• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iets vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor LikeAWeasley
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - blaise Zabini slytherin
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Jeanine Noah Roux Slytherin Aragog
    - Emma Lely Carter Gryffindor ThoseWords
    - Emily Elinor Rivers Slytherin Squib
    - Nils Cristans Klamfels Squib


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 4 mei 2012 - 19:35 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Eragon is nice!
    Alleen die letters zijn zooooo klein, haha.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [o dat Boy with the striped pyama's, die kijkt mijn moeder nu die heb ik echt 302303 keer gezien en hij is saai... maar welterusten en veel plezier met lezen, ik denk dat ik zo ook ngo een paar hoofdstukjes van engelse HP1 lees XD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Draco had al wat gedaan hoor weet niet of je het al gezien had xd[


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Aragog schreef:
    [Haha inderdaad :'D]

    Jeanine

    Ik lachte even om de harde klap, en voelde mijn wangen rood kleuren toen hij mijn blonde haren 'controleerde'. Er hingen wat plukken haar voor mijn gezicht, dus ik hoop dat hij het niet zag. ''En? Nog insecten, spinnen of andere beesten?'' grapte ik, en lachte even.


    [Al gezien dus :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJohnnyDepp schreef:
    [o dat Boy with the striped pyama's, die kijkt mijn moeder nu die heb ik echt 302303 keer gezien en hij is saai... maar welterusten en veel plezier met lezen, ik denk dat ik zo ook ngo een paar hoofdstukjes van engelse HP1 lees XD]


    [Nee, een heel erg iets met allemaal mensen die over hun -hele heftige- waargebeurde verhalen vertellen, echt vreselijk wat die mensen allemaal meegemaakt hebben. Ik heb echt respect voor ze dat ze dat allemaal vertellen aan de wereld. Op national geograpic]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:27 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Draco

    'Nee, uwe haren zijn schoon.' zei ik glimlachend en keek haar met lichtjes dichtgeknepen ogen en een licht opgetrokken wenkbrauw en mondhoek aan.


    [ik ben zo blond]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    ThoseWords schreef:
    (...)

    [Nee, een heel erg iets van een man die tussen de lijken heeft gelegen en bijna begint te huilen (heel zielig) en alles écht heeft mee gemaakt, op national geograpic, niet een namaakfilm]


    oooo dat ding xD daar zag ik net een klein stukje van :P Ik vind dat ook zo vervelend dan ga ik altijd snel weg als er zo iets is.... Truste nog xD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha, ik ook hoor :3]

    Jeanine

    Ik grinnikte. ''Dankje.'' zei ik, en keek hem even aan. Doordat hij mijn haren had gecontroleerd, zaten we dichter bij elkaar; ik betrapte mezelf er op dat ik het niet eens erg vond. Ik kon ook niet echt een kant op, aangezien ik in het hoekje van de bank zat. ''Wat is er?'' vroeg ik, en lachte even bij het zien van zijn gezichtsuitdrukking.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    oooo dat ding xD daar zag ik net een klein stukje van :P Ik vind dat ook zo vervelend dan ga ik altijd snel weg als er zo iets is.... Truste nog xD

    [Thank you!]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Draco
    'Je bent gevangen.' zei ik grijnzend.'Hoewel je door mij aan de andere kant te duwen en zo te gaan zitten als ik mij gevangen neemt. Maar dat moet je zelf weten.' lachte ik er achter aan. Ze kon hetzelfde als ik nu deed makkelijk bij mij doen en ik merkte dat ik dat nog leuk zou vinden ook.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik grijnsde. ''Je brengt me op ideeën, Malfoy.'' Ik kwam dichterbij en pakte zijn polsen vast, om hem vervolgens naar achteren te duwen zodat hij op zijn rug lag, en ik boven hem hing. ''Je bent gevangen.'' herhaalde ik hem, en grijnsde even.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Draco
    'Onee en wat nu?' vroeg ik droog maar grijnzend. Hoe ze mijn handen had gedraai was niet heel erg pijnlijk dus ik kon het wel even uithouden. Ik kon makkelijk ontsnappen maar daar had ik gewoonweg geen zin in. Ik was nieuwsgierig naar was ze zou doen en vond het ook wel grappig
    Ik had haar altijd al aardig gevonden en misschien wel meer maar dat probeerde ik weg te drukken ivm haar bezigheden rondom De heer van het duister

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:39 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik lachte. Ja, en nu? Ik ging met elke been aan één kant zitten, zodat hij wat moeilijker weg zou komen. Mijn handen had ik nogsteeds om zijn polsen geklemd, en mijn lange haar hing langs mijn gezicht. ''Hm, kan je tegen kietelen?'' vroeg ik hem, en grijnsde. Een normaal iemand zou zoiets niet vragen maar 'uitproberen', maar was ik normaal? Precies.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    'Kan je tegen kietelen?' vroeg ze
    'Ja dat kan ik.' zei ik.
    'Pech voor je!' en ik hapte naar haar haar dat langs mijn neus streek. Ik probeerde ook haar polsen te grijpen maar dat lukte niet.


    {Hmm ik heb Draco nog nooit zo gezien maar dat maakt me lekker niets uit :P}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jeanine

    Ik lachte om zijn poging mijn polsen vast te pakken, en hij faalde. ''Onderschat me niet, Malfoy.'' grijnsde ik, en keek hem even aan. Het was echt een jongen met twee persoonlijkheden; De ene was kil, gemeen en arrogant, de andere, die ik kende, was grappig, aardig en leuk. Was het een masker? Maar waarom?
    Een glimlachje sierde mijn lippen toen ik hem zo moedeloos zag liggen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''