• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Draco
    Ik keek naar de allebei bijna lachende meisjes. Niemand zou snappen wat mij al tijden dwars zat. 'Dat gaat jullie niks aan.' zei ik kortaf en trok mijn benen op. Ik staarde woest naar het vuur. 'En lag me niet uit want dan doe ik je wat.' mompelde ik Lely achterna.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:22 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Lely is al weggelopen]


    Remember to be ridiculous.

    Hermelien

    "Wel, dan hoop ik dat we in de avonturen die nog gaan volgen niet meer zo in levensgevaar gaan zijn." Lachte ik en keek op van het perkament. "Het lijkt wel alsof we er een gave voor hebben om in zware problemen te komen."
    Ik legde de veer even neer en begon op mijn vingers te tellen.
    "In het eerste had je Pluisje en de trol, in het tweede had je Marten Vilijn a.k.a Voldemort met zijn basilisk en in het derde hadden we de dementors en Lupos die ons wilde aanvallen als weerwolf...wat zal het dit jaar zijn?"
    Ik lachte bij het idee dat we weer eens in zware problemen gingen zitten en begon vervolgens weer terug te schrijven aan het opstel.



    Riley Adams

    "Alleen jou naam hé." Zei ik vastbesloten en keek haar doordringend aan. "En in ruil daarvoor help jij mij?"
    Ergens had ik er wel een slecht voorgevoel over, maar was niet van plan om me te laten leiden door mijn angsten en voorgevoelens.
    Ik vroeg haar niet veel, dus waarom zou ze er een probleem van maken?


    Elizabeth Woods

    "Natuurlijk met de bezem." Lachte ik droog. "Jij mag te voet gaan, maar ik niet."
    Ik maakte me groot en stak vastberaden mijn kin in de lucht.
    "We laten die Bellatrix eens zien wat we waard zijn, liefje."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ Volgens mij was het Summer ^^]

    Summer

    "Maar dat zijn al jullie grappen dus daar twijfelde ik al heel lang niet meer aan" zei ik lachend. "Trouwens heb je nog een briljant paln of niet?" vroeg ik en keek hem vragend aan. Dit was gewoon een van de beste manier om je gedachten even opzij te zetten.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [mag ik een reactie van Emma?]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    [Lely is al weggelopen]

    [aangepast]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Toen ik zag dat Lely was weggelopen, keerde me ik tot Draco. ''Wat is er?'' vroeg ik zachtjes, en pakte voorzichtig zijn hand vast. Geen idee of het daar een goed moment voor was, maar ik bedoelde het tenminste goed.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lely Slytherin
    Juist door die woorden begon ik te lachen. 'Jij doet míj wat?' vroeg ik, hem niet echt gelovend. Hij moest het eens proberen, dan was dat waarschijnlijk het allerlaatste wat hij in zijn leventje deed. Even richtte ik me op Jeaninen, die gelukkig wél normaal gereageerd had. 'Weet jij of er nog wat leuks te beleven valt hier?' vroeg ik haar 'Of is Dray juist daardoor zo chaggerijnig, moet hij gewoon eens een keer goed zijn agressie op een modderbloedje of Gryffindor af gaan reageren?'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Squib schreef:
    [Lely is al weggelopen]


    lely was helemaal niet weg gelopen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    Ik lachte. ''Oh, dat zeker.'' grinnikte ik, en keek Elizabeth even aan. ''Tijd om te gaan.'' zei ik toen, en keek even naar Cho Chang, waardoor ik een lachje niet kon onderdrukken. Ik verborg haar achter mijn gewaad, en liep de wc uit.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    -laat maar ik vond het al zo raar dacht al dat ze niet weg was-

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [nee al weggelopen mij Eleanor en Emily, ik had het tegen awesomee]


    Remember to be ridiculous.

    xJohnnyDepp schreef:
    -laat maar ik vond het al zo raar dacht al dat ze niet weg was-

    zie jij ook maar ergens -behalve in de post dat iemand anders zegt dat ik weg ben- dat ik weg ben gelopen?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    "Ik hoop het en volgens mij ook " zei ik lachend "Dit jaar is het toverschool toernooi en wie weet wat dat ons gaat brengen"
    Ik keek haar aan "Ik hoop eigenlijk niets, maar dat zal wel weer niet" zei ik. "Trouwens weet je zeker dat ik nu niets kan doen?" vroeg ik toen ze weer verder schreef


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elianne Alice Avador

    'Is goed' Zij ik glimlachend, en ik liep samen met George langs alle dingen bij de kermis, veel lichtjes en atracties, dingen genoeg om te doen maar niet allemaal even leuk.


    Don't be like the rest of them, darling