• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    xJohnnyDepp schreef:
    Fred
    'Anders ga je met Marcel,' lachte ik. 'Kan toch hij bind alles best.'


    Emma Carter
    'Marcel is in ieder geval een stuk leuker dan Snape' zei ik lachend. Niet dat ik van plan was om met iemand te gaan daten die een jaar lager dan mij zat, maar het was altijd beter dan met Snape. Samen met de twee jongens liep ik naar de tafel toe, waar zich al veel mensen bevonden en juist op het moment dat wij gingen zitten eten verscheen, waardoor een glimlach mijn mond sierde en ik wat te eten op het bord dat voor mij stond schepte.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha
    ''Ik wacht wel totdat zij weg is.'' mompelde ik, en keek een beetje rond. Dat kind zou zeker weer een weerwoord hebben, dus ik wachtte wel even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George
    "Mh daar had ik nog niet aangedacht" zei ik lachend en schepte ook maar wat te eten op.
    Ik keek rond en een glimlach verscheen op mijn gezicht "Ik weet wie het word, maar dat betekent nog niet dat ik niet naar Snape ga"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Kan je iets gaan doen met Summer?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ reactie komt eraan]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emma Carter
    'Vertel' zei ik nieuwsgierig. Ik haatte het als mensen geheimen voor mij gingen bewaren, waardoor ik ook echt hoopte dat hij me nu gelijk zo vertellen wie hij op het oog had. 'trouwens, George, je moet ook nog een date voor jezelf regelen hea'


    Keep your head up, keep your heart strong

    George
    Ik verslikte me in mijn eten "Uh ja even vergeten aangezien iemand hier niet me mij mee wou" zei ik serieus.
    "En nee ik vertel nog niets" zei ik "Je ziet het straks allemaal wel"

    Summer Melody Night

    Ik keek Samantha aan en "Bang dat ik wat zeg" vroeg ik met een onschuldig glimlachje. "Trouwens ik blijf een zwadderaar dus ik hou me mond wel over mensen uit mijn eigen afdeling hoor" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik snoof. ''Bang? Dat nooit.'' mompelde ik. ''Verrader.'' zei ik er nog achteraan, aangezien ze constant omging met die Gryffindors en Lizz en mij gewoon heeft vervloekt. Ja, dit vergeef en vergeet ik niet.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer Melody Night
    "Ik ben geen verrader, maar daar zullen sommige ooit nog wel is achterkomen" zei ik met een mysterieus lachje. Ja er zijn maar een paar mensen die het hele verhaal weten, maar er komt een dag dat iedereen weet wat dat verhaal is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik trok een wenkbrauw op. ''Pardon? Je vervloekt mensen van je eigen afdeling om su- leerlingen uit Gryffindor te 'beschermen'. Dat noem ik verraden.'' snauwde ik, en keerde me weer tot Snape.
    [Damn, Snape is offline ö]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ ik weet ]

    Summer Melody Night
    "Zoals ik al zei je zult er nog wel achterkomen dat ik geen verrader ben" zei ik schouderophalend. "Je weet niet wat ik van plan ben Samantha" zei ik lachend. "Maar onthoud aljeblieft ik doe alles met een reden en ik blijf een zwadderaar"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik snoof, nogmaals. ''Nee. Je bent geen echte Slytherin.'' siste ik, en met die woorden wendde ik mijn blik af om vervolgens naar buiten te kijken, en geduldig te wachten tot Snape en Night klaar waren.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 13:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer Melody Night

    "Je kan niet oordelen zolang je niet weet wat ik aan het doen ben en waarom" zei ik schouderophalend. Ik keek nadat ik dat gezegd had weer naar Snape en wachtte op een antwoord


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Samantha

    Ik lachtte spottend. ''Zeg het dan? Hier, nu, zeg het.'' siste ik, en keek haar met een dodelijke blik aan. Het moest wel iets héél speciaals zijn, wilde je Gryffindors tegen je eigen afdeling beschermen.
    Aanstelster.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Summer Melody Night
    "Liever niet want ik bescherm liever mijn ouders" zei ik en sloeg erna gelijk mijn houden voor mijn mond en hoopte echt dat Snape dat niet had gehoord aangezien ik zwijgplichten had. "En zoals ik al zei je komt er snel genoeg achter"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer