• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Emily Elinor Rivers
    'Ken je Granger?' Vraag ik verbaasd, ze is toch net nieuw. 'O Draco heeft je natuurlijk over die betweter verteld. En toverdranken is zo inderdaad makkelijk, niet zo makkelijk als waarzeggerij want daar hoef je alleen maar dingen te verzinnen,' zeg ik.

Remember to be ridiculous.

George

"Het lijkt me echt niet leuk" zei ik. "Laat ik je opvrolijken je kan tijdens je verblijf op Hogwarts met ons meedoen, als je dat tenminste wilt" zei ik lachend. "Maar dat begint dan morgen want vanavond het ik een--".
    Ik stopte met praten en keek of ik ergens zag hoe laat het was.
    Ik had nog een half uur om een date voor mij en voor Emma te vinden.

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Jeanine

Shit, ik kan ze natuurlijk niet allemaal kennen. ''Eh- Ja, Draco heeft me inderdaad het één en ander verteld.'' glimlachte ik, en vervloekte mezelf van binnen. Ik moest echt voorzichtiger zijn met dingen die ik zei, anders kon ik nog eens problemen krijgen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Nils
    Ik kijk hem verbaasd aan omdat hij zijn zin zo abrupt afbrak. 'Dat is me een groot genoegen,' zeg ik. 'En mag ik weten wat er vanavond is? Hoeft niet natuurlijk, heb je een date met het meisje van je dromen?'

Emily Elinor Rivers
    'Dus hij is je niet meteen gaan aflebberen? Iets nieuws,' zeg ik. 'Daar is hij namelijk wel het type voor. Niet dat hij niet aardig is hoor, we zijn wel vrienden maar hij kan zich nogal als een player gedragen.'
    Nadat ik dit gezegd heb besef ik me dat ik tegen zijn vriendin sta te praten. 'Niet dat die andere meiden echt aardig of interessant waren,' voeg ik er snel aan toe.

Jeanine

''Ik ken hem al wat langer.'' lachte ik. ''Eh- onze ouders kennen elkaar.'' verzon ik snel, en haalde mijn schouders op. ''Ik vertrouw hem.'' glimlachte ik, en keek even naar het vuur dat bijna gedoofd was. Ik gooide er nog een paar takjes bij.

George
    "Oke gezellig" zei ik glimlachend. "Uh nou het zit zo een van onze vrienden vond ons een klein beetje te zelfverzekerd en we hebben een weddenschap afgelegd, maar een van mijn opdrachten is nu om een date te vinden voor haar en voor mij" zei ik. "Maar ik zat met mijn gedachtes bij een manier om de namen van mij en Fred in de vuurbeker te gooien dat ik de tijd was vergeten en ik heb nu nog een half uur om een date voor haar te vinden en degene die ik wou vragen te vragen en te hopen dat ze me niet afwijst anders heb ik een probleem" zei ik

Nils
    Ik grinnik. 'Handige actie,' zeg ik. 'Wat die date voor je vriendin betreft, mocht je niemand kunnen vinden ga ik wel en voor die vuurbeker, vraag gewoon iemand die al zeventien is om je naam in de beker te doen, dat zou ik in elk geval doen als ik nog te jong was.'

Emily
    'O,' zeg ik. 'Ik bedoelde ook niet dat je hem niet moet vertrouwen ofzo, ik flapte het er gewoon uit, de meeste meiden haken af zodra Patty ze gaat bedreigen, niet dat ze heel angstaanjagend is als je eenmaal aan haar gezicht gewend bent.'

George

Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht "Als je dat wilt doen dan ben ik je echt dankbaar want ik ben echt hopeloos want ik had een idee, maar daar was ze het niet mee eens" zei ik.
    "En dat is eigenlijk best wel een slim idee, slimmer dan de manieren die wij verzonnen" zei ik lachend

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 15:09 ]

Jeanine

Ik schoot in de lach. ''Geloof me, die Pansy is een eitje.'' grinnikte ik, aangezien de verhalen die ik van haar gehoort niet echt.. Bedreigend waren. Het was vast zo'n één of ander tuttig kind dat denkt dat ze alles kan krijgen wat ze wilt. Nou, dan zit je bij mij fout.

[Speelt iemand haar eigenlijk?]

[ ja Dobbyx maar die is nog niet online }

[oh, fijn :"D.
    Draco, Snape en Pansy zijn er niet D: Precies de drie die ik nodig heb :'D]

[nee ze staat er niet tussen.]
    Emily
    'Ze stelt ook niets voor, iedereen rent weg als ze haar gezicht en bloempotkapsel zien maar verder is het echt helemaal niets,' zeg ik. 'Ik slaap nu al drie jaar op dezelfde slaapzaal en ik ben nog steeds normaal en niet gewond.'

Nils
    'Ach soms ben ik ook best slim, daarom mocht ik mee hierheen,' zeg ik. 'En alles om me niet dood te vervelen, een beetje sociaal contact te hebben en waarschijnlijk kan het nog best gezellig worden, gewoon een beetje lachen.'

[ dat is altijd zo xD
    degene die je nodig heb zijn offline]