• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Aragog schreef:
    Samantha

    Ik liep weer weg van het kantoor van Snape, met een grote grijns op mijn gezicht. Uiteindelijk zag ik Elizabeth staan. ''Lizz! Hij heeft véél straf.'' grinnikte ik. ''En we hebben wat afdelingspunten erbij, hun eraf.'' zei ik, en keek haar toen weer serieus aan.
    ''En.. Ik heb je hulp nodig.'' mompelde ik toen, me afvragend wat ze ervan zou vinden. Zou ze me verafschuwen nadat ik het haar heb verteld, of juist niet?

    [Ze gaat haar dus vragen om te getuigen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabriëlle
    Ik kijk naar Fleur, mijn grote heldin. 'Ik ben bang voor het donker,' zeg ik. 'De andere kinderen zeggen allemaal dat er enge wezens in het bos zitten.'
    Ik speel met mijn mouw en kijk haar beschaamd aan. Eigenlijk wil ik net zo dapper als haar zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Van Ron en Harry' antwoordde ik 'Harry potter ken je waarschijnlijk wel, Ron denk ik nog niet. Dat is het kleinere broertje van Fred en George. Die twee waren het bos in gegaan, vraag me niet waarom, en toen waren ze dat beest dus tegen gekomen'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Hermelien

    "Precies." Lachte ik. "Dat zou jij doen, maar ik ben jou niet."
    Ik stapte voorzichtig naar buiten zodat ik de frisse lucht kon inademen.
    Een fris briesje waaide door mijn haar waardoor ik automatisch even rilde, niet dat ik het koud had ofzo.
    "Trouwens als ik een spreuk zou afvoeren," Ging ik lachend verder en draaide me om naar Harry. "Zou mijn tegenstander er niet goed van zijn."


    Riley Adams

    "Ben ik nu al je schat?" Grijnsde ik en begon weer doelloos wat gras uit te trekken. "Maar even serieus, als ik een tweede taal zou moeten leren, zou het Spaans zijn...of Chinees."
    Een klein vlindertje landde op mijn schouder terwijl ik er vol bewondering naar keek.
    Het was een lichtblauwe vlinder met zwart en hij leek wel te schitteren in het zonlicht.
    Hij was eigenlijk best mooi.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nils
    Ik kan het niet laten om te lachen. 'Ik zou toch van de Great Harry Potter denken dat hij in wlk geval zo slim is om niet een bos waar YouKnowWho zat te gaan en van die Ron heb ik al wel gehoord via George.'


    Remember to be ridiculous.

    Fleur Delacour

    'Zal ik me je mee gaan?' Vroeg ik haar, ik zou haar altijd beschermen en helpen, ze was alles voor mij.


    Don't be like the rest of them, darling

    Maria Ciara Maunier
    'Non, je vais suffit obtenir mon nom dans la Coupe' antwoordde ik in het frans toen ik hem vroeg of hij nu al mijn schat was, wetend dat hij me toch niet zou verstaan, waarna ik in het spaans verder ging 'El español no es tan difícil' Toen ik merkte dat hij me niet verstond, kreeg ik een grijns op mijn gezicht. 'Ik vertelde je, in het spaans, dat spaans niet zo'n moeilijke, maar wel leuke taal is.

    [El español no es tan difícil = spaans is niet zo'n moeilijke taal
    'Non, je vais suffit obtenir mon nom dans la Coupe' = nee, ik heb je alleen nodig om mijn naam in de beker te krijgen.

    Ik heb trouwens een slytherin voor je aangemaakt, waar zal ik haar in verhaal voegen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    George

    Ik haalde mijn schouders op en keek naar Elianne
    "Zullen wij samen dan maar die kant op gaan?" vroeg ik.
    "Trouwens als zij verdwalen heb ik er niets meer mee te maken" zei ik lachend


    Harry

    "Hermelien wees blijf dat je mij niet bent" zei ik lachend "Dat wil je echt niet"
    Ik liep met haar mee naar buiten en keek haar aan
    "Mh misschien heb je daar wel gelijk in" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [@Leannan, mag Samantha een reactie? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Gabriëlle
    Ik knik snel. 'Alsjeblieft,' zeg ik. 'Ga jij je naam in de beker doen? Iedereen heeft het over de mogelijke kampioenen.'


    Remember to be ridiculous.

    Elianne Alice Avador

    'Ik ga met je mee' Zeg ik grijnzend, 'Ik verdwaal liever niet' Voegde ik eraan toe, en ik zou het liefst bij hem blijven, maar dat zij ik niet hardop.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Emily zit te eten maar die gaat denk ik ook iets anders doen, ze kunnen elkaar tegenkomen in een gang.]


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'We komen er al aan, George' zei ik lachend, waarna ik -automatisch- Nils hand vast pakte, om vervolgens onze pas te versnellen zodat we weer bij George kwam te lopen.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Riley Adams

    "Ik ben onder de indrukt." Lachte ik terwijl ik Maria een zacht schouderklopje gaf. "Frans zou ik niet willen leren...Mijn tong zou in de knoop komen te zitten."
    Voorzichtig nam ik de vlinder op mijn vinger en hield hem voor me uit.
    "Is hij niet prachtig?" Vroeg ik bewonderend.
    Het beestje bewoog wat met zijn vleugels maar bleef netjes zitten.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Ik wil trouwens mn naam veranderen maar ben aan het twijfelen tussen PoohBear en WinniePooh.. Welke vinden jullie leuker?]

    Fleur Delacour

    'Ik denk het wel' Zeg ik glimlachend tegen haar terwijl ik haar hand vastpak en door het kasteel naar de uitgang loop.


    Don't be like the rest of them, darling