij in de vierde.'
    Ik zie een eerstejaars gryffindor langskomen en werp hem een vernietigende blik toe. Arrogant stelletje is dat.

Remember to be ridiculous.

Riley Adams

"Waar vind je iemand die gek genoeg is om het te doen?" Vroeg ik fronsend.
    Pas enkele tellen later, begreep ik haar subtiele hint en schudde kort mijn hoofd.
    "Ik weet het niet Maria." Zuchtte ik. "Wat als er iemand achter komt?"

Harry

"Helemaal mee eens" zei ik lachend en liep het kasteel naar binnen.
    Ik keek haar aan "Je weet het toch maar nooit, maar ik denk wel dat het daar rusig is en dat we dus niet gestoord worden" zei ik

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Maria Ciara Maunier
    Ik haalde subtiel mijn schouders op. 'Wie zou er achter moeten komen dat jij me geholpen hebt?' vroeg ik. Uh, wat dacht je van heel Hogwarts, heel Beauxbatons en als het mij uitkwam ook heel Klamfells, iedereen mocht weten hoe dom hij was. 'Ze gaan dat kaartje echt niet controleren op DNA ofzo hoor'

Lely Slytherin
    Ik zou zeker wel met Draco te maken krijgen, ik zou met iedereen die aan onze kant te maken krijgen, en misschien dat Draco me wel kon helpen om te vertellen wie zich nog allemaal bij ons aan zou sluiten. Maar, opnieuw, hoefde dit meisje dat niet te weten. 'Ik weet niet met wie ik allemaal te maken krijg' loog ik 'maar dat zie ik vanzelf wel'