• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha

    Ik rees mijn wenkbrauwen op. ''Juist.. Erg geloofwaardig, Night.'' mompelde ik, en rolde even met mijn ogen.
    Ik tikte ongeduldig met mijn voet op de vloer, wat een irritant getik veroorzaakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer Melody Night

    Ik haalde de hand voor mijn mond weg "Dan geloof je het niet" zei ik.
    Ik zuchtte even, keek rond en ging ergens zitten. Waarom was het leven soms zo ingewikkeld?. Waarom was ik juist degene met zwijgplicht?. Allerlei vragen kwamen in me op en allemaal zonder antwoord op eentje na en dat was degene waarom ik hier werkelijk was.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [waar kan ik inspringen? ik heb een klammfels persoontje en een vierdejaars meisje uit slytherin.]


    Remember to be ridiculous.

    Snape
    'Zal een van jullie hier wieg wille gaan. Degene met de brief blijft maar.' ik had geen zin om namen te leren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Fred
    'Jullie met je date.' grinnikte ik. Ik schepte satés op en begon te eten.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    George

    "Ach dat krijg je als je zegt dat je alles kan" zei ik lachend en nam nog een hap van mijn eten waarna ik weer rondkeek. "Hoe lang heb ik nog om iemand te vinden?" vroeg ik aan Emma.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    Ik kwam terug bij de werkelijkheid toen Snape wat zei. Ik keek op en wou opstaan toen hij zei dat degene met de brief mocht blijven.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik knikte en liep het kantoortje uit, mooie mogelijkheid om dat jochie er wat beter uit te laten zien.
    Ik liep terug, en met een simpele spreuk haalde ik het bloed, de zweren en het glas van hem af. Daarbij was hij nu droog, en zijn gewaad niet miet verbrand. ''Wat geloofwaardiger.'' verklaarde ik aan Lizz, terwijl de jongen nogsteeds de potjes met ingrediënten vasthield. Ik hief de Imperio-vloek op, en keek hem aan.
    ''Amnesia.'' zei ik, en grijnsde. Ik pakte hem ruw vast aan zijn arm, en trok hem mee naar het kantoortje van Snape, om vervolgens te wachten tot die twee klaar waren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (iemand tijd/zin om met Nils of Emily te gaan praten?]


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn personages hebben atm geen tijd, eentje ligt op de bank met Draco, ze doen verder niks hoor :'D
    Misschien kan je ze 'betrappen' ofzo? Want Draco wilt het geheim houden]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ Ik zou zeggen volg de spinnen en kom naar Zweinskop want daar zit Harry xD
    George zit in de grote zaal daar kan je ook wel iemand naartoe sturen]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily Elinor Rivers
    Ik trek mijn schoenen aan en besluit naar de common room te gaan. Ik loop rustig de slaapzaal door, de trap af en zie op de bank een stelletje liggen. Ik wil me al omdraaien om ze wat privacy te geven als ik er een herken. 'Wat? Draco?'


    Remember to be ridiculous.

    [Draco is volgens mij offline zie ik nu :'D]

    Jeanine
    Ik sloot even mijn ogen om te genieten van het moment, tot ik voetstappen hoorde. ''Wat? Draco?'' geërgerd opende ik mijn ogen, en ging recht zitten toen ik een meisje zag staan. Ik krabte ongemakkelijk aan mijn achterhoofd, en keek even naar Draco.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils Cristans
    Ik loop een beetje verlaten de door Hogwarts. Mijn vrienden zijn op de een of andere vreemde manier geen van alle hier terwijl ze toch echt zouden komen. Uiteindelijk loop ik de grote zaal maar weer binnen en ga op een random plek zitten waar ik een roodharige jongen zie. 'Hé,' zeg ik. 'Ik ben Nils.'


    Remember to be ridiculous.

    [Ohja, misschien is het handig om te weten dat Jeanine een Death Eater is, en voor een opdracht op Hogwarts zit sinds vandaag dus dat niemand haar daar kent, behalve Draco natuurlijk (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''