• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jade Yara Young

    Hij duwt me onder water. Ik kom proestend boven. 'Revenge' zegt hij lachend en hij steekt zijn tong uit. 'O dus je wilt het zo spelen' zeg ik geheimzinnig en ik klim op de kant. Ik pak kleren en houd ze boven het water. 'Gaan we aardig doen of moet ik ze in het water gooien' zeg ik dreigend maar toch lachend en kijk hem een me raar gezicht aan omdat ik moet lachen maar dat niet probeer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Ik ben tot woensdag in Keulen en kan dus niet schrijven.]


    The truth may be orange!

    Rowan
    Ik zet de twee kittens op de tafel en leun wat meer naar voren, terwijl ik een trek neem van de sigaret. 'Ik heb alle tijd,' grijns ik. Wat ik had wist ik niet, maar ik was nieuwsgieriger dan ooit. Wat kon mij het boeie wat zij hier deed. Ja dat kon me wel, ik zat hier 3 jaar op een boot met haar, kon ik best wat moeite doen om haar beter te leren kennen. Ik zuchtte even, om de twee tegenstrijdige stemmen in mijn hoofd.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara
    "Ik heb alle tijd," grijnst hij. Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat ik hem alles kan vertellen. Ik zucht diep en begin aan het verhaal.
    "Ik had thuis nogal veel problemen, 1,5 jaar geleden is mijn vader overleden. Mijn vader en ik hadden een sterke band, dus ik was er kapot van. Toen hij was overleden ben ik de hele verkeerde kant op gegaan."
    Ik stopte even met praten, maar ging al snel weer verder.
    "Ik ging vaak uit, en kwam dronken thuis. Kreeg de verkeerde vriendjes en raakte drugsverslaafd. Mijn moeder was er klaar mee, dus trapte me het huis uit. Zo kwam ik hier."
    Ik keek weg, bang voor zijn reactie.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    Ik was even verbaasd door haar heftige verhaal, maar probeerde dat zo goed mogelijk te verbergen. In plaats daarvan trok ik haar dichter naar me toe in een knuffel. Van binnen was ik super blij, dat ik gewoon normaal kon doen tegen iemand, maar van buiten straalde ik naar mijn idee alleen maar rust uit. 'Het wordt beter,' was het enige wat ik fluisterde.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xJohnnyDepp schreef:

    [iemand naar orlando?]


    [echt he niemand reageert. wat aardig, not dus.]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kiara

    In plaats van dat hij wegliep, trok hij me in een knuffel. Ik schrik even, de laatste keer dat iemand me een knuffel gaf was ongeveer een paar dagen voor mn vaders dood.
    "Het wordt beter" fluisterd hij in mn oor. Ik leg mijn hoofd in zijn nek.
    "Ik hoop het." fluister ik terug.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    'Ik hoop het,' fluistert ze, zodat ik het maar net opvang. Ik laat haar los uit de omhelzing, maar laat mijn handen wel op haar schouders liggen en kijk in haar ogen. 'Ik zal je helpen, waarneer je het nodig hebt. Beloofd.'


    [Ik ga morgenochtend naar Rome t/m zondagavond, dus ik zal een aantal dagen niet kunnen reageren ;S Ik geef wel toestemming om Rowan en Hester ergens heen te sleuren or something ;D]

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:00 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara
    "Ik zal je helpen, waneer je het nodig hebt. Beloofd."
    "Dankje, ik heb echt hulp nodig, anders kom ik er nooit vanaf." ik zucht diep en kijk naar het zwembad, naar Yade. Ik hoop dat ze me een 2e kans gaat geven.

    [@Y0L0 have fun!!!!!!!]


    Now life has killed the dream I dreamed

    [I'm back!]

    Oliver
    Jade houdt mijn kleren uitdagend vlak boven het water. Haar gezicht staat brutaal, maar ik kan zien dat ze ook erg veel moeite moet doen om haar lach in te houden. 'Niet doen!', roep ik, terwijl ik met een snelle beweging naar haar toe zwem. Maar helaas, door mijn beweging is het water opgespat tegen mijn kleren aan. Ze zijn dus toch nat.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Niet doen!' roept hij en hij zwemt snel naar me toe waardoor het water op zijn kleren spat. 'To bad' zeg ik grijnzend en ik gooi zijn kleren in het water. 'Oeps' zeg ik poeslief. Ik ga op de rand zitten en kijk naar de kleren die langzaam naar de bodem zakken.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Iedereen dood hier? (:]

    Oliver
    Zuchtend kijk ik naar mijn kleren, die langzaam naar de bodem zakken. Vervolgens kijk ik naar Jade, die grijnzend op de rand van het zwembad zit. 'Jou krijg ik nog wel.', lach ik en ik duik onder water om naar haar toe te zwemmen.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Ik krijg jou nog wel' lachte hij en hij zwom naar me toe. Ik voelde me veilig bij hem alsof de wereld mij niks kon aandoen. Dat gevoel had ik al lang niet meer gehad. Sinds Kiara niet meer. Ze was mijn beste vriendin hoe kon ze zoiets doen?! Ik merkte dat ik boos voor me uit keek en herstelde het in een glimlach.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Ik merk hoe er even een boze schaduw over haar gezicht glijdt. Ondanks dat ze zich snel hersteld, hijs ik me naast haar op de rand. 'Je bent mooier als je lacht.', zeg ik met een brede grijns.


    The truth may be orange!

    Jada Yara Young

    'Je bent veel mooier als je lacht' grijnsde hij breed. 'Chameur' zei ik lachend en ik keek naar het water. Het glinsterde mooi door de zon. Inmiddels lagen zijn kleren al op de bodem.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †