• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik ben even verbaasd wanneer Emma mijn hand vastpakt maar laat het maar zo, eigenlijk vind ik het niet eens erg. We lopen samen naar de twee toe. 'We zijn er al hoor.'


    Remember to be ridiculous.

    Hermelien

    "Ja, want als ik jou was wie zou je dan helpen met je huiswerk?" Vroeg ik en knipoogde speels. "Wat denk je Harry, gaan we terug zodat ik je kan helpen met je opstel?"
    Ik haakte in bij hem zodat we samen naar Zweinstein konden gaan.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Aragog schreef:
    [@Leannan, mag Samantha een reactie? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik wil mijn usernaam veranderen maar twijfel tussen PoohBear/Poohbear of WinniePooh.. Welke vinden jullie leuker?]


    Don't be like the rest of them, darling

    Gabriëlle
    Fleur pakt mijn hand vast en samen lopen we naar de koets. Samen met haar ben ik een stuk minder bang. Ze is zo slim. 'Dan kiezen ze vast jou,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    George

    "Oke ik roep jullie twee keer en dan nergeren jullie me nu wil ik weglopen en dan luisteren jullie wel?" vroeg ik. "Dat is echt..weet je wat laat maar" zei ik.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    TheRumIsGone schreef:
    [Ik wil mijn usernaam veranderen maar twijfel tussen PoohBear/Poohbear of WinniePooh.. Welke vinden jullie leuker?]

    [Poohbear (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [oké, ik laat haar al naar de gang komen]

    Maria Ciara Maunier
    Zo geïnteresseerd mogelijk keek ik naar het vlindertje. Eigenlijk interesseerde dat diertje me niet, maar ik deed maar alsof. Net als dat ik de hele tijd deed alsof, alsof ik hem aardig vond, alsof ik hem leuk vond, terwijl ik hem alleen maar nodig had...

    Emeli Slytherin
    Nadat ik mijn koffers had geplaatst in de kamer waar ik sliep, had ik besloten naar beneden te gaan en te kijken of er nog iets interessants te doen was. De enige reden waarom ik hier nu nog op de begane grond rondzwerfte, was omdat ik nog niks interessants ontdekt had. Het was hier dus een stuk saaier dat ik in eerste instantie gedacht had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'We waren in gesprek,' zeg ik. 'Maar wat is het nou? Stom, vervelend, idioot, gestoord, vreemd? Zeg het maar.'


    Remember to be ridiculous.

    Emily
    Ik loop rustig door de gangen en dan zie ik een redelijk onbekende gestalte met donker haar. Ze droeg kleding met het groen van Slytherin. Nog een nieuwe? 'Hallo,' zeg ik. 'Ben je nieuw, ik heb je nog nooit eerder gezien. Ik ben Emily.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    "Ja dat had ik door ja" zei ik. "Maar nee dat was het geen van die vijf, maar wat ik wou zeggen zeg ik niet" zei ik en liep naar links


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Dan niet hé,' zeg ik. 'Maar aangezien we nou weer compleet zijn kunnen we beter doorlopen voor we weer uit elkaar vallen.'


    Remember to be ridiculous.

    Riley Adams

    "En hoe zit het in de liefde?" Rolde er uit mijn mond zonder ik er erg in had. "Vriendje, singel?"
    Mijn ogen werden ietsje groter toen ik besefte wat ik vroeg, dus besloot ik me maar op de vlinder te focussen.
    Helaas voor mij, moest dat rotbeest plotseling gaan vliegen waardoor ik niet anders kon dan haar aan te kijken.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    Ik glimlachte "Dat is ergens wel handig maar dat is niet wat ik bedoel en dat weet jij ook" zei ik.
    "Lijkt me een goed plan dan kan ik ook opzoek naar Ron voor je" zei ik lachend en liep met haar mee terug naar Zweinstein.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [oh, we hebben al een Emily, Emeli, Emely in het RPg, laat ik mijn naam dan maar gaan veranderen. Welke is het leukste? Nina of Lely?]

    ... Slytherin
    Even bekeek ik het meisje dat tegenover me stond minachtend, maar toen ik merkte dat ze net als mijn uit Slytherin kwam verscheen er een glimlach op mijn gezicht. 'Ja' antwoordde ik toen ze me vroeg of ik nieuw was. 'Ik kreeg namelijk eerst thuis les, maar mijn ouders hebben er eindelijk in mee gestemd dat ik nara Hogwarts mag gaan' Of nouja, eigenlijk was het Dumbledore die het eerst niet goed vond, maar uiteindelijk toch ja heeft gezegt. Het zou namelijk zo zonde zijn als ik het kasteel, waar mijn vaders meesterplannen al begonnen, nooit van binnen zou mogen zien. 'En ik ben (naam moet nog gekozen worden), ... Slytherin'


    Keep your head up, keep your heart strong