• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Harry

    "Weet ik maar ik wil wel dat je het weet dat je het niet hoeft te doen en dat je je ook niet schuldig hoeft te voelen" zei ik lachend.
    Ik keek naar Hermelien en toen naar het blad "Ik weet echt niet wat Ron en ik zonder je moeten en dat bedoel ik niet alleen het huiswerk maken voor je dat denk" zei ik lachend

    George

    "Ik weet het ik kan het ook niet geloven" zei ik lachend en dacht na.
    "Mh laat me heel even denken" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Hoe oud had je me geschat dan?' vroeg ik nieuwsgierig. Ik hoorde wel vaker dat mensen me zeventien, achttien schatten, maar dat vond ik zelf wel meevalen. Ik zag er misschien iets jaren ouder uit, maar echt geen jaren.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eleanor Winter Black

    'Hey El dit is Lely' Stelde ze me voor aan het meisje dat blijkbaar Lely heette. 'Hoi' zei ik tegen Lely en ik gaf haar een glimlach. Die van mij waren kostbaar bijna niemand kreeg ze alleen mensen van Slytherin en Sneep als hij weer eens een Griffoendor aanpakte. Ik had net zoals iedereen van Slytherin een hekel aan iedereen van Griffoendor. Ze waren gewoon zo schijnheilig iets waar ik niet tegen kon.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Samantha

    Mijn mond zakte een stukje open. Shit, nog niet aan gedacht..
    Na een tijdje verscheen er een grijns op mijn gezicht. ''Diminuendo.'' mompelde ik, nu maar hopen dat het werkte..
    Niet veel later werd Cho Chang steeds kleiner, en kleiner..
    Zelfvondaan pakte ik haar op, toen ze ongeveer even groot was als een pop. ''Et viola.'' grinnikte ik, terwijl ik even naar Cho keek die ik aan haar haren had vastgepakt.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermelien

    "Simpel Harry," Zei ik zonder op te kijken van het perkament. "Dan zouden we al die avonturen van de voorbije jaren niet hebben meegemaakt en zou ik jullie ook niet hebben kunnen redden en jullie mij niet."
    Ik dacht terug aan het eerste jaar met de trol en huiverde.
    Dat was mijn eerste aanraking geweest met een echt magisch wezen, samen met Pluisje dan.
    Ook aan de driekoppige hond had ik geen al te blije herinneringen.



    Riley Adams

    "Kan je er voor zorgen dat mensen me zien staan?" Vroeg ik onzeker. "Vooral dat meisjes me zien staan."
    Ik wist niet bepaald of het haalbaar voor haar zou zijn, maar ik wilde dit zo graag.
    Dit en een kus, maar dat kon ik toch onmogelijk van haar verlangen?



    Elizabeth Woods

    "Niet slecht, liefje." Lachte ik terwijl ik de miniatuur versie van Cho bekeek. "Wanneer had je afgesproken?"
    Ik leunde tegen de muur en keek haar afwachtend aan.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:06 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Harry

    "Als je het zo zegt klinkt het inderdaad simpel" zei ik lachend. "En vergeet natuurlijk niet de avonturen die nog komen gaan, want ik denk niet dat het hierbij blijft".
    Ik zag dat ze huiverde "Laat maar raden je denkt aan een van de eerste avonturen?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga eten]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Samantha

    ''Over drie kwartier op de heuvel achter het verboden bos.'' ratelde ik, en dacht even na. Als ik me aansloot bij de Death Eaters, kon ik mooi wraak nemen.. Ik keek Elizabeth even aan. ''Met de bezem dan maar?'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Mag ik zo een samenvatting??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ Emma, Nils, George en Elianne zijn op de kermis
    Harry en Hermelien zitten in de leerlingenkamer

    en verder weet ik het niet maar dit is Summer haar laatste reactie]

    Summer

    Ik keek lachend naar Fred en knikte "Tuurlijk"
    Het was altijd gezellig met de Griffoendors maar ik vraag me af nadat de brievenschrijver alles aan iedereen heeft of het dan nog zo gezellig zou zijn.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 19:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Nils
    'Zeventien,' zeg ik. 'Evenoud als mij dus.'
    Ik streel de rug van haar hand zachtjes met mijn duim. 'Maar je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn vraag.'

    Emily
    'Heb je al weer zin in onze lessen met die gewéldige gryffindors?' Vraag ik Eleanor. 'Ik heb ze zo ontzettend gemist.'


    Remember to be ridiculous.

    Fred

    Met een zwaai opende ik de deur. 'Glucio' zei ik lachend en plotseling plakte Foppe aan de muur. Ik zorgde dat we niet gezien werden door Foppe. 'Wie is daar!' schreeuwde hij en probeerde los te komen.
    'Conjurus Infarctus' fluisterde ik en wees op de tafel voor Foppe. Hij keek met grote ogen naar de plek waar eerst de tafel was, maar nu niet meer.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik keek van Foppe naar Fred en weer terug en had moeite om mijn lach in te houden. "Dit is echt geweldig" fluisterde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred
    Ik liet nog wat dingen verdwijnen en toen kwam ik tevoorschijn bij Foppe.
    'Wat is er met jou aan de hand?' vroeg ik en keek hem aan. 'Maak me los.' zei Foppe. Ik grinnikte. 'Als je alsjeblieft zegt.' en ik grinnikte bij zijn gezichtsuitdrukking.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emma Carter
    Ik keek hem verbaasd aan, ik wist namelijk niet wat hij me gevraagd had waar ik geen antwoord op gaf. 'Sorry, maar wat vroeg je me ookalweer?' vroeg ik daarom

    Maria Ciara Maunier
    Ik haalde mijn schouders op, zo moeilijk zou dat toch niet zijn? 'Dat gaat me wel lukken?' antwoordde ik 'Tenminste, als jij nu mijn naam erin wilt gooien...'


    Keep your head up, keep your heart strong