• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Draco

    'Dus jij dacht dat ik niks kon hè?' zei ik en wist me met een snelle beweging los te maken. Ik drukte haar nu op de bank en ze lag net als ik languit. Ik keek haar lachend aan. 'Iik kan het wel hoor, zo slecht ben ik nou ook weer niet. '


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik knipperde even verbaast met mijn ogen. ''Dat.. Ik verwachtte het niet.'' grinnikte ik, en beet even op mijn lip. Zijn lichaamswarmte was aangenaam, en de aanraking rondom mijn polsen al helemaal. Ik had nogsteeds een glimlach op mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'Niemand verwacht sommige dingen van mij.' glimlachte ik en bekeek zoals zo vaak haar gezicht. Ik voelde mijn eigen adem in mijn gezicht en ik bleef glimlachen. Het vuur knisperde naast ons. Zelf zou ik me hier niet terug herkennen, was ik hier mezelf off juist niet?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik was blij dat er niemand in de Common Room was op dit moment, en wenste dat dit moment voor eeuwig duurde. Ik wist niet waarom, maar het voelde vertrouwd. ''Hm, onvoorspelbaar dus. Leuk.'' grijnsde ik, en bleef rustig liggen. Van mij mocht hij hier boven me hangen zolang hij wou. Ik grinnikte even om mijn gedachten, terwijl ik hem nogsteeds aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Kik keek haar aan. 'Moet ik anders gaan liggen?' vroeg ik. Ik vond het perfect zo en glimlachte naar haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    ''Nee, het is prima zo.'' zei ik, ditmaal wat zachter, en glimlachte even. Zijn ogen waren helder en hadden kleine twinkeltjes, en zijn mond stond een klein stukje open. Ik wist niet waar het vandaan kwam, maar ik voelde plots zo'n raar gevoel. Ik kende het niet, ik heb het nooit gehad; wat was dit?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik glimlachte en voelde dat ik het warmer kreeg. Ik voelde dat mijn hard al een tijdje harder klopte dan normaal. Ik keek naar haar haar dat langs haar gezicht viel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik beet even op mijn lip. Dat gevoel.. Het voelde fijn, maar wat was het? Het frustreerde me.
    Ik trok mijn handen los uit zijn greep, en liet deze naar zijn borstkas afdwalen. Ik pakte zijn shirt vast, en trok Draco zachtjes naar me toe. Het gevoel werd alsmaar heftiger.
    Er waren slechts enkele centimeters tussen onze gezichten verwijderd, en ik voelde zijn warme adem in mijn gezicht. Ik sloeg even mijn ogen neer, en keek hem na een tijdje weer aan. Ik sloot mijn ogen, en drukte mijn lippen vlinderlicht op de zijne.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ \o/ ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco

    Ik werd nog warmer toen ze me zacht een kusje gaf. Voor dat ik het wist kuste ik haar hevig terug terwijl ik haar omhelsde.
    Dit was gewoon perfect, het gene wat ik altijd al wilde.


    {Waarom ben ik weer inspiloos...}

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:24 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik sloeg mijn armen om zijn nek, en trok mezelf een stukje omhoog zodat ik nog dichter tegen hem aan was gedrukt. Ik beet zachtjes op zijn onderlip, als teken dat hij zijn mond moest openen.
    Nu explodeerde het gevoel, en ik wist wat het was; liefde. Het gevoel wat ik nooit had gevoeld en wóú voelen, maar nu wist ik wat ik zo had gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ghehe, ik heb muziek van Yiruma op, werkt heel inspirerend :Y)
    Especially this one;

    ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    Ik wist dat ik problemen kreeg met alles, met Patty, met anderen, met De Heer van het Duister, maar wat kon het me schelen. Ik opende mijn mond en kuste haar vurig terug. Ik streek over haar haar en landde met mijn hand op haar schouder.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    {ok Nice ik ken het wel XD ik ben bang dat ik moet stoppen want mijn mobiel raakt leeg Ok nog 1 post doe ik XD}

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 0:33 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    The Lord zou dit nooit goedkeuren, maar alsof ik dit gevoel kon negeren? Nee, dan werd ik gek. Ik haalde een hand door zijn lichtblonde haren, terwijl ik de andere op zijn borstkas liet rusten, die overigens snel op en neer ging. Ik hield mijn hoofd ietsje schuiner.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''