• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Orlando
    Ze vloekte binnensmonds toen ik haar armen om haar rug draaide. 'Hmm... edenk eens iets, volgens mij ben je daar wel goed in.' zei ze terwijl ze haar armen probeert lost te krijgen. Ik zorg dat dat niet lukt.
    'Nee ik van nogal snel... In herhalingen.' grijnsde ik, hopend dat ze me begreep.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Oliver
    Onderweg naar mijn kamer, om mijn koffer uit te pakken, kom ik Orlando en Alex tegen op het dek. Ze lijken in een speels gevecht verwikkelt en ik moet lachen. Die twee kunnen het duidelijk goed met elkaar vinden.


    The truth may be orange!

    Hester
    Enthousiast klap ik als ze weer boven gekomen is van haar salto. 'Wauw, kon ik dat maar.' Voor ze iets kan terug antwoorden duik even onder om bij het trappetje weer boven te komen. Dan loop ik ook naar de springplank, neem een aanloop en maak een bommetje, waardoor het water omhoog spat.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Alexandra Violetta

    Ik begreep wat hij bedoelde, al twijfelde of ik hem zijn zin zou geven, al was het nu onmogelijk om mezelf los te krijgen. 'Zoen ik zo lekker dan?' vraag ik grijnzend, ergens was ik wel benieuwt waarom hij het deed, hij kende me toch pas net.


    Don't be like the rest of them, darling

    Orlando

    'Ja...' zei ik lachend en probeerde mijn zonnebril af te pakken. 'Geef hem dan gewoon!' zei ik. Ik wilde sowieso mijn zonnebril terug, wat ik er ook voor moest doen. Het was gewoon omdat ik wilde winnen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Yade Yara Young

    'Bye' groet ik de jongen en loop naar het zwembad. Daar maakt een meisje een bommetje. 'Can i join?' vroeg ik lachend en deed mijn zonnebril af.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Kiara
    Ik lach als Hester haar bommetje maakt. "Nou, jou bommetje is anders ook perfect!" zeg ik nogsteeds lachend.
    Er komt een meisje aanlopen. "Can i join?" vraagt ze.
    Ik kijk haar even aan en kijk vervolgens moeilijk naar Hester. Want zij weet dat ik het moeilijk vindt om vrienden te maken, of zelfs al aardig te zijn tegen andere mensen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Hester
    'Haha bedankt,' knipoog ik naar haar. Dan komt er een ander meisje aanlopen. 'Can I join?' vraagt ze. Ik zie dat Kiara moeilijk naar me kijkt en bedenk me snel dat ze het lastig vind om aardig te zijn. Al deed ze tegen mij best goed. Dan wendt ik me weer tot het nieuwe meisje.
    'Of course you can join,' zeg ik enthousiast. 'Hoe meer zielen hoe meer vreugd.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    xJohnnyDepp schreef:
    Orlando

    'Ja...' zei ik lachend en probeerde mijn zonnebril af te pakken. 'Geef hem dan gewoon!' zei ik. Ik wilde sowieso mijn zonnebril terug, wat ik er ook voor moest doen. Het was gewoon omdat ik wilde winnen.


    Alexandra

    'Best, pak maar' Zij ik, zelf kon ik hem niet pakker doordat hij mijn handen nogsteeds op mijn rug hielt, waarom waren jongens zo sterk en waarom moest ik dan zo niet-sterk zijn?


    Don't be like the rest of them, darling

    Yade Yara Young

    'Of course can you join' zegt het meisje dat net een bommetje maakte enthausiast. Ik glimlach even en trek me niks aan van het andere meisje dat moeilijk keek. ' hoe meer zielen, hie meer vreugd' zegt ze er nog achteraan. Ik grinnik even en trek mijn topje en broekje uit. Ik zie het meisje weer moeilijk naar het andere meisje kijken. Ik loop naar de duikplank een maakr een schroef en maak hem af door in het water te duiken. Vroeger was ik vaak in het zelwembad en probeerde ik dingen na te doen die de "grote" jongens deden. Ik zwom naat de rand van het zwembad wn trok mezelf in een sierlijke beweging op de kant. 'Yade' stelde ik mezelf voor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Orlando.

    'Dankje, je bent een schat.' zei ik half sarcastischs. Ik vste mijn zonnebril uit haar zak en zette hem meteen op, zorgde dat ze er niet bij kon en hield haar nog steeds vast. 'En nu?' vroeg ik enigzins teleurgesteld dat onze vrolijke zonnerbrilbattle was afgelopen. 'Omdat je zo aardig voor me was.' zei ik en drukte mijn lippen op die van haar, gewoon om het nog eens te voelen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexandra Violetta

    Eerst probeer ik zijn kus te vermeiden door mijn hooft weg te draaien, iets wat totaal niet lukt omdat ik als zijn lippen die van mij raken ik totaal verstijf, hij kon ook best goed zoenen, dacht ik maar walgde al snel van die gedachte. Ik was niet opzoek naar een vriend, nu niet.


    Don't be like the rest of them, darling

    Orlando

    Ik keek haar even aan, liet haar los en liep toen weg. Wat was ik een sukkel. Zo'n grote sukkel. Ik liep naar mijn kamer, legde mijn zonnebril op mijn bed en liep weer naar buiten. Ergens alleen ging ik aan de reling staan en staarde over het water.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hester
    Bewonderend keek ik hoe ze de-weet-ik-veel-welke-sprong uitvoerde, en daarna gracieus naar de rand van het zwembad zwom om er daar uit te klimmen. Ze stelde zichzelf voor als Yade en ik knikte beleefd.
    'Ik ben Hester en dat is Kiara,' wees ik naar achter. 'Ben je al anderen tegengekomen?' Alweer het feit dat ik niks beters wist, ik was hier echt slecht in.

    Rowan (+Belle&Beau ;D)
    Bij de bar gaf niemand antwoord, dus besloot ik maar ergens anders te gaan kijken. Samen met m'n drankje, Belle en Beau liep ik het dek op en moest mijn ogen dichtknijpen tegen de scherpe zon. Genietend bleef ik even staan, zon was altijd goed. In de verte hoorde ik wat gepraat en water opspetteren. Het zwembad was vast daar. Ik besloot daar ook even te kijken, misschien dat daar mensen waren die terugpraten. En inderdaad, er waren 3 meisjes. Ik bleef even staan zodat ik ze wat beter kon bekijken voor ik mezelf zou voorstellen. Één van de drie was vanmorgen bijna tegen me opgeknalt, een ander had bij de bar hoi gezegd maar was daarna verdwenen en de derde had ik nog niet eerder gezien. Ik liet Belle en Beau op mijn schouders lopen, liep naar voren en stak mijn hand op. 'Heey,'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Yade Yara Young

    'Ik ben Hester en dat is Kiara' zei ze en ze wees naar achter. Ik knikte en glimlachte even. Kiara.... Ik had vroeger een vriendin die Kiara heette. Ze was lief, dit meisje was eigenlijk precies het tegen over gestelde. Ze was... tja ze had gewoon zo'n uitstraling volgens mij mocht ze me niet of... nee dat kon niet. De Kiara die ik kende de was anders, de had bruin haar, een veel liever uiterlijk en ze zat op ballet. Tja ik snapte nooit waarom ze op ballet zat. Ik zat gewoon op streetdance weetje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †