• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jade Yara Young

    Hij trekt zijn shirt, schoenen en sokken uit en springt dan het water in. Breed grijnzend komt hij boven. Lachend duik ik sierlijk achter hem het water in en kom naast hem boven. Ik glimlach even.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Nog steeds breed lachend spat ik wat water op Jade en met onschuldige ogen wacht ik haar reactie af.


    The truth may be orange!

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)

    [iemand naar orlando?]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rowan
    3 van de 4 andere aanwezige lagen in het water, maar één van de meiden zat een beetje afwezig aan de kant een sigaret te roken. Ik aarzelde even of ik er bij zou gaan zitten, of niet. Het kon vast geen kwaad, dus besloot ik het gewoon te doen.
    'Heey, ik ben Rowan. Jij bent?' Ik ging op de stoel naast haar zitten. Het leek wel of ze moest huilen, maar ik zag het niet goed. Ik besloot er niks van te zeggen, daar hielden meiden niet van.

    Hester
    Ongestoord door de nieuwe komst van mensen bleef ik doorzwemmen, proberend het feit te negeren dat er 2 jongens vrij dichtbij waren. Waarvan een alleen nog een short aanhad en zelf was ik ook niet erg bedekt. 'Nee Hester, je mag niet zo denken,' fluisterde ik tegen mezelf. 'Niet elke jongen is slecht.' Ik hoopte maar dat niemand het hoorde.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    Er komt een jongen naar me toelopen, en kwam naast me zitten.
    "Heey, ik ben Rowan, jij bent?"
    Ik kijk de jongen aan. "Kiara." antwoordt ik kortaf.
    Snel veeg ik de traan van mijn wang en neem een hijs van m'n sigaret.
    Ik keek naar de kittens die op Rowans schouder lagen.
    Die hadden tenminste wel een goed leven...


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jade Yara Young

    Hij spat me nat. Ik slaak een gilletje en spat water terug. Daarna zwem ik een stukje weg en steek mijn tong uit.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Jade slaakt een gilletje en spat wat water terug. Ze zwemt weg en steekt haar tong uit. Sneller dan ze verwacht zwem ik naar haar toe, waarna ik onder water haar been vastgrijp. Wanneer ik weer bovenkom, lach ik. 'Vechten?'


    The truth may be orange!

    Jada Yara Young

    Hij zwemt snel naar me toe en trekt me onderwater. 'Vechten?' lacht hij.'Graag' zeg ik en duw hem onderwater en ga op zijn schouders zitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Jade klimt op mijn schouders en lachend beweeg ik met mijn bovenlichaam om haar in het water te laten vallen. Wanneer dat niet lukt, klem ik mijn handen rond haar benen om haar zo te laten vallen. Ook dit mislukt.


    The truth may be orange!

    Jade Yara Young

    Hij probeert van alles om mijn in het water te laten vallen, maar alles mislukt. Ik lach en laat mezelf achterover vallen. Ik kom weer boven en doe mijn haar naar achteren. 'Lost by a girl' zeg ik grijnzend en zwem naar de kant. Ik klim erop en loop weer naar de duikplank. Met een sierlijke duik, duik ik in het water en zwem dan weer naar Oliver.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    SuperSav ---> Y0L0

    Rowan
    'Aangenaam kennis te maken,' zeg ik lachend. Ik zie hoe ze even naar Belle en Beau kijkt. Voorzichtig pak ik een van de twee op en leg die in m'n schoot, waarna ik in gedachte verzonken over het zachte vachtje aai. 'Misschien onbeleefd, maar zou ik er ook een mogen?' Ik gebruikte niet veel sigaretten, maar af en toe kon het niet kwaad vond ik.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    'Misschien onbeleefd, maar zou ik er ook een mogen?' vraagt hij.
    'Tuurlijk, dat is niet onbeleefd om te vragen hoor.' antwoordt ik terwijl ik een sigaret en aansteker aan hem geef. Daarna kijk ik weer naar het beestje op zijn schoot.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Rowan
    'Tuurlijk, dat is niet onbeleefd om te vragen hoor,' antwoordt ze terwijl ik een sigaret en aansteker in mijn handen geduwd krijg. Snel steek ik het stokje in mijn mond en steek hem aan. Daarna geef ik het voorwerp terug aan het meisje. 'Zo, 3 jaar op een boot. Wat brengt jouw hier?'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara
    "Wat brengt jou hier?" Ik slikte even moeilijk. Wat moest ik hier nou op reageren? Vertellen dat mijn vader was overleden en dat ik toen de verkeerde kant op ben gegaan? Dat ik een rokend, drugsverslaafd meisje ben en weggelopen ben van huis? Nee, dat ga ik niet zeggen.
    "Dat, ehm, dat is een lang verhaal." zeg ik na een tijdje.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 13:49 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Oliver
    'Lost by a girl.', zegt ze grijnzend, voor ze sierlijk in het water duikt. Ze zwemt opnieuw naar me toe en ik doe nog een poging om haar onder water te duwen. Met succes deze keer. Lachend steek ik mijn tong uit. 'Revenge!'


    The truth may be orange!