• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily Elinor Rivers
    Het meisje herken ik niet maar ze lijkt ietsje ouder als ons. Een nieuwe slytherin? Ik denk dat ze in de vijfde of zesde zit. Echt iets voor Draco om meteen met de nieuweling aan te pappen. 'Ik ben Emily,' stel ik mezelf voor. 'Ben je nieuw hier op school of ben je van Beauxbattons?'

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 14:19 ]


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    [Ohja, misschien is het handig om te weten dat Jeanine een Death Eater is, en voor een opdracht op Hogwarts zit sinds vandaag dus dat niemand haar daar kent, behalve Draco natuurlijk (:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George

    'Hé,ik ben Nils.' zei iemand en nadat diegene dat zei was ik weer terug bij de werkelijkheid.
    De laatste tijd zat ik met mijn gedachtes bij de vuurbeker en natuurlijk is de weddenschap er ook nog is bijgekomen
    Ik keek op "Ik sta bekent onder vele namen" zei ik lachend.
    "Maar George is de echte naam"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jeanine

    ''Nieuw.'' antwoordde ik, en vroeg me af wat Draco zo ging zeggen. Hij wou het geheim houden, en gelijk treft een meisje ons zo aan. Zou ze haar mond houden, of is ze zo'n persoon die alles doorlult? ''Ik ben Jeanine.'' glimlachte ik maar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils Cristans
    Ik kan het niet laten om te lachen. 'Aangenaam kennis te maken George,' zeg ik. 'Maar hoe kom je dan aan al die namen? Misschien geef ik de voorkeur wel aan een van die versies, ligt eraan wat je het irritanste vindt.'
    Ik kijk hem vrolijk aan. Aansluiting! Eindelijk!


    Remember to be ridiculous.

    Emily Elinor Rivers
    'Nou als je hulp nodig hebt, je hebt Draco blijkbaar al ontmoet,' zeg ik glimlachend. 'Is het de bedoeling dat ik dit geheim houdt of mag Patty je nu al gaan haten? Ff tussen haakjes, dat is Draco's stalker.'


    Remember to be ridiculous.

    Jeanine

    Ik grinnikte. ''Pansy zal geen last zijn, zorg ik wel voor.'' grijnsde ik, en keek weer even naar Draco. ''Ja, dat was zo'n beetje wel de bedoeling.'' mompelde ik, en ik was het er eigenlijk niet mee eens; ik deed het alleen voor hem. Als hij dacht dat dat het beste was, zal dat wel, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George
    Ik lachte "Mijn broer en ik zijn de schrik van iedere leraar en van sommige leerlingen met onze geweldige grappen en houden ons dan ook nooit aan de regels" begon ik het verhaal. "Zo onstaan de namen maar misschien ook wel omdat niemand mij en Fred uit elkaar kan houden en dan onze namen mixen" zei ik en trok een bedenkelijk gezicht. "Nee ik ga voor de eerste optie en ik vind het eigenlijk niet irritant dus je kan altijd kiezen" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily Elinor Rivers
    'Nou dat is dan geregeld, ik hou mijn mond dus,' zeg ik. 'Maar in welk jaar kom je eigenlijk want je ziet er ouder uit als mij en Draco dus een vierdejaars benje waarschijnlijk niet.'


    Remember to be ridiculous.

    Jeanine

    ''Jaartje ouder.'' zei ik schouderophalend, het viel eigenlijk wel mee; sinds twee maanden was ik vijftien. ''Sinds twee maanden, 't valt mee.'' grinnikte ik, en trok even mijn knieën op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils Cristans
    Ik kijk hem grinnikend aan. 'Oké dan blijf ik je maar gewoon George noemen, of Fred als ik jullie door elkaar houdt,' zeg ik. 'Maar dan ga ik er vanuit dat die Fred je tweelingbroer is? Ik ken het gevoel van docenten tegenje in het harnas jagen wel, deed ik ook altijd voor Victor sirieus werd, alleen is het een stuk saaier.'


    Remember to be ridiculous.

    Emily Elinor Rivers
    'Nou goed gegokt van mij dus, vijfde of zesde inderdaad,' zeg ik. 'Maar ja, ik ben geneigd meiden ouder in te schatte als ze in werkelijkheid zijn omdat ik er zelf zo jong uitzie.'


    Remember to be ridiculous.

    George

    "Ja is goed en dat klopt dat is degene die daar zit" zei ik lachend en wees naar degene die schuin tegenover me zat. "Dat geloof ik graag dat dat een stuk saaier is, maar geloof me de tijd dat je hier doorbrengt is echt alles behalve saai" zei ik lachend. "Met dan aan de geweldige Fred en George Wemel"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [:O .. Kan iemand mischien een samenvattig geven van wat er gebeurt is vanaf dinsdag.. Alsjeblieft?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Nils Cristans
    Ik lach. 'Hé Fred,' zeg ik. 'In je eentje is het doodsaai maar Victor moet zich concentreren op zijn Zwerkbalcarriere, waarschijnlijk ken je heb wel. Victor Kruml, de oude schrik der docenten en de beste vriend van moi.'


    Remember to be ridiculous.