• Introduction.
    Alcatraz is een eiland in de Baai van San Francisco, Verenigsde Staten. Het is geen groot eiland en daarom wordt het complete eiland gebruikt voor een gevangenis. Vandaar dat de naam van de gevangenis Alcatraz is.
    Het is een van de beruchtste gevangenissen van Amerika. Niet alleen volwassenen worden er vastgehouden, ook jongeren moeten eraan geloven.
    Er is geen gezondheidszorg, het eten is er slecht en er breken vaak ruzie's uit wegens discriminatie van rassen. De cipiers zijn eveneens vreselijk. De meeste zijn alles behalve vriendelijk en delen straffen uit voor het minste of geringste.
    De jongeren houden zich in leven met de brieven van familie en vrienden die ze eenmaal per week krijgen, als hun familie überhaupt nog contact wilt houden. Voor sommige wordt het allemaal te veel, ze proberen uit te breken, maar komen niet verder dan de bossen van het eiland. Anderen leggen zich er bij neer en overleven, maar is dat wel de goede keus?
    Alleen de sterkste overleven Alcatraz.

    Environment.
    Op het eiland staan twee gebouwen. Het cellencomplex en het gebouw voor de cipiers.
    Het cellencomplex bestaat uit honderden cellen. Iedere cel is precies hetzelfde. De ruimte is een paar vierkante meter en de deur is van tientallen lagen ijzer, daar komt niemand doorheen. Op ooghoogte is er een luikje, waardoor de bewakers de gevangenen in de gaten houden. De gevangenen zitten met twee personen per cel. Ze hebben twee losse kamers, zonder ramen. In de ene staat een bank, tafel met stoel en en twee simpele bedden. De andere kamer is voorzien van een douche, wc en wasbak. Af en toe - Er zijn geen vaste tijden - mogen de gevangenen naar buiten. Er is geen streng toezicht, dus er ontstaan vaak conflicten.
    De cipiers leven in uiterste luxe. Ieder heeft zijn eigen kamer met televisie en computer. Voor die mensen worden lekkere maaltijden gekookt door topkoks. Ondanks de luxe kunnen sommige het werk niet aan en verlaten het eiland per boot of helikopter. Dat is tevens ook de enige manier om het eiland te verlaten. Roeien heeft geen zin, het vaste land is te ver weg. Wanneer een gevangene ziek of ernstig gewond raakt, wordt deze aan zijn lot over gelaten of soms, in het uiterste geval naar een ziekenhuis op het vaste land gebracht.
    De verdere omgeving van is voor het grootste gedeelte bos of grasvlakte.

    Rules.
    • 16+ mag, maar hou de details voor je.
    • Speel realistisch. Wanneer dit niet gebeurt, wijs ik je erop.
    • Minimaal 7 tot 10 regels in het speeltopic (Zie tips: Klik hier).
    • Alleen ik open nieuwe topic's of ik geef toestemming om het te doen.
    • Naam veranderingen doorgeven.
    • Als je afwezig bent voor een langere tijd, moet je het melden anders wordt je personage verwijderd.

    Persons.
    Jailers: (Totaal 10)
    • Andrew Rayan Powell (Drew Foster) - Password
    • Nicholas Boq Mead - Escritura
    • Boy - TheRumIsGone
    • Jacob Russell Brand - Tisiphone
    • Nessarose Denise Scribe - Escritura
    • Girl - Space
    • Alexandra Erin Violet Roselynn - LEADERLOUIS
    • Samantha-May Rodriguez - IHeartMusicc
    • Ilsa Minnie Macke - Mombasa
    Nog 1 mannelijke cipier.

    Prisoners: (Totaal 14)
    • Courtney Valentina Ferguson - Password
    • Maya Juliëtte Adams - Aragog
    • Merylle Auréle 'Beau' Blanche - scribere
    • Nicole Joy Eastwood - xHeavenlyx
    • Chayenne Sharona Lopez - NightShot
    • Delphine Sarah Parker - Frodo
    • Dakota Moore - Endure
    • Mallory Tracy - Assassin
    • Diego Palimvor Silence - xJohnnyDepp
    • Victor Benjamin Söderberg - Mombasa
    • Luca Jones - Assassin
    • Jayden Jason Bright - HurtedHeart
    • Boy - Mo0nlight.
    • Kylian Scott Hayes - Aotearoa
    VOL!

    Topic's.
    Rollen [1].
    Rollen [2].
    Story.

