• Ik denk dat ik sinds vandaag een soort van vriendje heb.. ongeveer. Jemig, ik heb nog steeds knikkende knieën.

    Okay, here we go:
    Vorige week maandag kon ik eindelijk weer eens naar mijn andere baantje (ik heb er twee) en toen bleek dus dat er weer nieuwe werkte. En twee daarvan waren jongens, broers. Ik ben heel verlegen dus ik zei niet veel, maar s'middags begonnen we te kletsen en zo en ik vond één van die jongens wel heel interessant. Nou ja, lekker veel gekletst de dagen daarop, lol gehad. En toen voegde die jongen, L, me toe op twitter en msn en sinds dien praten we elke avond wel tot half 12 of zo en dan ook nog overdag. Ik vond hem echt al heel snel leuk, maar ik was bang dat het niet wederzijds was. Maar toen vroeg hij me mee naar het strand. En daar zijn we vandaag geweest. heel de middag gekletst en zo en toen s'middags toen ik bijna weg moest was hij heel stil en zo. En nouja, uiteindelijk waren we elkaar een beetje aan het aanstaren en zo en toen vertelde hij me dat hij me leuk vind. Dus ik helemaal van OMG YEAAAH MAN. En nouja, ik dus ook verteld dat ik hem leuk vind, en toen hebben we geknuffelt maar toen moest ik naar huis.. BUT, hij wilde persee met me mee fietsen (ongeveer een uur vanaf het strand) en toen heeft hij heel de tijd mijn hand vast gehouden.En toen ik naar binnen wilde heeft hij me geknuffelt en gekust. Yeah! Mijn eerste kus overigens...

    maar nu weet ik eigenlijk niet of we nou ook echt hebben.. Waarschijnlijk niet maar zo voelt het wel al, haha! Ik ben echt zo verliefd. <3

    UPDATE; Yeah, we hebben officieel verkering. Ik ben degene die het min of meer heeft gevraagd... En ik vind het echt geweldig! Mijn eerste vriendje... Gosh ;D

    en vandaag gaan we naar het strand! Zijn ouders en zijn broertje (die hoogstwaarschijnlijk jaloers is, meh) zullen er ook zijn,, zal vast wel gezellig worden ^^


    Wie is er nog meer verliefd? ;D

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:22 ]


    Believe in yourself.

    Wat leuk en lief! Je hoeft niet per se verkering te vragen om iets 'te hebben'. Het is duidelijk dat jullie iets hebben, maar je kunt altijd even proberen duidelijk te stellen dat je niet zomaar een ander neemt ofzo.

    En ja, ik ben ook super verliefd. :3


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Wat leuk en lief! Je hoeft niet per se verkering te vragen om iets 'te hebben'. Het is duidelijk dat jullie iets hebben, maar je kunt altijd even proberen duidelijk te stellen dat je niet zomaar een ander neemt ofzo.

    En ja, ik ben ook super verliefd. :3


    26 - 02 - '16

    Nou officieel hebben jullie nog niks, maar inofficieel wel. Ik vind het echt heel erg lief van hem.

    En verder, ik ben zowel verliefd als ook bezig met houden van.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:21 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AAAAWWHH, wat romantisch!

    Nope, ik ben niet verliefd, ik heb nog nooit een relatie gehad en nooit gezoent. Ik mag hopen dat mijn eerste vriend en/of kus ook zoiets romantisch is. [:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 21:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Cydonia schreef:
    Wat leuk en lief! Je hoeft niet per se verkering te vragen om iets 'te hebben'. Het is duidelijk dat jullie iets hebben, maar je kunt altijd even proberen duidelijk te stellen dat je niet zomaar een ander neemt ofzo.

    En ja, ik ben ook super verliefd. :3

    Behalve dat laatste, ik ben slecht in verliefd zijn ;3


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh wat lief :3


    Olive

    Aw, wat leuk ;w;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik zou ook verliefd worden als L me toevoegde. Fuckyeah.
    Hehe, nice :Y).


    No growth of the heart is ever a waste

    Cydonia schreef:
    Wat leuk en lief! Je hoeft niet per se verkering te vragen om iets 'te hebben'. Het is duidelijk dat jullie iets hebben, maar je kunt altijd even proberen duidelijk te stellen dat je niet zomaar een ander neemt ofzo.

    En ja, ik ben ook super verliefd. :3

    Hahaha ja hij is echt heel lief... <3 Ja, dat is misschien wel handig... Omg, hihi, I'm so happy. Hihi ;D


    Believe in yourself.

    Cydonia schreef:
    Wat leuk en lief! Je hoeft niet per se verkering te vragen om iets 'te hebben'. Het is duidelijk dat jullie iets hebben, maar je kunt altijd even proberen duidelijk te stellen dat je niet zomaar een ander neemt ofzo.

    En ja, ik ben ook super verliefd. :3


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik ben verliefd.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Wat leuk voor je!
    Ik ben ook verliefd. Helaas op iemand die bezet is en echt veel te onbereikbaar is. :C
    Geniet er maar van! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Blomkvist schreef:
    AAAAWWHH, wat romantisch!

    Nope, ik ben niet verliefd, ik heb nog nooit een relatie gehad en nooit gezoent. Ik mag hopen dat mijn eerste vriend en/of kus ook zoiets romantisch is. [:


    En je vertelt het zó hyper, haha!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    En je vertelt het zó hyper, haha!


    Hoe bedoel je, haha? Dat ik nog geen enkele ervaring heb op liefdesvlak? Nope, daar schaam ik mij niet voor en ik vind het ook niet erg. Ja, natuurlijk zou ik een vriend willen die van mij houdt om wie ik ben en die mij goed vind zoals ik ben, maar ik ben niet op zoek, 't komt vanzelf wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Viviee schreef:
    Oh wat lief :3


    Life is full of fake people