• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

Klik hier voor de plattegrond enz.

Rollentopic

Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~

~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.

Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!

Kamerverdeling:

kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff

kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin

kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams

Kamer 4:
    Yade Yara Young

Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer

Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.

xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Jake Nash Springsteen

'Sorry' verontschuldigd ze zichzelf en hijst zichzelf omhoog aan mijn arm. Ik glimlach kort. 'Gaat het' vraag en kijk haar aan. Dan kijk ik naar mijn zonnebril die ik in mijn t-shirt had gestoken. Hij was gelukkig niet gebroken. Gelukkig maar anders had ze hem mogen betalen.

Yade Yara Young

Uit mijn ooghoeken zie ik een jongen over de reling hangen net zoals mij. 'Hoi' groet hij mij. 'Heey' groette ik hem terug en zette mijn zonnebril op mijn hoofd om hem beter te kunnen zien.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Hester
    'Dankje, dat waardeer ik echt. Ik kan wel zeggen dat het niks is, maar het doet er nu even niet toe. Ik wil het gewoon vergeten.' Ik hoor hoe depressief ik klink. Mooi, heb ik contact met iemand schrik ik haar af, doordat ik zo emo doe. 'Laten we plezier gaan maken,' zeg ik al een heel stuk vrolijker en loop verder, waar ik dan eindelijk het zwembad zie.

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Jack Eduward Paker

'Heey' groet het meisje terug,
    'Ik ben Jack' Stel ik mezelf voor, veel beters had ik niet om te zeggen en ik was wel benieuwt hoe het meisje hete.

Alexandra Violetta

'Ja, het gaat' Zij ik, ik was te onhandig, iets wat me mijn hele leven al tegen me gezegt was, vaak genoeg om er gek van te worden.

Don't be like the rest of them, darling

Yade Yara Young

'Ik ben Jack' stelde hij zichzelf voor. 'Yade' stelde ik mezelf voor en keek weer naar het water. Hij zag er een beetje raar uit. Ik pakte het elastiekje van mijn pols en deed mijn haar in in een knot. De zon scheen vel dus deed ik mijn zonnebril maar weer op. Ik draaide me om zodat ik met me rug naar de reling stond. Ik keek naar de haven die steeds kleiner werd

Jake Nash Springsteen
    'Ja het gaat' zei ze. 'Mooi' antwoordde ik terug en bekeek haar even van top tot teen. Ze zag er niet verkeerd uit. Ik glimlachte. 'Jake' stelde ik mezelf voor en wachtte op haar antwoord.

Kiara
    "Laten we plezier gaan maken!" zegt ze. We lopen een stukje door en zien dan eindelijk het zwembad.
    "Yeah! Lets go!" roep ik en ren naar het zwembad.

Now life has killed the dream I dreamed

Hester
    Ik had mijn badpak nog niet aan, dus duik ik snel een hokje in. Snel verwissel ik mijn kleren voor de blauwe stof, waarna ik mijn kleren op een stoel leg. Lachend ren ik naar de rand van het zwembad waarna ik er in duik. Even blijf ik onder water, terwijl de fijne koelte mijn lichaam overneemt. Als ik geen adem meer heb kom ik omhoog en grijns. 'Ik kan niet wachten op de komende 3 jaar.'

"Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

Kiara
    "Ik kan niet wachten op de komende 3 jaar." grijnst ze.
    "Ik ook niet. Gewoon even een tijdje weg van Alle problemen."
    Snel zwem ik naar de rand van het zwembad, en trek mezelf uit het water.
    Ik loop snel naar de springplank, waardoor ik bijna val.
    Als ik op de plank sta, neem ik een aanloop en maak een salto.

Now life has killed the dream I dreamed

Alexandra Violetta

'Alex' Stelde ik mezelf glimlachend voor, hij zag er niet lelijk uit, zoals volgens mij alle jongens hier op dit schip, maar ik was niet echt op zoek naar een vriendje.

Orlando [oeps ik schreef bijna Orlando Bloom ^^]
    Ik liep verveelt over het dek. Ik was net overal geweest. Ik zie Alex staan. Voorzichtig sloop ik via achter naar haar toe, zag mijn zonnebril in haar zak zitten. Ik strekte mijn arm voorzichtig uit en heel langzaam ging ik dichterbij de zonnebril.

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:47 ]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Jake Nash Springsteen

'Alex' stelde ze zichzelf voor. Ik glimlachte en zag een jongen aankomen lopen. Volgens mij was dat haar vriendje dus liet ik ze maar alleen. 'Nou dan ga ik maar' zei ik en ik liep verder naar mijn kamer en begon mijn tas uit te pakken.

Alexandra Violetta

Ik keek eerst enigsins verbaast maar snapte toen waarom hij weg ging toen ik een hand naar mijn zak zag gaan, de zak met de zonnebril. Ik draaide me om en mijn arm om die van hem draaide zodat hij niet weg kon, 'Dus.. Gaan we valsspelen?' vroeg ik grijnzend.

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:23 ]

Orlando
    Ik keek haar smekend aan. 'Krijg ik hem echt nooit terug??' vroeg ik haar. Ik probeerde mijn arm los te maken. 'Wasrom wil je hem hebben dan?'

Alexandra Violetta

'Waarom wil je hem terug?' Vraag ik dan, de manier waarop hij keek liet mij mijn blik vasthouden, iets aan zijn blik maakte mij alleen maar nieuwschieriger.

Orlando
    'Hij is me dierbaar.' zei ik en rukte mijn arm los, draaide haar armen op haar rug. 'Wat moet ik doen om hem terug te krijgen?' vroeg ik en hield mijn kin omhoog.

Alexandra Violetta

Ik vloekte binnensmonds toen hij mijn armen op mijn rug draaide, echt sterk was ik nooit geweest, 'Hmm.. Bedenk eens iets, volgens mij ben je daar wel goed in' Zeg ik terwijl ik mijn armen probeer los te krijgen.

[ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 19:46 ]