• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik grinnik. 'Ik vroeg of je me nu al geclaimd hebt,' zeg ik lachend. 'Omdat je mijn reusje noemde.'
    Ik kijk haar aan, ze is best schattig als ze verbaasd is.


    Remember to be ridiculous.

    Lely Slytherin
    Geïrriteerde rolde ik met mijn ogen toen ik even later niet meer door Eleanne genegeerd werd, maar ditmaal door Emely. 'Ik ga' was het enige woord wat ik nog aan hen vuil maakte, waarna ik naar de leerlingenkamer toe liep, waar ik zowel Draco als Jeanine aantrof, nu doordat de leerlingenkamer iets drukker was in een normale houding dan ze net -voor ik er was- gelegen hadden. 'Wat doe jij hier?' vroeg ik grijnzend aan Jeanine. Dat Draco hier op school zat, wist ik al. Maar dat ook Jeanine hier aanwezig was, was iets nieuws voor me.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    Nep-serieus knikte ik met mijn hoofd. 'Ja' zei ik plagend 'Je bent nu al van mij.'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Draco
    Ik ging rechterop zitten toen Lely binnenkwam.
    'Iets eh... iets voor haar ouders.' redde ik haar. 'En wat kom jij doen?' vroeg ik aan Lely.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer

    Ik kwam ook tevoorschijn en ging naast Fred staan.
    De gezichtsuitdrukking van Foppe was echt goud waard.
    "'Je moet nu toch wel weten dat je als dat je juist niet los word gemaakt?" vroeg ik lachend en keek Foppe aan. "Of niet soms?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lely Slytherin
    'Sinds wanneer kan ze niet meer voor zichzelf praten, malfoy?' vroeg ik grijnzend. 'En wat ik hier kom doen gaat jou niks aan.'vervolg ik plagend 'Eigenlijk hoor jij mij nieteens te kennen' ga ik iets voorzichtiger, zodat zo min mogelijk mensen het horen verder. Ik heet namelijk Slytherin tegenwoordig, niet de naam waaronder jij mij kent. Anders mocht ik van Dubledore nieteens hierheen komen...'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik kijk haar glimlachend aan. 'Oké,' zeg ik. 'Maar dan claim ik jou bij deze ook alvast.'
    Ik sla mijn arm om haar heen en plaats voor de grap een kus op haar wang.


    Remember to be ridiculous.

    Elianne Alice Avador

    Ik wachte geduldig tot hij iets bedacht had, hij zou vast wel iets bedenken,
    en eerlijk gezecht maakte het mij niet veel uit wat hij bedacht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Eleanor Winter Black

    'Heb je zin on onze lessen met die gewéldige gryffindors' vraagt Emily aan mij. 'Ik heb ze ontzettend gemist' vervolgd ze haar zin spottend. 'Ja nou die schijnheilige bonen' zeg ik sponttend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    George

    "Zullen we anders even rondkijken?" vroeg ik terwijl ik haar aankeek. "Dan komen we vanzelf wel op een idee" zei ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik heb ze best gemist,' zeg ik. 'Ik kan niet wachten om er weer een te vervloeken, da's veel te lang geleden.'
    Ik glimlach naar haar. Tegen elkaar en de meeste andere slytherins zijn we aardig maar verder zijn we een stel sadistische bitches.


    Remember to be ridiculous.

    Draco
    Ik stond op en liep naar Lely toe. Ik keek haar doordringend aan. 'Ik. Ken. Iedereen als dat nodig is.' zei ik zacht en donker en draaide me om. Ik ging weer zitten.

    Fred
    Ik schaterde het uit toen Foppe heel zielig ´alsjeblieft?´ mompelde. Met een klein spreukje schoot hij weer los en hij zoefde vloekend weg. 'Dat. Was. Geweldig.' zei ik en gaf Summer een high-five.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    ''Ook hallo, Lely.'' grijnsde ik, en keek even naar Draco. Waar had hij nou weer last van?
    Ik trok mijn knieën op, terwijl ik even de Common Room rondkeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lely Slytherin
    Ik moest mijn best doen niet te gaan lachen toen Draco zich zo gedroeg. 'Waarom doe je gelijk aangevallen, Dray?' vroeg ik grijnzend. Het was bijna alsof hij zijn reputatie hier een stuk belangrijker vond. Alsof hij zijn echte reputatie op het spel wou zetten voor zijn school reputatie...

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:19 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eleanor Winter Black

    Ik luisterde het gesprek zo aan en vond het nogal lachwekkend. Toen Lely die opmerking maakte proestte ik het uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †