• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    Bier is zo goor |: Maar beter dat je je revenge hebt gekregen :Y)
    Meh, mijn zusje is zo'n type dat bij mij alles kan doen en als ik dan wat terug doe, krijg ik m'n moeder op m'n kop :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hier zouden we thuis niet zo ver durven gaan. Drijgen kan nog maar het uitvoeren is wat anders. Hopenlijk had je je nagels goed geslepen? :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik zat hier echt met de gedachte van; 'Ahwww, wat heeft hij gedaan? ;D'
    En toen las ik en had ik zo iets van; 'Ja.. Maar dat is toch niet zo lief? o-O'
    Yee voor traag werkende hersens, haha.

    Hmm, maar nee.. Ik denk niet dat ik zulke broers heb D: Wel een zwager.. Zie hem er nog wel voor aan dat hij dat doet.. Al is het een wonder dat het nog niet is gebeurd.. Telt dat ook ? XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wij zijn aan het bbqen en mijn broertje heeft het weer eens een keer voor elkaar gekregen om niks te doen, en ik doe hartsikke veel en krijg toch het gezeur dat ik niks doe


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    YAY momenteel zitten ze allemaal in Belgie maar ik heb zo goede herinneringen ahhh shit spin w8 ff . zo ben er weer ! bv. ik sta op , wat krijg ik in mn face ? cola


    what goes around come BACK around !

    Mijn broer knuffelt eigenlijk alleen heel erg veel. We stoeien nooit of zo D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Gelukkig drinkt mijn broertje geen bier :o


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen broers of zussen, maar wel een irritante vader en oom. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kyary schreef:
    Bier is zo goor |: Maar beter dat je je revenge hebt gekregen :Y)
    Meh, mijn zusje is zo'n type dat bij mij alles kan doen en als ik dan wat terug doe, krijg ik m'n moeder op m'n kop :/

    I know. xD
    Aw dat is wel flauw zeg. D:

    ( : Ik heb twee van die geweldige broers en die weten ook hoe ik terug kan pakken (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Penelopy schreef:
    Hier zouden we thuis niet zo ver durven gaan. Drijgen kan nog maar het uitvoeren is wat anders. Hopenlijk had je je nagels goed geslepen? :')

    Haha jaa die waren flink scherp. (wbw)

    hhm een zusje, die een bak met water over mijn hoofd leeg gooit (:
    nou ja, gelukkig is het warm buiten(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Kaien schreef:
    Ik zat hier echt met de gedachte van; 'Ahwww, wat heeft hij gedaan? ;D'
    En toen las ik en had ik zo iets van; 'Ja.. Maar dat is toch niet zo lief? o-O'
    Yee voor traag werkende hersens, haha.

    Hmm, maar nee.. Ik denk niet dat ik zulke broers heb D: Wel een zwager.. Zie hem er nog wel voor aan dat hij dat doet.. Al is het een wonder dat het nog niet is gebeurd.. Telt dat ook ? XD

    Late reactie hahah.

    En ja dat telt ook wel. :3 Misschien ben jij nog wel eens aan de beurt? haha

    Ik zou eerder zetten 'geweldige familie'.
    Want dat is serieus geweldig!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb wel een leuke zus. Ze was naar pukkelpop geweest en Of Monsters And Man & de Foo Fighters kwamen. Ze wist dat ik die heel graag wou zien, maar ik mocht nog niet gaan omdat ik te jong was. Dus heeft ze me proberen te bellen tijdens Arlandria van de Foo Fighters - maar er was geen bereik op de wei, dus het was niet gelukt :c - en Little Talks van Of Monsters And Man voor me gefilmd. Ik vond het gewoon lief van haar.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov