• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara

    Nee! Van alle mensen op de wereld moet precies Yade ook meegaan op de cruise. Ze was mijn beste vriendin, maar toen mijn vader overleed heb ik het contact verbroken. Gewoon om mijn beste vriendin te beschermen.
    Aan haar gezicht zag ik dat ze aan me dacht, in ieder geval aan hoe ik vroeger was. Ze herkende me niet, en dat was maar goed ook.
    Er kwam een jongen aanlopen met 2 katjes op zijn schouders...
    pff, was hij zo erg aan ze gehecht dat hij ze meegenomen heeft?
    wat een loser...
    Nee Kiara, hij houdt van ze, en kan ze gewoon niet 3 jaar missen.
    dat jij nou niemand heb die van je houd...

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:02 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Oliver

    Halverwege het uitpakken van mijn koffer heb ik plots geen zin meer. Ik besluit weer naar het dek te gaan, waar ik even tegen de reling leun. Tot mijn verbazing stel ik vast dat we al varen en een blik op mijn gsm leert me dat het al later is dan ik dacht. In de buurt hoor ik gelach en stemmen, gecombineerd met het geluid van opspattend water. Dat moet vast het zwembad zijn. Ik loop in de richting van het geluid en zie drie meisjes en een jongen aan het zwembad zitten. 'Hoi!', zeg ik tegen niemand in het bijzonder.


    The truth may be orange!

    xJohnnyDepp schreef:
    Orlando

    Ik keek haar even aan, liet haar los en liep toen weg. Wat was ik een sukkel. Zo'n grote sukkel. Ik liep naar mijn kamer, legde mijn zonnebril op mijn bed en liep weer naar buiten. Ergens alleen ging ik aan de reling staan en staarde over het water.


    [iemand naar orlando?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Jade Yara Young

    Ik zag een jongen aankomen lopen met katten en even later kwam er nog een jongen aanlopen. 'Hoi' roept hij in het algemeen. 'Heey' zeg ik terug en duik weer in het water. Ik dacht weer even na over Kiara. Ik trok mezelf weer op de kant. Ik opende me mond om wat te zeggen maar deed hem toen weer dicht. Ze zou me wel voor gek verklaren als ik het aan haar vroeg dus hield ik me stil. Ik richtte me op de jongen die als laatste aan kwam lopen en keek hem glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 17:58 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Wanneer een blond meisje naar me glimlacht, lach ik aarzelend terug. 'Hoi, ik ben Oliver. Ik geloof dat we elkaar nog niet kennen?', zeg ik en meteen heb ik spijt, want het klinkt best dom.


    The truth may be orange!

    Kiara

    Er kwam nog een jongen aanlopen. "Hoi" zei hij. Jade reageerde meteen en ze begonnen een gesprek.
    Ik zucht geirriteerd. Waarom moeten zoveel mensen naar het zwembad komen?
    Ik ga het water uit en loop naar me ijn tas, zet mijn zonnebril op m'n voorhoofd en steek een sigaret op.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jade Yara Young

    'Hee, ik ben Oliver. Ik geloof dat wij elkaar nog niet kennen?' zegt hij nadat hij aarzelend terug lachte. Ik grinnik en sta op en loop naar hem toe. 'Jade' zeg ik en kijk over zijn schouder even naar Kiara. Ik richt me dan weer op Oliver. 'Nee, wij kennen elkaar nog niet' zeg ik grinnikend.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara

    Uit mijn ooghoek zie ik Jade even naar me kijke, maar ze vervolgt al snel haar gesprek met Olivier. Ik kijk naar Jade. In tegenstelling tot mij is ze helemaal niet veranderd, nogsteeds hetzelfde haar, dezelfde kledingstijl.
    Ik ben helemaal veranderd. Ik wou dat ik de tijd terug kon draaien...
    Ik merk dat er een traan langzaam over mijn wang loopt.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Oliver
    'Jade', stelt ze zichzelf voor. Ik glimlach naar haar en zie hoe ze even langs me heen naar een ander meisje kijkt. 'Ken je hier al iemand?', vraag ik haar.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    'Kan je hier al iemand?' vraagt hij. 'Ja, Hester, Kiara en ene Orlando' zei ik Hester En Kiara aanwijzend. 'Waar hij is weet ik niet' zeg ik. Eerlijk gezegd boeide het me ook niet, maar het is zo lullig om het hardop te zeggen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    AweSomee ---> LuvMustache


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    'Kiara heb ik ook al ontmoet.', zeg ik met een glimlach. 'En Orlando ook, hij is mijn kamergenoot. Verder nog Jake en Alyssa, maar ik weet niet waar zij zijn.'


    The truth may be orange!

    Kiara

    Ik luister nogsteeds naar het gesprek tussen Oliver en Jade. Ik hoorde mijn naam meerdere keren vallen, en ook de namen van andere mensen op de boot.
    Ik kijk een beetje verveeld om me heen. Ik heb geen zin meer om te zwemmen.
    Maar ik heb ook geen idee wat ik nu kan gaan doen...


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jade Yara Young

    'Kiara heb ik ook al ontmoet.', zegt hij met een glimlach. 'En Orlando ook, hij is mijn kamergenoot. Verder nog Jake en Alyssa, maar ik weet niet waar zij zijn.' vervolgt hij. Ik knik. 'Kom je ook zwemmen?' en ik wijs naar het zwembad.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Jade vraagt of ik ook mee wil zwemmen. Ik twijfel even, aangezien ik geen zwembroek aanheb. Maar dan trek ik mijn T-shirt en schoenen uit en in mijn blauwe short spring ik het water in. Breed grijnzend kom ik weer boven.


    The truth may be orange!