• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [I'm back =D]

    Rowan
    Ik laat haar weer los en laat me zakken in de stoel. Ik moest echt moeite doen om iets te verzinnen wat ik kon zeggen. Opzich was ik al goed op weg om vrienden te maken met haar, maar het kon elk moment weer verpest zijn. Onbewust word mijn blik getrokken naar Beau en Belle die aan het stoeien zijn. Met z'n tweetjes zijn ze echt mijn engeltjes. Langzame diepe zucht verliet mijn mond. 'Je vind me vast gay dat ik zo met 2 kittens rondloop?' Het was eruit voor ik er erg in had, maar ik kon er toch niks meer tegen doen, dus ik wachtte haar reactie maar af.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    'Je vind me vast gay dat ik zo met 2 kittens rondloop?' zegt hij opeens.
    Ik denk even na over mijn antwoord, terwijl ik naar de kittens kijk die met elkaar stoeien.
    "Eerst wel ja, ik kon me niet voorstellen dat je zoveel van ze houdt dat je ze meeneemt op een cruise. Maar nu begrijp ik het wel, je kunt ze gewoon geen 3 jaar missen. Ik denk dat ik jaloers was omdat hun wel iemand hebben die van hun houdt." zeg ik met moeite na een tijdje.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:12 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    'Eerst wel ja, ik kon me niet voorstellen dat je zoveel van ze houdt dat je ze meeneemt op een cruise.' Onbewust moest ik even grinniken, wat al snel over ging in gelach. Ze ging echter door met antwoordde. 'Maar nu begrijp ik het wel, je kunt ze gewoon geen 3 jaar missen. Ik denk dat ik jaloers was omdat hun wel iemand hebben die van hun houdt.' Ik legde even een hand op haar been. 'Er is vast wel iemand, je weet het misschien niet, maar er is altijd iemand.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    "Er is vast wel iemand, je weet het misschien niet, maar er is altijd iemand." zegt hij nadat hij z'n hand op mijn been heeft gelegd.
    Ik weet niet of ik zijn woorden moet geloven, degene die van me hielden heb ik laten stikken, zoals Yade.
    "Ik weet het niet... Ik denk niet dat er iemand is die van me houdt. Ik zal er maar mee moeten leven." zeg ik.
    Ik denk weer aan Yade, ookal is ze nu zo dichtbij me, het voelt zo ver.
    Alweer loopt er een verloren traan over mijn wang.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    Ik veeg de traan weg, maar zeg niks meer, voor ik zelf ook weer terugval in mijn eigen negatieve ik. Zelf geloof ik ook niet dat er iemand van me houdt, op Beau en Belle na misschien, maar dat hou ik liever geheim. Ik had er mee leren leven, tenminste dat dacht ik.
    Voor ik wat doms kon gaan doen, sprong ik plotseling op en dook het zwembad in, ff afkoelen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    Hij veegt de traan weg maar houdt voor de rest zijn mond. Hij lijkt in een diepe gedachte te zitten, en springt opeens het water in.
    Zie je?! Ik had het hem nooit moeten vertellen.
    Ik sta op en loop weg. Misschien was het toch geen goed idee om meetegaan met deze cruise.


    Now life has killed the dream I dreamed

    xJohnnyDepp is Pronks


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rowan
    Als ik weer omhoog kom zie ik dat Kiara wegloopt. Shit, waar ging ze zo opeens heen. Snel kwam ik het zwembad uit, trok ergens een handdoek vandaan, griste mijn kittens mee en begon achter haar aan te stormen. 'Kiara! Wacht!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    Ik was nog maar net de hoek om of ik hoor iemand mn naam roepen.
    "Kiara! Wacht!" Aan zijn stem hoorde ik dat het Rowan was.
    Ik draai me om en zie Rowan aan komen rennen met zijn kittens in zijn handen.
    "Wat?" vraag ik botter dan ik bedoelde.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    Ik had geen idee waarom ze zonder wat te zeggen was weggelopen en aan haar toon te horen was ze niet vrolijk.
    'Wat?' vraagt ze bot. Eventjes krap ik achter op m'n hoofd, niet weetend wat te doen.
    'Waar ging je heen?' vroeg ik uiteindelijk maar.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara
    "Waar ging je heen?" vraagt hij. Ja, daar heb ik zelf eigenlijk ook geen antwoordt op.
    "Ehm, weet ik niet. In ieder geval zo ver weg mogelijk van het zwembad."
    zei ik dan maar.
    Niet dat hij het begrijpt, ik wou gewoon weg van Yade.


    Now life has killed the dream I dreamed

    [Oeps]

    Rowan
    'Ehm, weet ik niet. In ieder geval zo ver weg mogelijk van het zwembad.' Ik haalde mijn schouders op. 'Oké, wat jij wil. Vind je het erg als ik meega, naar "weet ik niet"?' Ik keek haar vragend aan, ik had al wel gemerkt dat er iets was wat ze niet wilde zeggen. Niet dat, dat hoefde, we kenden elkaar nog niet eens langer dan één uur.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    "Oké, wat jij wil. Vind je het erg als ik meega, naar "weet ik niet"?" vraagt hij. Ik grinnik even.
    "Tuurlijk mag je mee!"
    En ik begin ergens naar toe te lopen. Na een tijdje draai ik me om en kijk naar Rowan.
    "Maar eh... waar gaan we eigelijk naartoe?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Pronks -> PeregrinTook


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rowan
    Lachend volg ik haar, tot ze om draait en me aankijkt. 'Maar eh... waar gaan we eigenlijk naartoe?'
    'Goeie vraag. Hmmm, waar wil je heen?' Slimme vraag, bedacht ik me na ik hem gesteld had. 'Misschien kunnen we ergens wat gaan drinken or something?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa