• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik fronste even. ''Het.. Valt wel mee eigenlijk.'' glimlachte ik, en keek haar toen dankbaar aan.
    ''Je weet niet hoe erg je me hiermee helpt, dankje Lizz.'' zei ik oprecht, terwijl de glimlach nogsteeds op mijn gezicht stond. ''Ze verwacht me over anderhalf uur op dezelfde plek.'' zei ik tegen Elizabeth, en trok haar toen mee richting de verlaten meisjeswc.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Emily
    Ik weet niet wat het is maar deze Lely Slytherin lijkt afstand te willen houden. 'Ach je hebt gelijk,' zeg ik. 'Misschien ga je wel met hem om misschien niet, het zou niet de eerste keer dat hij zich tussen de ouderjaars weet te wurmen.'


    Remember to be ridiculous.

    Lely Slytherin
    Weer moest ik mijn best doen niet te gaan lachen. Meneer kon het dus zelfs hier op school goed met mensen die ouder dan hem waren vinden, iets wat me eigenlijk ook niet verbaasde. 'Trouwens, Emily, weet jij of er hier nog iets leuks te doen is?' vroeg ik. Als we zo door bleven praten, zou er alleen maar meer en meer afstand tussen ons ontstaan, door alle dingen die ik haar niet zou mogen vertellen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik glimlachte toen we eindelijk aankwamen "Jongens welkom op de kermis" zei ik lachend. Ik draaide me om zodat ik ze weer aankeek "Of willen mensen soms iets anders doen want ik heb nog een plan als dit niet in de smaak valt" zei ik

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:27 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hermelien

    Niet veel later stonden we beiden in de leerlingenkamer van Griffoendor terwijl ik opgelucht neerplofte in de zetel.
    Mijn blik gleed eerst naar het lekker warme haardvuur en vervolgens naar Harry.
    "Hier met dat huiswerk." Lachte ik en klopte naast me op de zetel. "We zullen dat varkentje eens wassen."



    Riley Adams

    Ik tuitte bedenkelijk mijn lippen en woelde met mijn hand door mijn haar.
    "Wat zit er in voor mij?" Vroeg ik en slikte. "Geef me één goede reden waarom ik het zou doen?"
    Ik was absoluut niet van plan om het zo maar te doen...tenslotte kende ik haar amper enkele uurtjes.



    Elizabeth Woods

    Mijn blik gleed over het zwartharige meisje op de grond en ik sloeg mijn hand voor mijn mond om niet in lachen uit te barsten.
    "Knap werk Sam, ik bewonder je." Zei ik zacht zodat ik niet in de lach zou schieten. "Wat ben je nu van plan met haar? Haar meesleuren naar Bellatrix?"
    Ik knielde bij het hoopje ellende neer en trok haar hoofd op aan haar haren en keek haar vol minachting aan.
    "Kutwijf." Siste ik vals. "Ik mocht haar al niet vanaf de eerste keer dat ik haar zag."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Eleanor Winter Black Slytherin

    Ik baande me een weg door de gangen. Ik zag Emily staan en liep naar haar toe. 'Hey' begroette ik haar en bekeek haar van top tot teen zoals ik bij iedereen deed. Ik keek even achter me of ik een bekend iemand zag maar zag niks en keerde me weer tot Emily.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Emily
    'Zo laat eigenlijk niet meer echt,' zeg ik. 'Eigenlijk hoor ik over anderhalf uur op mijn slaapzaal te zijn maar 's avonds ben ik vaak voornamelijk bezig met gryffindors vervelen.'
    'Hey Emily,' zegt iemand.
    Ik zie mijn beste vriendin Eleanor staan. 'Hé El, dit is Lely.'

    Nils
    Ik begin te lachen. 'Kermis, goed bedacht,' zeg ik gemeend. 'Wie gaat er mee in de booster?'
    Ik kijk glimlachend naar de anderen. De gevreesde booster.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:32 ]


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Geef me een moment" zei ik lachend en liep de trap op die naar de jongens slaapzalen leidde. Ik pakte alle benodigde spullen en liep weer naar beneden waarna ik naast Hermelien op de zetel ging zitten. "Nogmaals bedankt dat je me wilt helpen" zei ik glimlachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Maria Ciara MAunier
    'Wat zou je in ruil ervoor willen hebben?' vroeg ik terwijl ik hem verleidelijk aankeek. Het zou alles mogen en kunnen zeggen, hij zou het alleen niet krijgen. Dit onzekere jongetje was geen partij voor mij en als hij straks mijn naam in de beker gestopt had, hoefde ik ook niks meer van hem te weten. Dan was ik klaar met hem

    Emma Carter
    'Nee, dit is leuk' antwoordde ik glimlachend. Ik was altijd al gek geweesd op de kermis en vooral de kermis in Engeland was leuk, hoewel ik niet dacht dat ik zoiets zelf zou gaan verzinnen voor tijdens een date. 'Ik ga mee!' antwoordde ik Nils vraag 'Maar dan wil ik wel samen met jou in een karretje' No way dat ik dara alleen in ging zitten

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:31 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha

    ''Ja.. Er zit niks anders op, hè?'' grinnikte ik, kijkend naar Chang.
    ''Nu maar hopen dat dit goed genoeg is.'' mompelde ik, en zuuchtte even. Echt weer iets voor mij om in dit soort dingen te belanden..
    Over een uurtje verwachtte Bellatrix me daar, als ik de tijd maar niet vergat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lely Slytherin
    Arrogant keek ik naar het meisje dat bij ons was komen staan, maar zich nieteens netjes aan mij voor had gesteld. Hoe durfde ze?! Maar toen ik me bedacht ik helemaal onbekend voor haar was, niet de gevreesde Vilijn die iedereen kende, verscheen er een nep glimlachje op mijn gezicht en stak ik mijn hand naar haar uit. 'Heej' zei ik glimlachend 'Ik ben Lely, jij?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik glimlach en trek haar mee het terrein over naar de booster. Mensen springen snel opzij als ze mij zien aankomen omdat ik zolang ben waardoor we al snel bij onze bestemming aankomen. Ik betaal snel voor ons twee en ga in een karretje zitten. 'Kom.'


    Remember to be ridiculous.

    { Ik ben er weer, ga vanaf nu weer actief meedoen met alle rpg's. Ik had echt even heel veel gezeur aan mijn hoofd, sorry (: }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Emma Carter
    Lachend leit ik me meetrekken het terrein over, verbaasd dat alle mensen zomaar opzij gingen toen ze ons zagen. Normaal moest ik echt mijn best doen ergens door te kunnen, dus dit was wel een keertje leuk. 'Kom' hoordde ik hem zeggen, waarna ik glimalchend naast hem plaats nam.


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik keek lachend naar Emma en Nils die langzaam in de menigte verdwenen.
    "Wat zullen wij eens gaan doen?" vroeg ik aan Elianne en keek haar vragend aan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer