• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred

'Hmm... Nu niet maar misschien bedenk ik zo wat... We kunnen hetzelfde uithalen met Vilder, alleen dan dat hij het niet merkt dat wij het zijn.' grijnsde ik. 'Of met iemand anders, maar dan moet jij nog iets weten...'

Draco

Ik keek even naar Jeanine maar zei het niet. 'Straks.' fluisterde ik en staarde weer naar het vuur. Ik had geen zin iets terug te zeggen.

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:28 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria Caira Maunier
    Lichtjes schude ik mijn hoofd. 'Nee, ook die van Draco, of vind je dat heel erg?' Ik had Draco belooft dat zijn naam er ook in zou komen, en hij had mij dit sukkeltje gewezen, dus moest ik dat wel voor hem doen.

Emma Carter
    Lichtjes, niet echt wetend wat ik moest doen of zeggen, glimlachte ik. Deze jongen was wel echt leuk. Alleen, ik kende hem nog helemaal niet. Hoe moest ik weten of we bij elkaar pasten als ik hem pas een middagje kende?

[ik ga]

[neeee niet gaan :o ]

Elizabeth Woods

Ik volgde Samantha de wc uit en wandelde vervolgens naast haar.
    "En nu doen alsof je van niets weet." Lachte ik. "We zijn gewoon onze perfecte zelf."
    Ik gooide sierlijk mijn haar over mijn schouders toen ik 'perfecte' uitsprak en knipperde erg meisjesachtig met mijn ogen.

Hermelien

"Je houdt me gezelschap, dat is al goed genoeg." Zei ik en glimlachte naar het perkament. "Ik ben bijna klaar."
    De pen bleef zwieren over het papier en na enkele minuten haalde ik opgelucht adem.
    "Kijk eens aan." Zei ik en hield tevreden het perkament voor me uit. "Ik ben klaar, Harry."

Riley Adams

"Draco?" Herhaalde ik met een vuil gezicht. "Waarom zou ik dat in hemelsnaam doen? Ik mag hem niet eens."
    Ik schudde resoluut mijn hoofd en kruiste mijn armen.
    "Sorry Maria, maar dan moet je toch met iets beters komen om mij te overtuigen."

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:32 ]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Jeanine

Ik knikte enkel, en leunde met mijn hoofd op zijn schouder terwijl ik, net als hem, het vuur in staarde. Ik wist dat ik Draco er niet op aan moest dringen, aangezien hij dan alleen maar chagrijniger werd.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Summer

"Eigenlijk vind ik dat best wel een goed idee" zei ik lachend.
    Ik dacht na "Nee ik heb echt geen idee" zei ik.
    "Ik neem aan dat hij gewoon weer in zijn kantoor zit toch?"

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Nils
    Emma glimlacht voorzichtig en hoewel ik het niet zeker weet zou ik zweren dat ik haar even zie blozen. Toch kan ik het idee dat ik dit flirtgedoe een beetje te vlot laat gaan voor dit meisje niet onderdrukken. Ik leg mijn arm op de leuning achter haar. Als ze zou willen zou ze vanzelf tegen me aan gaan leunen.

Remember to be ridiculous.

Samantha
    Ik schoot in de lach. ''Tuurlijk, dat is toch duidelijk?'' grinnikte ik, doelend op dat 'perfect'. Ik liep naar buiten, en keek of er niemand anders was. Toen dit het geval was, haalde ik Cho Chang weer tevoorschijn. ''Accio bezem.'' mompelde ik, en niet veel later had ik mijn bezem in mijn handen. Ik gaf het toe, ik was een lui persoon. Geduldig wachtte ik op Elizabeth, terwijl ik even naar mijn lange, rondgevijlde nagels keek.

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:33 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Emily
    'Zullen we naar onze slaapkamer gaan?' Vraag ik Eleanor. 'Ik heb even geen zin in al dat gedoe hier.'
    Ik kijk onopvallend naar Jeanine die bij het vuur zitten. Ze lijken ons niet op te merken en dat is waarschijnlijk maar goed.

Remember to be ridiculous.

Harry

Ik pakte het perkament aan "Bedankt" zei ik en las het
    Nadat ik het had gelezen pakte ik nog een vel perkament en begon het over te schrijven.
    Toen ik het had overgeschreven keek Hermelien aan "Dan ga ik dit maar is in de slaapzaal leggen en opzoek naar Ron aangezien hij er nog niet is" zei ik lachend en stond op. "Ga je mee Ron zoeken of blijf je hier wachten?" vroeg ik

Fred
    'Ja is goed. Zullen we zo dan maar gaan?' vroeg ik aan haar.

Elizabeth Woods

Ik volgde het voorbeeld van Samantha. "Accio bezem."
    Snel stak ik mijn toverstok weer weg en wachtte tot mijn bezem aan kwam zweven.
    Toen ik hem zag, ving ik hem behendig op en stapte er elegant op.
    Als een speer steeg ik op en zweefde even ver boven de grond om vervolgens nog enkele loopings te maken.
    "Dit is leuk!" Lachte ik vrolijk.

George

"Weet of zie je al iets leuks?" vroeg ik lachend terwijl ik even rondkeek.
    Ik dacht na voor een plan, maar ik had echt geen ideeën meer

Hermelien

Ik werd rood tot achter mijn oren en keek met een verlegen glimlach naar de grond.
    "Harry, ik denk niet dat het ok is als ik meega." Lachte ik. "Dat zou vreemd zijn voor zowel Ron als voor mij..."
    Snel keek ik hem weer aan. "Maar je komt het toch wel zeggen tegen mij wat hij zei?"