    Cell Division.
    Cell 1: Courtney Valentina Ferguson en Merylle Auréle 'Beau' Blanche.
    Cell 2: Maya Juliëtte Adams en Dakota Moore.
    Cell 3: Mallory Tracy en Chayenne Sharona Lopez.
    Cell 4: Delphine Sarah Parker en Nicole Joy Eastwood.
    Cell 4: Diego Palimvor Silence en Jayden Jason Bright.
    Cell 6: Victor Benjamin Söderberg en Luca Jones.
    Cell 7: Kylian Scott Hayes en Boy.

    Daily Schedule.
    8.30 - 9.30 - Ontbijt.
    12.00 - 13.00 - Middageten.
    14.00 - 16.00 - Buiten.
    18.00 - 19.00 Avondeten.


    Have fun!

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 10:13 ]

    Victor Benjamin Söderberg

    "Dat is mooi. Ach ja je pleziertjes was ik het toch bijna vergeten daar leef je voor. Helaas wordt dat een beetje moeilijk hier in de gevangenis. Tenzij je jouw behoeftes graag uit wil leven op je celgenoot."
    Ik moet moeite doen om mijn lach in te houden. Ze zou eens moeten weten. Jongens, meiden, no problem. Ik zeg ook niet dat ik niet kieskeurig ben. Voor mijn avontuurtjes niet, daar neem ik de zwakste voor. Net als bij mijn werk, ook dat zijn de zwakste van deze maatschappij. Het maakt me niet uit als ik maar even aan mijn trekken kom. Is het vaker dan één keer dan ben ik zeker wel kieskeurig. Dan maak ik goede afwegingen maar op dit moment maken die twijfels niets uit. De meiden hier zitten hier om de zelfde redenen als ik. Ze zijn gepakt, het maakt niet uit hoe maar zij zijn gefailed. Ik nog niet. Techisch gezien ben ik niet gefailed. Ik ben erin geluisd, goed gelovig. Totaal iets anders dus. Ergens is Beau dus verder gezakt dan dat ik ben.
    "Dacht ik het niet stiekem had ik nog een klein beetje hoop dat er iets originelers uit zou komen maar blijkbaar heb ik je toch te hoog ingeschat jammer, bovendien heb ik wel geluisterd, Victor. Ik sla alle informatie die ik hier krijg goed op vergis je niet ik wil alleen graag even zeker weten of ik het bij het rechte eind heb. Zo te horen wel hè. Ach ik had eigenlijk ook niet anders verwacht. Iemand als jij het kon ook haast niet anders."
    Er komt een kleine grijns op mijn gezicht.
    "Ik dacht dat ik mezelf hoog had zitten, meisje. Maar jij hebt jezelf veel hoger. En jij denkt dat je het bij het rechte eind hebt maar mijn pakketje is veel dieper, veel ingewikkelder. Je kan me niet beledigen met een paar hoertjes, die meisjes doen me niets. Zo dom als het achtereind van een varken, zelfs dommer, hopelozer. Nee, het is anders maar je komt er niet achter."
    Ik schud met mijn hoofd en ga weer over de tekens van de tafel.
    "Die meiden zijn speeltjes, werkatributen meer niet. Ik kies de blijvertjes beter uit, daar kan niemand aan tippen."
    Ik laat mijn ogen door de ruimte gaan. Een aantal hier kunnen eraan tippen. Ze moeten mysterieus zijn, iets hebben wat andere niet hebben, iets speciaals. Iemand zoals Mary. Tegen haar was ik niet vreselijk. Ik had nooit gedacht dat ik zo klef met iemand kon zijn. Dat ik mijn leven zo graag voor iemand zou willen opgeven. Met echte vrouwen ben ik wel vriendenlijk maar breezersletjes en blackberry bitches die zijn goed voor de ramen.
    "Waarom heb jij eigenlijk zo'n afkeer voor mij?" vraag ik nieuwsgierig. Een vraag die ik eigenlijk altijd stel bij types zoals Beau.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 14:25 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lizz, Ilsa komt eraan hoor. Ik moet even een geschiedenishoofdstuk afschrijven '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mombasa schreef:
    Lizz, Ilsa komt eraan hoor. Ik moet even een geschiedenishoofdstuk afschrijven '-.-


    [Take your time ^^
    /ik ben toch half bezig romantsche dingen voor mijn vriendin te plannen, dus zelf ben ik ook langzaam. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    [Slechte timing maar ik moet even weg, ben zo snel mogelijk wel weer terug. Als je wilt wachten ga ik alvast nadenken over m'n post maar als je graag wil mag je ook wel doorgaan hoor]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Ik wacht wel. De Russische Revolutie schreeuwt naar me om tot op het bot uitgezocht te worden en daarna te worden verwerkt in een 21 daags dagboek '-.- Zucht.. Have fun Lizz ^^]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ik was dus opweg naar een verjaardag.. maar een voorlicht van de auto is kapot. Ik zit nu in de garage en heb internet. Ik zal even een topic aanmaken.

