• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]

Keep your head up, keep your heart strong

[Poging twee @Leannan; kan Elizabeth op Samantha reageren?]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

[Gvd.. Iemand heeft PoohBear al.. Dat word dus WinniePooh..]

Fleur Delacour

'Ik weet het niet' Zeg ik glimlachend terwijl ik samen met haar naar buiten loop richting de koets, die klein leek van buiten maar zoals veel voorwerpen groot was van binnen.

Don't be like the rest of them, darling

Maria Ciara Maunier
    Het duurde even voor ik antwoord gaf. Ten eerste ging het hem niks aan, ten tweede wist ik niet echt wat ik moest antwoorden. 'Single' antwoordde ik uiteindelijk, dat kwam op dit moment namelijk het beste uit. Wat ik maar niet erbij vertelde was dat ik Fred leuk vond, alleen ruzie met hem had 'Jij?' vroeg ik, om de aandacht weer op hem te richten

Emily
    'De tweede nieuwe slytherin dit jaar,' zeg ik. 'Maar een bijzondere achternaam, ik dacht dat de Slytherinfamilie in de mannelijke lijn was uitgestorven, blijkbaar dus niet zo.

Gabriëlle
    Ik knik. 'Elianne en Maria zijn natuurlijk ook heel slim,' zeg ik. 'Maar je moet gewoon hopen dat jij het bent.'
    Ik spring de koets in. 'Ga je mee naar binnen of wil je nog naar het kasteel?'

Remember to be ridiculous.

[@ThoseWords, ik ben voor Lely]

Fleur Delacour

'Ik ga nog even naar het kasteel' Andwoorde ik glimlachend terwijl ik haar een knuffel gaf, 'Ik zie je later wel' voegde ik eraan toe terwijl ik weer richting het kasteel liep.

[Ik moet gaan.. :( Bye guys!]

Don't be like the rest of them, darling

Gabriëlle
    Ik kijk Fleur na. 'Au revoir' zeg ik.
    Ik draai me om en loop naar mijn bed. Snel schiet ik in mijn pyjama en krul me op onder een grotere stapel dekens als gewoonlijk.

Hermelien

Ik legde de weg naar school zwijgend af aangezien ik maar niets kon bedenken om over te praten met Harry.
    In plaats daarvan, bekeek ik wat de omgeving om toch maar iets te doen.
    Toen we aankwamen bij het kasteel, keek ik naar Harry op.
    "Wat wil je eerst doen?" Vroeg ik nieuwsgierig. "Huiswerk of Ronald?"

Riley Adams

Omdat ze even aarzelde met antwoorden, voelde ik me redelijk ongemakkelijk worden.
    "Singel" Glimlachte ik wat ongemakkelijk. "Sorry van mijn vraag, hij was er uit voor ik het wist."
    Een zucht ontsnapte uit terwijl mijn blik naar de lucht gleed.
    Er waren in de tijd dat we buiten zaten enkele wolken gevormd dus ergens hoopte ik dat het niet zou regenen.

Elizabeth Woods

Een lach ontsnapte uit mijn mond terwijl het geluid weerkaatste op de muren van het kasteel.
    "En wat is er Sam?" Vroeg ik nieuwsgierig.
    Ergens maakte ik me zorgen aangezien haar toon redelijk serieus was geworden dus had ik het gevoel dat het wel eens belangrijk kon zijn.
    "Vraag maar raak."

[@Aragog...Ik had je post niet gezien]

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

[wie heeft er zin om iets met Eleanor te doen??]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Lely Slytherin
    Even beet ik geïrriteerd op mijn lip. Dit mens zou nog wel eens in de weg kunnen gaan lopen, met haar praatjes over dat mijn familie uit was gestorven... Uiteindelijk besloot ik dat maar te negeren en schudde ik mijn hoofd. 'Nee' antwoordde ik glimlachend 'Dat is dus niet zo, alleen zijn we een tijd minder bekend geweesd onder de heksen en tovenaars. Veel van mijn grootvaderen en grootmoederen hebben zich onder een andere naam aan mensen voor gesteld, iets wat natuurlijk volkomen onzin is'

[ze kan naar Emily en nog even naamloos gaan, die staan in de gang.]

[Nee, maakt niet uit joh :3]
    Samantha

Ik keek even om me heen of er iemand was, en toen dat niet het geval bleek zuchtte ik even. ''Het is Bellatrix.. Ze had me de opdracht gegeven om één van Potter zijn vrienden tijdelijk uit te schakelen, en ik moest bewijs leveren. Nu ligt Cho Chang in eh-'' ik pauzeerde even. ''In de verlaten meisjeswc.'' een nerveus lachje ontsnapte mijn mond, en ik krabte aan mijn achterhoofd. ''Nu wou ik vragen of je kon getuigen ofzoiets.'' mompelde ik. ''Ik snap het als je niet wilt, hoor.'' voegde ik er nog snel aan toe, en keek haar aan om haar reactie te pijlen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Maria Ciara Maunier
    'Het geeft niets' antwoordde ik glimlachend. Volgens mij was zoiets hier, in Engeland, een doodnormale vraag. Daarom zou ik er ook niet moeilijk om moeten doen. 'Trouwens, Riley, ga jij je inschrijven voor het toverschool toernooi?' begon ik. Het had nu wel lang genoeg geduurd

Emily
    Ah, dus de Slytherin familie bestaat nog wel, leuk omte weten. 'Inderdaad,' zeg ik. 'Wat maakt het nou uit dat Slytherin een aantal duistere tovenaars heeft voortgebracht? We zijn in elk geval niet dom, tenzij we Grabbe en Goyle heten.'

[Ik bedoel dus Emily en Lely]