• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [my topics]

    Fred
    'Zeur niet, vaag kind.' zei ik plagerig en duwde haar weer. 'Ik ben groter dan George, hoor.' lachte ik. 'Ik ben veeel beter dan George.'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Riley Adams

    "Eh, is goed." Zei ik en wandelde naast haar naar buiten.
    De frisse lucht deed me goed en ik hoorde hoe enkele vogeltjes vrolijk floten.
    We wandelden naar een redelijk afgelegen stukje op het grasveld en ik liet me neerploffen in het zachte gras.
    Ik klopte naast me neer ten teken dat Maria naast me mocht zitten.
    "Of wil je niet vuil worden?" Vroeg ik abrupt. "Je kan altijd op mijn trui gaan zitten als je wilt."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Maria Ciara Maunier
    Lachend liet ik me naast hem op het gras vallen. 'Van een beetje gras ga ik niet vies worden, Riley' zei ik glimlachend. Blijkbaar zag hij mij óf als een veel tutteriger meisje dan dat ik was óf hij wist gewoon niet hoe hij zich tegenover mij moest gedragen, iets wat ergens wel schattig was.

    Emma Carter
    'En een stuk arroganter' vervolgde ik. Ik hoorde hem de hele dag al zeggen dat hij knapper, slimmer en leuker dan zijn broer was, dus het was moeilijk om te onthouden dat hij helemaal niet arrogant was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeanine

    ''Tot nu toe nog niet meegemaakt, hoor.'' grinnikte ik, en leunde naar achter om vervolgens mijn blik van het vuur los te scheuren. Ik keek naar Draco, hij had een bedenkelijke uitdrukking op zijn gezicht. ''Waar denk je aan?'' vroeg ik hem zachtjes, en keek even naar mijn lange nagels.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco


    'Tot nu toe nog niet meegemaakt hoor.' grinnikte ze en leunde achterover, waarnaar ze me aankeek. 'Waar denk je aan?' vroeg ze zachtjes.
    'Hm.. Niks bijzonders.' fluisterde ik loom en keek terug.

    Fred
    'Snap je nog steeds niet dat ik maar grapjes maak? We zijn tweeling, die kunnen niet beter zijn dan elkaar.' zei ik. 'dat was een onlogische zin, maar pech.' lachte ik. 'Ik vind mezelf niet beter dan George of zo.'

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:02 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ( Sorry jongens, ik heb het momenteel zo erg druk met werk en vrienden/vriendinnen.Ik zou dolgraag meer en actiever reageren, op alle rpg's. Maar ik heb het heel erg moeilijk met mijn relatie, en er is kort geleden iemand die ik graag mocht overleden. Maar om een lang verhaal kort te maken, ik heb gewoon even weinig tijd voor quizlet. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt super leuk om te doen, en ik wil dit rpg niet verwaarlozen door te zeggen dat ik zal reageren en het uiteindelijk vergeet omdat ik zoveel dingen aan mijn hoofd heb. Dat vind ik heel erg flauw voor jullie. Ik ben van plan om de rest van de vakantie rustig aan te doen en dan maandag weer te gaan rpgen. Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben :).

    Ps: Ik ga morgen tot zaterdagavond op vakantie, heel misschien post ik wel even een tussendoor stukje om deze rpg niet te verwaarlozen. Wan dan voel ik me echt heel erg schuldig. x


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Riley Adams

    "Njha." Was het enige wat ik kon uitbrengen en ik voelde me rood worden tot achter mijn oren. "Je moet vast denken wat voor idioot ik ben."
    Een beschamende grijns trok over mijn gezicht terwijl ik Maria nog eens aankeek.
    "Het valt je zeker op dat ik niet gewend ben om met meisjes om te gaan?" Grapte ik onzeker. "Ze vinden me raar...en soms eng."
    Het kwam er bedenkelijk uit, maar het was wel zo.
    Ik had soms wel last met om mijn agressie in te houden, wat niet vaak lukte als mensen me kwaad kregen.


    [Mijn laatste post voor vandaag schatjes :) This girl is going to bed...Sweet dreams :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Emma Carter
    'Hoe lang ken ik jullie dan al, Fred?' antwoordde ik 'Tuurlijk weet ik dat je een grapje maakt' Iets wat soms anders over zou komen als je hem niet zou kennen, maar ik had, als iemand die vanaf het begin dat we hier op school als elf jarige aankwamen bevriend met ze was, echt wel door dat het maar een grapje van hem was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Jeanine

    Ik knikte, en bekeek zijn strakke gezicht. Een paar plukken haar hingen voor zijn gezicht, terwijl zijn blauwe ogen me aankeken. Mooie ogen, ze leken een beetje op die van zijn vader.

    [No inspirationnn :"D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'I know, i know.' Ik zucht. Ik zag net Maria en Riley langslopen. 'Moet ik er nu naar toe gaan?' vroeg ik aan Emma en gebaarde naar buiten, hopend dat zij ze ook had gezien

    [ja ik ben ook super inspiloos... dat wordt nog wat met ons, hebben van die inspiloze stukjes]

    Draco
    'Er zit iets in je haar.' zei ik en boog me naar haar toe. Een spin rende uit haar haar over mijn hand. met een harde klap was hij dood. 'Ik kijk wel of er nog wat in zitten.' zei ik en controleerde haar haar, terwijl ik zorgde dat ik niet met mijn armen in haar gezicht prikte of zo.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:13 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    'Dat is inderdaad aan je te zien' antwoordde ik glimlachend 'Maar dat is juist wat je zo lief en leuk maakt' loog ik er achteraan. Nog heel even en ik was alweer van dit onzekere sukkeltje af


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emma Carter
    Ik schudde mijn hoofd. 'Ik denk dat je daar beter nog even mee kunt wachten' antwoordde ik. Hoewel ze die jongen waarschijnlijk niet echt leuk vond, was wel aan Maria te zien dat ze met hem aan het flirten was. Waarschijnlijk was ze hem aan het overhalen iets voor hem te doen en wanneer hij dat gedaan had, dan kon Fred beter naar haar toe gaan. Ervoor zorgen dat haar niks gebeurde, want als je die jongen boos had gemaakt, wou je dat je dat niet gedaan had...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Haha inderdaad :'D]

    Jeanine

    Ik lachte even om de harde klap, en voelde mijn wangen rood kleuren toen hij mijn blonde haren 'controleerde'. Er hingen wat plukken haar voor mijn gezicht, dus ik hoop dat hij het niet zag. ''En? Nog insecten, spinnen of andere beesten?'' grapte ik, en lachte even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred
    'Dat dacht en hoopte ik al.' zei ik lachend. 'maar nu am i bored.' lachte ik er achteraan.

    [and i'm bored thats true xD alleen q'en is nog leuk xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ik ga slapen, nou ja... eerst een paar hoofdstukken van Eragon lezen (boven, hier staat zo'n hitler programma aan en daar kan ik echt niet tegen) en dan ga ik slapen]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:19 ]


    Keep your head up, keep your heart strong