• Oké, ik zit normaal nooit op het forum maar ik zoek iemand die mooie covers kan maken en/of goede titels kan verzinnen.
    De story gaat over twee zussen: eentje wordt altijd voorgetrokken door hun ouders. Ze kunnen elkaar echt niet uitstaan. Vivian (degene die voorgetrokken wordt) wrijft het daarom ook lekker bij haar zus, April, als ze de wedstrijd van One Direction wint, ze mag een nummer opnemen met de jongens! Het enige probleem is: Vivian heeft een hoge dunk van zichzelf en kan helemaal niet omgaan met de jongens.
    Oké, dit vind ik niet echt een goede omschrijving maar misschien kunnen jullie er wel wat mee.
    Als titel zat ik te denken aan 'The evil stepsister' wat vinden jullie daarvan?


    People change, memory's don't.

    High -> omdat ze een hoge eigendunk heeft?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Sorry ik ben slecht met titels en echt goed in covers ben ik nou ook weer niet.(no_chears)
    Maar het lijkt mij een leuk verhaal, wil je me waarschuwen als je gaat beginnen? Dan ga ik lekker lezen :)


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    voor titels: 'with her head in the clouds'
    En heb je eisen voor je cover of misschien al een plaatje wat je er wel in wil.

    in ieder geval, waarschuw je me als het begint?


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    voor titels: 'with her head in the clouds'
    En heb je eisen voor je cover of misschien al een plaatje wat je er wel in wil.

    in ieder geval, waarschuw je me als het begint?


    Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik heb eigenlijk maar een opmerking voor de cover (vergeten erbij te zetten); als je de twee meiden erin doet; Vivian heeft donkerbruin haar en April heeft blond haar.


    People change, memory's don't.