• De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.

    Ik wil een nieuwe roleplay maken, waar ook liefde, haat en vriendschap inzit, maar waar het vooral draait om het verhaal.

    Een paar onderwerpen;
    - Jeugdgevangenis (Minderjarigen worden opgesloten voor een vreselijke daad. Ze kunnen slecht of goed behandelt worden door de medewerkers).
    - Ruimtereis. (Het is het jaar; 2056. Er is een nieuwe planeet - Youtopia - ontdekt en daar worden jongeren heengestuurd. Ze krijgen en training om daarna naar de planeet te vertrekken).
    - Oorlog (Spreekt voor zich).
    - Geheimedienst (Bijv. Cherub: CHERUB is een geheime dienst, waar de agenten allemaal tussen de 10 en 17 jaar zijn. De kinderen zijn allemaal wees. Dit is omdat niemand verwacht dat kinderen bij undercoveroperaties worden ingezet. Dat betekent dat ze alles voor elkaar kunnen krijgen wat een volwassene niet zou lukken. Om bij Cherub te kunnen komen moet je de basisopleiding doorstaan hebben, een 100-daagse bikkelharde opleiding waarbij de agent getraind word).
    - Een simpelere roleplay (Op een cruise schip, in een trein of in een vliegtuig) waar plotselinge gebeurtenissen plaatsvinden, waar de spelers op moeten inspelen. (Denk aan pech, kapingen, etc.)

    Jeugdgevangenis, oorlog en geheimedienst zijn het populairste. Ik twijfel tussen jeugdgevangenis en geheimedienst.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 9:30 ]

    Geheimedienst *O*


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik stem voor de ruimte reis!(H) als je het ook over een cruise gaat doen das een beetje hetzelfde als mij....

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 15:06 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    De laatste tijd wordt er in de meeste roleplay's alleen gepraat en worden ze binnen drie posts's verliefd.


    Plus ze schrijven niet meer dan één regel. Eindelijk iemand die het begrijpt _O_ Wat je ook opent, ik zal joinen [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Plus ze schrijven niet meer dan één regel. Eindelijk iemand die het begrijpt _O_ Wat je ook opent, ik zal joinen [:


    Oké, dan zal ik je waarschuwen. Er komen dan zeker weten strenge regels, want ik wil wel langere posts.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 15:07 ]

    eigenlijk maakt het me niet zo uit ik join wel gewoon hou me op school maar op de hoogt ofzow


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jeugdgevangenis lijkt me wel interresant


    El Diablo.

    oehh Geheimedienst ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    geheime dienst en jeugdgevangenis lijken me wel leuk. :3


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Password schreef:
    (...)

    Oké, dan zal ik je waarschuwen. Er komen dan zeker weten strenge regels, want ik wil wel langere posts.
    \


    Halleluja _O_

    Dat heb ik ook gedaan bij The Middle Ages. Werd wel moeilijk over gedaan in het begin D;

    Ik heb minimum van 10 regels, omdat ze het anders te veel vonden x)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik denk dat de geheimedienst het langste door kan gaan. De jeugdgevangenis kan snel dood lopen..

    Ik doe denk ik ook sws wel mee ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Password schreef:
    Ik denk dat de geheimedienst het langste door kan gaan. De jeugdgevangenis kan snel dood lopen..



    Denk het ook, alleen zou ik dan de leeftijd wel wat opschroeven als ik jou was.
    10-15 wordt niet gespeeld, niet snel in ieder geval.
    Kan je beter 15 - 21 doen of iets dergelijks.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)


    Denk het ook, alleen zou ik dan de leeftijd wel wat opschroeven als ik jou was.
    10-15 wordt niet gespeeld, niet snel in ieder geval.
    Kan je beter 15 - 21 doen of iets dergelijks.


    Klopt. Het idee dat erachter staat komt uit een boek, waarvan ik alleen de eerste 2 delen heb gelezen. Ik zal het aanpassen, want je hebt gelijk. Die leeftijden zijn beter.

    Het voordeel van dit onderwerp is, dat wanneer de agenten op missie zijn, iedereen zijn eigen gang moet/kan gaan en niet continu aan elkaar hoeft te plakken.

    annemellark schreef:
    geheime dienst en jeugdgevangenis lijken me wel leuk. :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    WOII (krul)


    Raspberry poptarts dude