• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib
    - Lely Slytherin Slytherin ThoseWords

    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 18:02 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Riley Adams

    Mijn ogen lichtte op toen ik haar hoorde spreken.
    "Vind je het lief?" Vroeg ik lachend. "Ik dacht eerder aan grappig...in de zin van wat een rare snuiter ik was."
    Ik sloeg mijn ogen neer en begon verveeld wat gras uit te trekken.
    "Dus..." Verbrak ik de korte stilte die had plaatsgevonden. "Hoe is jou school eigenlijk?"


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [geeft niet!]
    Emma Carter
    'Hij is geen leerling' antwoordde ik 'Maar de terreinknecht en sleutelsbewaarder van onze school. Heb je dat kleine huisje op het terrein van Hogwarts gezien? Dat is het huis waar Rubeus Hagrid inwoont'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Maria Ciara Maunier
    'Mijn school is echt geweldig!' antwoordde ik zo verstaanbaar mogelijk. 'Wel heel anders dan hier. Iedereen is veel netter, iedereen is helemaal opgevoed volgens de etiquette en zal zich hier ook altijd aan houden, iets wat ik eigenlijk niet van iedereen die ik hier zie kan zeggen, hoewel het er hier daardoor soms zelfs gezelliger uit ziet. En natuurlijk hebben we de taal, hoewel jullie hier allemaal engels spreken, spreken wij thuis Frans'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'O,' zeg ik. 'Hagrid is ook een reguliere voornaam dus vandaar dat ik dat dat het een leerling was. Maar dat kleine huisje heb ik inderdaad wel gezien, vlak bij het meer met de boot toch?'


    Remember to be ridiculous.

    Riley Adams

    "Frans." Herhaalde ik terwijl ik het gras met rust liet. "Ik kan alleen zegge hoe ik heet in het Frans en dan lijkt nog nergens op."
    Ik trok mijn das wat rechter en dacht dat ik ondertussen haar wel kon vertrouwen aangezien ze me nog steeds niet in de maling had genomen.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emma Carter
    'Inderdaad' zei ik glimlachend 'en vlak bij het verboden bos' Precies de twee plekken waar Hargid bijna altijd wel te vinden was, was het niet dat hij in zijn huisje zat.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Verboden bos?' Vraag ik. 'Klinkt leuk, verboden houdt zeker in dat ik het niet mag betreden?'
    Ik glimlach alsof ik me daar iets van aan zou trekken. No way dus.


    Remember to be ridiculous.

    Harry

    "Ik beloof dat ik me mond houd" zei ik "Maar waarom zouden ze je uitlachen?"
    Ik dacht na "En als ze dat doen, iets wat ze echt niet doen, stuur je gewoon een paar spreuken op ze af, tenminste dat zou ik doen" zei ik lachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Onder andere' antwoordde ik, omdat ik aan zijn reactie zag dat hij er wel eens naar toe zou willen gaan 'Maar ook dat het je dood kan betekenen zodra je dat wel doet. Er leven echt walgelijke wezens daar, spinnen die nog groter zijn dan jouw, wezens die eenhoorns doden, zelfs YouKnowWho heeft zich er wel een tijd schuil gehouden'

    Maria Ciara Maunier
    'Ik ben frans opgevoed hea schat' hielp ik hem herringeren 'Dus voor mij is het een stuk makkelijker om Frans te spreken.' Nou ja, deels. Mijn moeder was Frans, mijn vader engels, waardoor ik beide talen met gemak eigen heb kunnen maken.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    'Spinnen die groter zijn als ikzelf,' mompel ik. 'Die zal je waarschijnlijk niet makkelijk kunnen platstampen en opzich was het natuurlijk een logische plek voor YouKnowWho om zich schuil te houden, bekend maar niemand die het betreed. Echt stom dat sommige mensen denken dat 'ie dood is.'


    Remember to be ridiculous.

    Emma Carter
    'Of ie nu nog leeft weet ik niet' gaf ik eerlijk toe 'Hij heeft zich daar schuil gehouden voordat mensen dachten dat ie dood was, nu niet meer. Althans, dat denk ik dan. Ik ben nog nooit in dat bos geweesd en heb ook alleen maar verhalen gehoord'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nils
    Ik grinnik. 'Van wie heb je dat verhaal over die acromantula's dan? Het lijkt me echt geniaal om te zien dat iemand daar tegenop loopt,' zeg ik met een lachje. 'Ik zou me waarschijnlijk helemaal doodlachen tot ik erachter kom dat ze je waarschijnlijk willen opeten.'


    Remember to be ridiculous.

    Gabriëlle
    Ik huppel door het kasteel. Het begint al redelijk laat te worden en het is koud hier in Zweinstein. Ik ben bang voor het donker en durf dus niet alleen terug naar de koets. Misschien dat ik nog een andere leerlinge van Beauxbattons vind die mee wilt lopen.


    Remember to be ridiculous.

    George

    Ik keek naar Emma en Nils "Ik wil niet tussen jullie gesprek inkomen, maar als jullie niet willen verdwalen dan moeten we hier links" zei ik en wees naar de straat waar we heen moesten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fleur Delacour

    'Fleur!' Roep ik als ik haar door het kasteel zie huppelen, waarschijnlijk drufde ze niet alleen terug, 'W-arom ben je nog niet teruge in de koets?' Vroeg ik haar terwijl ik naar haar toe liep.


    Don't be like the rest of them, darling