• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [moet even mijn kranten lopen ben denk ik daar een ander half uur mee bezig :( ik probeer zo snel mogelijk Xx]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ik ben er weer :)]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    'Charmeur', zegt ze en ik moet glimlachen. Ze moest eens weten dat zij het enige meisje sinds lange tijd is waar ik me goed bij voel. Dat ze me Elise doet vergeten. 'Misschien moet ik mijn kleren eens gaan opvissen.', zeg ik en terwijl laat ik me met een zucht weer in het water zakken.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Misschien moet ik mijn kleren eens gaan opvissen' zegt hij en laat zich met een zucht in het water zakken. Ik kijk toe hij zijn kleren opvist. Best wel sexy. Mijn gedachten dwaalde af naar Kiara. Hoe zou ze er nu uitzien? Hoe zou ze zijn? Zou ze me nog herkennen?


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Wanneer ik weer bovenkom, zie ik hoe ze in gedachten verzonken is. 'Waar denk je aan?', vraag ik nieuwsgierig en meteen vervloek ik mezelf dat ik mijn mond niet kon houden.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Waar denk je aan' vraagt Oliver en hij blijkt boven gekomen te zijn. 'O niks bijzonders' zeg ik snel en laat me dan in het water glijden.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Ik wist dat ik het niet had moeten vragen. Jade kijkt snel weg en laat zich dan weer in het water glijden. Ik voel hoe de ontspannen sfeer die net nog tussen ons hing een beetje verdwenen is. Moedeloos blijf ik op de rand zitten, mijn benen bungelend in het water.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    Ik zie dat hij moedeloos voor zich uit staart. Ik hijs mezelf op de kant en ga naast hem zitten. 'Maak je maar niet druk om mij' zeg ik fake glimlachend en ik leun zachtjes tegen hem aan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Haar blote schouder tegen mijn arm bezorgt me een warm gevoel vanbinnen. Toch merk ik aan haar dat er iets is, maar ik besluit er niet over door te gaan. 'Ga je mee het schip verkennen?', vraag ik daarom maar.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young[/b

    'Ga je mee het schip verkennen?' vraagt hij. 'Tuurlijk' zeg ik en spring op. Ik loop naar mijn kleren en trek ze aan. Mij zonnebril zet ik op mijn hoofd en ik kijk naar Oliver en wacht tot hij er is.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    'Aangezien jij mijn kleren verneukt hebt, zal ik zo over het schip moeten wandelen.', lach ik. Ze loopt een stukje voor me uit en met grote passen haal ik haar in. 'Laten we gaan.'


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Aangezien jij mijn kleren verneukt hebt, zal ik zo over het schip moeten wandelen' lacht hij. Hij komt naar me lopen. 'Laten we gaan' zegt hij vrolijk en we wandelde verder. 'Goed voor me' zeg ik lachend en bekijk goedkeurend zijn six-pack.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    'Niet eerlijk, jij hebt nog zo veel aan.', zeg ik lachend, ondanks dat ze enkel een shortje en een bloesje draagt, met daaronder haar bikini. Ik kijk haar vragend aan. 'Waar zullen we heen gaan?'


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Niet eerlijk, jij hebt nog zo veel aan.' zegt hij lachend. Hij kijkt me vragend aan. 'Waar zullen we heen gaan?' vervolgd hij zijn vragende blik. 'Geen idee' zeg ik terwijl ik mijn schouders op haal.

    Jake Nash Springsteen
    Ik slenter wat over het dek en kom dan bij het zwembad aan. Ik zie het meisje van de kroeg zitten en loop naar het zwembad. Aangezien het warm was had ik maar mijn zwembroek aangetrokken om vervolgens het zwembad te gaan zoeken. Ik schop mijn slippers uiten maak een bommetje in het water.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    [ T'IS DOOD HIER!!!!!]


    Now life has killed the dream I dreamed