• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Orlando

    'Hmm...' zei ik nadenkend en wreef over mijn kin. 'Er is weinig wat beter is dan mijn zonnebril.' zei ik en grijnsde even. Nog steeds over mijn kin wrijvend dacht ik na. Toen klaarde mijn gezicht op, keek ik haar aan.
    'Drie keer raden...' grinnikte ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexandra Violetta

    'Hmm.. Ik ben niet goed ik raden' Geef ik grijnzend toe terwijl ik een heel onschuldig gezicht opzet, hopend dat hij iets zecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Orlando
    'Hmm... Ik ben niet goed in raden.' geeft ze grijnzend toe terwijl ze een heel onschuldig gezicht opzet.
    'Hmm...' zeg ik terug en lag even. 'Ik geef je een kleine tip.' zeg ik en tik met mijn vinger zachtjes op mijn onderlip, hopend dat ze het begrijpt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexandera Violetta

    'Hmm.. Meestal kus ik geen vreemde jongens' Zeg ik grijnzend terwijl ik opsta, 'Ik denk dat ik voor jouw een uitzondering maak' Voeg ik eraan toe en geef zacht een kusje op zijn lippen voordat ik me omdraai en opweg naar mijn kamer loop.


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand die met jake of yade wil praten iets doen?]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Orlando
    Ik hield mijn ogen dicht om de kus tot me door te laten dringen. Ik wist gelijk dat ik meer wilde, maar ik moest rustig aan doen, niemand houd van opdringerige mensen. 'Veel plezier met mijn zonnebril!' riep ik haar na. 'En zo ontzettend bedankt.' zei ik er zachtjes achteraan. Ik sloot nog even mijn ogen. en glimlachte breed.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2012 - 20:05 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [@Awesome ik heb Jack en Alexandra voor je? ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    [oke Yade is op het deck miss kan Jack daar naar toe komen en waar is Alexandra dan kan Jake daar naar toe]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [Alexandra is ergens in de gangen bij haar kamer ofzo..]


    Don't be like the rest of them, darling

    Hester
    'Oh. Ik wil je wel helpen anders, geen idee of het gaat lukken.' Ik twijfel even of ik het volgende wel zou zeggen, maar voor ik er erg in had was het er al uit. 'Vroeger vond ik alles prachtig, maar nu zie ik eigenlijk ook bijna alles negatief in, al probeer ik mezelf wel weer te leren het optimistisch te bekijken allemaal.' Ik besefte dat dit best vaag klonk, Gail, mijn ex-vriendje, had mij meer kapot gemaakt dan aantal keer dat hij stoned was. En dat was hij eigenlijk de hele tijd. Even keek ik sip voor me uit, maar ik besefte dat Kiara nog naast me stond. 'Maar weet je, het doet er niet toe. Laat maar.' Snel liep ik een kant op, rekenend op het feit dat ze me achterna kwam.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [en er is nog een Orlando alleen? xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Kiara

    "Laat maar." en ze loopt weg, en snel loop ik er achter aan.
    "Nee, nee, nee." zeg ik terwijl ik haar bij haar arm vast pak en haar omdraai.
    "Als je er met me over wil praten, kan dat. Al begrijp ik het als je liever met iemand anders praat. Ik ben niet bepaald iemand waar je goed mee kan praten, maar ik kan me voorstellen hoe je je voelt."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jake Nash Springsteen.

    Ik liep over de gang naar mijn kamer toen ik tegen een meisje op botste. 'Kijk eens uit waar je loopt zei ik terwijl ik mijn hand naar hij uitstak, omdat ze op de grond was gevallen.

    Yade Yara Young

    Ik hing over de reling en voelde dat de boot langzaam begon te varen en ik glimlachte. De zon gaf me een warm gevoel en hij scheen op mijn blote benen. Er kwam een koude windvlaag en ik vertrok even.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alexandra Violetta

    'Sorry' Zeg ik verontschuldigend terwijl ik de hand van de jongen aannam waar ik tegenop was gebotst, en kwam overeind. De zonnebril had ik in het zakje van mijn korte jasje gestoken en er was gelukkig niets mee gebeurt.

    Jake Eduward Parker

    Een beetje verveeld ging ik bij de reling staan, het water en de lucht van de zee beurde me een beetje op en ik zag nog een meisje staan, 'Hoi' Groete ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    [...]


    Don't be like the rest of them, darling