• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    'Jij bent de persoon die dan voor schut gaat staan' antwoordde ik schouderophalend 'Niet ik' Zowieso wist ik dat hij dat niet echt ging doen, maar als hij wel zo gek zou doen, dan zou ik vanavond gewoon niet op komen dagen. No way dat ik met zo'n idioot ging daten


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    'Anders ga je met Marcel,' lachte ik. 'Kan toch hij bind alles best.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine
    Ik lachte zachtjes. ''Ik ook niet.'' mompelde ik, en keek hem weer aan. Ik had het niet van hem verwacht, maar ook niet van mezelf. Het meisje wat geen liefde nodig had, het meisje wat geen gevoelens had..

    Samantha
    Ik hoorde iemand schreeuwen. Een grijns sierde mijn gezicht. Ik liet de jongen daar hulpeloos staan en zei tegen Elizabeth dat ik zo terug was, om vervolgens naar Snape zijn kantoor te snellen. ''Professor, ik hoorde u schreeuwen..'' ik maakte mijn zin niet af toen ik zijn kantoortje zag, en deed alsof ik oprecht verbaast was. ''Wie heeft dit gedaan?''


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George
    "Dat sta ik wel vaker dus dat maakt me allemaal niet meer uit" zei ik schouderophalend "Misschien jij wel als die serieus komt opdagen"
    "Maar laten we eerst maar naar de grote zaal gaan en dan zien we straks wel hoe of wat" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sneep


    Ik hoorde geklop. Ik gaf een zwiep en alles begon zich op te ruimen. 'Binnen.' Ik keek om en keek strak naar de deur


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Zei hij tegen Sam toch, of niet? :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sneep
    'Kwajongens.' zei ik kort.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [summer eigenlijk maar dat kwajongens zei ze tegen sam]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer Melody Night
    "Binnen" hoorde ik en opende de deur "Hallo Professor ik kwam--"
    Ik stopte met praten toen ik Samantha zag staan en hoe het kantoor eruit zag.
    "Uh ik denk dat ik beter op een ander moment terug kan komen is het niet?" vroeg ik twijfelend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik liet mijn ogen langs zijn kantoortje glijden, en eindigde weer bij Snape. ''Dat is.. Onterecht.'' zei ik, Summer negerend, en glimlachte even. Het was het beste om Snape aan jou kant te houden, dus probeerde ik hem maar te vleien om het feit dat hij zo'n goede professor was.
    Was ook wel zo, zijn reactie was alleen zo leuk.
    Ik pakte nog een verdwaald papiertje op en legde het op zijn bureau, terwijl de magie van Snape de rest al heeft gedaan.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:49 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sneep
    'Nee kom verder.' zei ik en keek ze aan. 'Wat moeten jullie?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Summer Melody Night
    "Ik wou u eigenlijk wat vragen en u wat laten lezen" zei ik terwijl ik een brief uit de zak van mijn gewaad haalde. Een brief die ik net had gekregen van mijn ouders en waarin stond dat ik voor uitleg naar Sneep toe moest.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {wat staat er in.}

    Sneep
    'Goed.' zei ik en pakte de brief aan. Ik ging aan mijn bureau zitten. 'mEn jij?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha
    Ik wachtte geduldig tot dat kind klaar was, en sloeg even mijn armen over elkaar. Ik ging dat jochie verlinken, zodat Gryffindor aftrek krijgt van hun afdelingspunten. Een kleine grijns sierde mijn gezicht terwijl ik tegen een muur ging aanleunen. ''Informatie wat u misschien van pas zou kunnen komen.''

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:58 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sneep
    'Aha en welke dan?' vroeg ik. Ik wist niet wat mij kon interesseren en keek haar licht verveelt aan.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel