• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Helaas wel, ja :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jeanine

    ''Bij wie slaap ik eigenlijk?'' mompelde ik, meer tegen mezelf. The Lord had gezegt dat mijn koffers al op mijn slaapzaal stonden, en hij zei dat het gelijk de eerste zaal was die ik tegenkwam. Ik haalde mijn schouders op. Dat kwam later wel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George
    "Gezellig word het zeker zolang mijn naam George is" zei ik lachend.
    "Dat wordt nog wel is moeilijk aangezien ik meedere namen heb maar ja"
    Ik keek rond en mijn blik viel op degene waar ik naar opzoek was "Trouwens ik ben zo terug en ik ben je iets vergeten te vertellen" zei ik
    "Degene waar je dan mee op date gaat zit heel toevallig voor je" en zonder op een reactie te wachten liep in naar de andere kant van de tafel en ging naast Elianne ""Heey" zei ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik haal mijn schouders op. 'Ik zou het niet weten,' zeg ik. 'Bij de andere vijfdejaars meiden uit slytherin. Ik ken ze niet bij naam, wel bij gezicht enzo maar ja, je hebt het er vast gezellig mee.'


    Remember to be ridiculous.

    [wat is het laatst tegen Fred, Sneep en Draakje gezegd??]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik wou hier niet eens zijn, laat staan het gezellig krijge met andere meisjes.. Nee, ik keek er niet naar uit om tussen drie tutjes te zitten die constant aan hun haar en make-up dachten. Ik haalde mijn schouders op, en leunde naar achter. ''Laten we het hopen.'' zei ik, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ tegen Fred dat we een iemand hebben die ons help met alles zolang hij op Hogwarts verblijft
    en tegen Snape niets, summer zit te wachten tot die wat zegt]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Emily heeft Jeanine en Draco 'betrapt', en staat nu bij hen terwijl Jeanine en Emily een gesprek houden :'D En Summer is nogsteeds in het kantoor bij Snape, terwijl Samantha met de -normaal uitziende- eerstejaars wacht om hem straks te 'verklikken']


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nils
    Ik kijk George grinnikend na. Maffe gast. Maar volgens mij wel oké, in ieder geval een iemand om mee rond te hangen de komende tijd. Ik kijk naar het meisje voor me. Ze lijkt mijlenver te zitten met haar gedachten en besluit haar maar met rust te laten. Ik glimlach. Ze ziet er knap uit. Ik kijk snel naar George en zie hem met een ander meisje praten.


    Remember to be ridiculous.

    {ik ben zo terug verhuis even van de IPad naar de computer ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Sneep
    'Wie weet alles?' vroeg ik, kort naar de brief kijkend. 'En wat kan er aan gedaan worden?' Ik zuchtte, waarom moesten mensen altijd zo nieuwsgierig zijn.

    Fred

    'Wie dan?' vroeg ik geïnteresseerd. Ik zuchtte en dronk mijn glas leeg.

    Draco


    [kan iemand dat 'betrap' bericht van Emily quoten, het linkje van het cijfertje doet het niet dus ik kan er niet heen...]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Emily
    Ik glimlach. 'Volgens mij vallen ze wel mee en anders heb je blijkbaar al ander gezeldschap voor je zelf geregeld,' zeg ik met een blik op Draco. 'Maar ik was eigenlijk van plan om iets te gaan eten dus doei.'
    Ik verlaat de common room, het stelletje alleen achterlatend.
    [ben weg dus tegen Nils of Emily praen heeft geen zin.]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    Emily Elinor Rivers
    Ik trek mijn schoenen aan en besluit naar de common room te gaan. Ik loop rustig de slaapzaal door, de trap af en zie op de bank een stelletje liggen. Ik wil me al omdraaien om ze wat privacy te geven als ik er een herken. 'Wat? Draco?'

    Aragog schreef:
    Jeanine
    Ik sloot even mijn ogen om te genieten van het moment, tot ik voetstappen hoorde. ''Wat? Draco?'' geërgerd opende ik mijn ogen, en ging recht zitten toen ik een meisje zag staan. Ik krabte ongemakkelijk aan mijn achterhoofd, en keek even naar Draco.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jeanine
    Ik glimlach, en nam ook afscheid. Ik liet me weer op mijn rug vallen, en wierp een blik op Draco. ''Dat geheim-houden gedoe begint lekker, vind je ook niet?'' grijnsde ik, en keek toen weer naar het vuur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha

    ''W-wat doe ik hier?'' stamelde de jongen, en ik wierp hem een dodelijke blik toe. ''Je hebt zooi van Snape gejat, en daar ga je voor boeten. Kop dicht.'' siste ik, en luisterde weer verder. Waar weet wie alles van? Huh?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''