• Ik heb echt zo'n stomme fout gemaakt. Ik had onlangs nieuwe laarzen gekocht, hoge leren laarzen, met een hoge hak. Iets waar ik normaal nooit op zou lopen en toch! En toch kocht ik hem. Ik was er heel blij mee eerst en vond ze ook heel mooi. Maar op school voelde ik me er niet prettig in enzo en daarom wil ik ze nu eigenlijk ook niet meer aantrekken. Zo stom omdat ze ook heel duur waren. Dus ik met veel hoop die schoenen op marktplaats gezet maar ik krijg ze maar niet weg :(
    En dan ben ik nu allemaal aan het bedenken wat ik in plaats van die schoenen had kunnen kopen waar ik wél superblij mee zou zijn geweest. Ik ga echt nooit meer schoenen kopen vanaf nu.

    Wat is jullie grootste miskoop waar je echt heel lang nog spijt van hebt gehad?


    it's so empty living behind these castle walls

    Die zijn toch mooi? Waarom vind je ze niet meer leuk?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Kon je ze niet meer terugbrengen?
    Trouwens, ik vond ze superleuk! :O Stom dat 't m'n maat niet is :(


    “Love is a contradiction.”

    je kan er in indergeavl al 25 euro voor krijgen das te minste al wat..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    dat is altijd balen van zoon miskoop heb je ook al je vriendinnen en zo al geprobeerd of ze leuke laarzen zoeken? ik heb niet echt een grote miskoop gehad want alles wat ik koop is niet duurder dan 50 euro en het geld krijg ik vaak best snel weer bij elkaar...


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    OMG ze zijn leuk:9~


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind ze leuk, maar te duur. Sorry


    La credenza è una medicina contro il timore

    Mijn grootste miskoop? Haha, dat wil je niet weten. x:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vind ze juist leuk =)

    Mijn grootste miskoop... hakken ._.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ILOVEFLORIS schreef:
    je kan er in indergeavl al 25 euro voor krijgen das te minste al wat..
    hahaha, dan heb ik 95 euro verlies. Nee dat vind ik echt echt te weinig.


    it's so empty living behind these castle walls

    Reducto schreef:
    Die zijn toch mooi? Waarom vind je ze niet meer leuk?
    Gewoon ik voel me fijner in sneakers omdat die gewoon lekkerder zitten en lopen en je hoeft er niet over na te denken. Bij hakken heb ik echt; normaal lopen want anders ziet het er niet uit.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mississippi schreef:
    (...)hahaha, dan heb ik 95 euro verlies. Nee dat vind ik echt echt te weinig.
    Niet veel mensen staan te springen op schoenen van een ander.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ehm, geen idee eigenlijk.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Mississippi schreef:
    (...)Gewoon ik voel me fijner in sneakers omdat die gewoon lekkerder zitten en lopen en je hoeft er niet over na te denken. Bij hakken heb ik echt; normaal lopen want anders ziet het er niet uit.
    Ik draag ook veel liever mijn all stars dan mijn botjes (met een mini hakje)
    Maar bij sommige kleren gaat dat gewoon eens goed en mijn vriend vind dat eigenlijk wel sexy, dus daag ik hem daarmee een beetje uit. Je kan ze altijd gebruiken om een wat sexier over te komen. ;)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik had een jurkje gekocht, zó schattig, maar toen kreeg ik geen adem meer..
    een strik onder mijn tieten zat te strak, dus die moest ik aan mijn nichtje geven Grrr>.< gelukkig heb ik het geld van mijn moeder teruggekregen.
    (:


    Me so good.

    hmm.. mijn grootste miskoop,
    ik heb werkelijk geen idee. :')


    Life is a beautiful struggle