    Waar is iedereen? Anders geef ik een melding en dan moeten de gevangenen in hun cellen.]

    Het heeft me eventjes geduurd maar hier is hij dan; topic 2


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Password schreef:
    [Ik was dus opweg naar een verjaardag.. maar een voorlicht van de auto is kapot. Ik zit nu in de garage en heb internet. Ik zal even een topic aanmaken.

    Waar is iedereen? Anders geef ik een melding en dan moeten de gevangenen in hun cellen.]


    (Ik heb net een 2e topic aangemaakt (; en er is net een rel aan de hand.)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ilsa Minnie Macke

    "Hoe afgesloten het is. Hoe zit het met jou?"
    Ik bijt op mijn onderlip en kijk naar de gevangenen.
    "Hun," zeg ik rustig.
    "Ik liep hier mijn psygologische studie en ben verslaafd aan deze plek. We voeden de gevangenen op, ieder op zijn eigen manier. Ik zoals mijn eigen opvoeding: Spartaans. Tot nu toe werkt het. Elke dag wordt de verslaving aan deze plek groter."
    Ik zucht en glimlach naar hem. De verslaving aan deze plek is groot. Het is een drug voor mij. Opslag verliefd, verslaafd. Toch mijn verslaving aan mijn vaderland is groter. Hoeveel zou ik ervoor geven om terug te gaan naar het land waar mijn wortels liggen. Onbewust wrijf ik met mijn hand over mijn schouder, mijn vleugel. Vrijheid, dat zou ik daar niet hebben. Hier trouwens ook niet. Overal waar ik ben zal ik gebonden aan regels en wetten zijn. Een land zonder zou een paradijs zijn en dit is zo'n land. Tuurlijk er zijn regels en wetten maar hier hebben wij de macht dus wij kunnen ze ook omzeilen. Dit is mijn paradijs.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Password schreef:
    [Ik was dus opweg naar een verjaardag.. maar een voorlicht van de auto is kapot. Ik zit nu in de garage en heb internet. Ik zal even een topic aanmaken.

    Waar is iedereen? Anders geef ik een melding en dan moeten de gevangenen in hun cellen.]


    Zou je nog even kunnen wachten. We zitten in een gesprek ^^.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Frodo schreef:
    (...)

    (Ik heb net een 2e topic aangemaakt (; en er is net een rel aan de hand.)


    [Oké, dankje voor topic. 3e is weer voor mij.
    HDHHEHSVHUSGDUAIWIEU! Ik wil bij de rel zijn, maar ik zit op telefoon en moet straks toch weer stoppen.
    Btw, Drew staat in de hoek. Wie bekogelt hem? Dat wordt leuk. ^^]

    Password schreef:
    (...)

    [Oké, dankje voor topic. 3e is weer voor mij.
    HDHHEHSVHUSGDUAIWIEU! Ik wil bij de rel zijn, maar ik zit op telefoon en moet straks toch weer stoppen.
    Btw, Drew staat in de hoek. Wie bekogelt hem? Dat wordt leuk. ^^]


    (Haha, er is net één cipier binnen komen stormen en die heeft Maya meegenomen. Delphine en Maya waren de aanstichters, dus nu kan Drew iemand anders gaan weg nemen naar de cellen?)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    (Haha, er is net één cipier binnen komen stormen en die heeft Maya meegenomen. Delphine en Maya waren de aanstichters, dus nu kan Drew iemand anders gaan weg nemen naar de cellen?)


    [Nou, dan pakt Drew Delphine wel op. ^^]

    Password schreef:
    (...)

    [Nou, dan pakt Drew Delphine wel op. ^^]


    [Oehh, ben benieuwd wat 'ie gaat doen ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    (Haha, er is net één cipier binnen komen stormen en die heeft Maya meegenomen. Delphine en Maya waren de aanstichters, dus nu kan Drew iemand anders gaan weg nemen naar de cellen?)

    Is er al een rel? Fijn om te weten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."