• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Jeanine

Een zachte zucht verliet mijn lippen, en ik nestelde me beter tegen hem aan. Over welke mensen zou hij het hebben? Ik bedoel, ik heb al véél mensen om het leven gebracht, waar maakt hij zich nou zo'n zorgen over?
    ''Hoe laat is het?'' mompelde ik naar Draco, en keek hem even aan in zijn blauwe ogen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

George
    Ik liep langzaam terug naar het kasteel nadat ik had bedacht dat de volgende opdracht eigenlijk veel makkelijker was dan gedacht, maar ook nog steeds het volgende plan moest vertellen. Net toen ik bij naar de ingang van het kasteel liep zag ik Emma en Fred staan. Vrolijk liep ik op ze af "heey" zei ik toen ik naast ze stond

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Emma
    'Laten we dan maar naar de Grote Zaal toe gaan' zei ik glimlachend toen Fred zei dat hij zich verveeld 'Het is toch bijna zes uur, tijd voor het avondeten' Om eerlijk te zijn was dat niet iets om me minder te vervelen, maar iets beters wist ik niet 'Heejj' zei ik glimlachend toen George bij ons kwam staan. 'Ga je mee naar de Grote Zaal?'

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:15 ]

Draco
    'Bijna 6 uur.' zei ik. Ik keek terug en drukte nog eens mijn lippen op haar mond. Ik keek weer naar het vuur en pakte haar hand weer.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:25 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

George
    "Ja is goed" zei ik glimlachend. "Ik heb toch niet veel beters te doen"
    Ik dacht na "Trouwens Emma je mag kiezen met wie je vanavond een date hebt tenzij je wilt dat ik kies".
    "Ik weet zeker dat je dat geweldig gaat vinden dan" zei ik lachend

Fred
    'Ee broertje.' zei ik vrolijk. 'Ja is goed daar moeten we maar heen dan.

{Sorry voor korte reacties zit op mobiel}

Jeanine

Een gelukzalige zucht verliet mijn mond. Vijftien jaar lang, geen liefde gevoeld. Niet van mijn ouders, die ik overigens niet heb gekend, niemand van the Death Eaters of wie dan ook. Draco was de laatste persoon van wie ik het verwachtte, maar diep van binnen verlangde ik al lang naar hem.
    ''Dan moeten we zo naar The Great Hall.'' mompelde ik uiteindelijk.

[ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 11:31 ]

Emma Carter
    'Kies jij maar' antwoordde ik lachend. 'Ik ben wel benieuwd wie je bij vind passen. Oh en trouwens, ik ga niet met één van jullie daten hea, dan telt het niet' Anders zou ik het wel heel erg makkelijk voor hem maken.

Summer Melody Night

Ik liep door de gangen van Hogwarts opzoek naar Professor Sneep.
    "Waar is Sneep als je hem nodig hebt" mompelde ik nadat ik bijna het hele kasteel had doorzocht. Ik moest Hermelien zo natuurlijk nog vertellen of ze me nog moest helpen met dat verslag

[ Waar is Sneep?}

[OHJA hij moest nog zijn gejatte dingen vinden en zijn kantoor zo aantreffen, hahahaha. Ik doe zo wel een post met Samantha]

George
    "Jammer" zei ik teleurgesteld, maar al snel kwam er weer een glimlach op mijn gezicht.
    "Dan ga ik Professor Sneep wel zoeken" zei ik zo serieus mogelijk "Maar eerst het avondeten"

Emma Carter
    'Je moest een léúke date voor mij regelen, weet je nog?' antwoordde ik lachend 'Dus dat lijkt me ook niet zo'n goed idee, wil je dat ik morgen nog leef'

{kwaad in zijn lokaal}

Fred
    'dat dacht ik al.' lachte ik. 'anders was het te simpel.'

Draco
    'Dit had ik nooit verwacht.' zei ik zacht. 'Zo was en ben ik eigenlijk nooit.' fluisterde ik. Ik streek over haar hand

George
    "He het had leuk kunnen worden met een van ons, maar dat wil je niet" zei ik lachend. "En tuurlijk wil ik dat je morgen nog leef, maar dat betekent niet dat ik straks niet naar Sneep ga"

[okee]

Summer Melody Night
    Ik stond stil en bedacht me opeens dat hij wel ik zijn lokaal zou zitten.
    Waarom heb ik daar niet eerder aan gedacht dacht ik bij mezelf en liep de trap af en door naar zijn lokaal. Toen ik daar aankwam klopte ik op de deur en wachtte geduldig