• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Oliver
    Wanneer ik een derde meisje zie aankomen, schud ik even met mijn hoofd, zodat mijn haren goed vallen. 'Hoi!', zegt ze. 'Hoi!', zeg ik terug, bijna tegelijk met Orlando.


    The truth may be orange!

    {geen idee of we al varenqq}

    Alyssa
    Ik kijk het nieuwe meisje aan en zeg 'Heey' Zodra ik zie dat Oliver direct met zijn haar aan de gang gaat schiet er door mijn hoofd: Overdrijven is ook een vak...

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 16:14 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kiara

    Verschillende mensen zeggen 'hoi' terug. Ik neem een kleine slok van mijn cola.
    "Ik ben Kiara."

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 20:57 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Orlando
    'Ik ben Orlando.' zeg ik terug en neem nog wat water. Dit deel van het schip wat ik vanaf hier kan zien begin ik al aardig te kennen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [moet zo weg maar kon de IPad nog even kapen, alvast een fijne vakantie iedereen ^^]


    Don't be like the rest of them, darling

    Kiara

    "Ik ben Orlando" zegt een van de jongens. Ik knik als teken dat ik het gehoord heb. Nadat ik mijn drinken op heb spring ik van mijn stoel.
    "Ik ga de rest van de boot verkennen. Gaat iemand mee?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Hester
    Verschrikt spring ik uit de bus en begin richting de haven te rennen met mijn koffer achter me aan. Ik was hopelijk niet te laat voor de Cruise. Op de kade stond een grote auto die ik behendig ontweek net zoals een aantal mannen die er uit gekomen waren en stormde de boot op. Eenmaal boven hijgde ik even uit, zo'n goede condititie had ik nou ook weer niet. Als ik weer helder kan nadenken besluit ik om eerst mijn kamer te gaan zoeken en mijn spllen daar te dumpen. Dan zie ik wel weer verder.

    Rowan
    'Go en get them!' schreeuwt mijn vader enthousiast terwijl hij een laatste vriendschappelijke vuist tegen mijn schouder plant. 'Paapp,' zeg ik met zo'n zeurderig toontje. Ik kon zo niet tegen het beeld wat mijn vader van mij had. Hij dacht dat ik de typische stoere populaire jongen op school was. Opzich had hij daar gelijk in, maar dat was alleen maar zo doordat ik me zo gedroeg omdat mijn vader dat wilde. Ik was het zo beu, daarom ging ik ook mee met deze cruise, al dachten mijn ouders dat het alleen maar was om hetzelfde drugs-, sex- en alcoholleventje als mijn vader toen hij net zo oud was als ik te gaan leidde.
    Ik draaide me om en liep met 1 grote ijshockeytas in mijn ene hand en in mijn andere een kattenreismand, achter een meisje wat zich duidelijk haastte om op tijd aan te komen, aan. Daarna liep ik gelijk door naar de plek van de jongensslaapkamers, ik had de weg een beetje geleerd met behulp van de plattegrond die ik had gekregen. Ik zocht de goede kamer, diegene met mijn naam erop en van een andere jongen, opende de deur en liet mijn tas achter het bed vallen waar nog geen spullen bij stonden. De andere jongen was dus al geweest. De reismand zette ik op het nachtkastje en deed ik gelijk open. 'Hee liefies, kom maar hier,' fluisterde ik naar de 2 beestjes. Belle lag te slapen dus die pakte ik zelf op terwijl Beau mijn hand op liep. Met de 2 liep ik de kamer uit om de boel te gaan verkennen en opzoek naar mensen. Kijken of ik mezelf kon zijn. Mijn veel gebruikte machogedrag ging moeilijk worden met 2 kittens, maar waarschijnlijk zou ik toch in dat patroon terugvallen. In de verte was bij een bar een groepje mensen te zien waar ik op af liep.
    'Heey.'

    [Oeps beetje lang geworden xD]

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 17:55 ]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    "heey." Hoor ik iemand zeggen, mar besteed er geen aandacht aan.
    "Ik ga zelf wel de boot verkennen." zeg ik en loop weg. Inplaats van de boot verkennen loop ik naar mijn kamer. Als ik de deur open doe zie ik een ander meisje staan, vast mijn kamergenoot.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Alyssa Summer
    Stiekem vroeg ik me af of dit de hele groep zou zijn waarmee ik al die tijd op een boot zou moeten zitten.. Ze waren vaak wel aardig, maar een aantal irriteerde me nu al mateloos. En eerlijk gezegd begon ik me te vervelen aan dit barding.. Dus terwijl ik nog een slok van mijn cola nam ging ik in mijn gedachten zoeken naar iets anders om te doen...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Hester
    Er kwam een meisje de kamer binnen en geschrokken keek ik haar aan. Ik was niet zo goed in het omgaan met andere en al helemaal niet met eerste contacten. 'Euu- uuhh hoo- ooi,' hakkelde ik. Het liefst zou ik mezelf van kant maken of door de grond willen zakken, waarom kon ik nooit eens normaal zijn of doen. 'Slaap jij hier ook?' En alweer voelde ik me dom, natuurlijk anders zou ze hier niet zomaar binnen lopen. Goedzo Hester, je stond nu al voor lul en je bent hier nog niet eens 10 minuten.

    Rowan
    Er leek nog niet echt iemand te reageren op mijn 'Heey' dus bestelde ik maar een Sprite voor mezelf. Terwijl ik wachtte op mijn bestelling, aaide ik gedachteloos over de zachte ruggetjes van mijn katjes, terwijl ik de mensen die er ook zaten langs keek. Voor hun zag ik er vast uit als een of andere labiele gestoorde gek met 2 katjes. En misschien was ik dat ook wel.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    "Euu- uuhh hoo- ooi." stotterde het meisje, wat me deed grinniken.
    "slaap jij hier ook?" vroeg ze aan me.
    Okey kiara, blijf aardig. Je redt het hier niet als je alleen maar arrogant tegen mensen gaat lopen doen.
    "Ja, ik ben Kiara." probeer ik aardig te zeggen. "En jij bent?"

    [ bericht aangepast op 1 mei 2012 - 22:28 ]


    Now life has killed the dream I dreamed

    Hester
    'Ja, ik ben Kiara,' antwoord ze aardig, wat me liet zuchten. Gelukkig niet een kreng of een bitch. 'En jij bent?' vroeg ze verder.
    'Ik ben Hester,' antwoordde ik al wat zelfverzekerder. Wat ik verder moet vragen of zeggen weet ik niet. Ik was hier zo slecht in.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara
    "Ik ben hester." antwoordt het meisje. je ziet dat ze niet weet wat ze moet zeggen of doen. "Nou, Hester, ik denk dat wij samen een leuke tijd te gemoet gaan." zeg ik en pak mijn tas van het bed en haal er een pakje sigaretten uit. "Vind je het erg als ik binnen rook?"


    Now life has killed the dream I dreamed

    Hester
    'Nou, Hester, ik denk dat wij samen een leuke tijd te gemoet gaan,' zegt ze terwijl ze iets pakt. Ik knik alleen, ik hoop het ook. 'Vind je het erg als ik binnen rook?' Wat moet ik nu weer antwoorden. Ja ik vind het erg, maar door Mike, mijn ex, had ik tegen geleerd om tegen de stank te kunnen. Ik wilde het meisje te bevriend houden dus waarom ook weer niet. 'Neuuh, alleen op 1 voorwaarde.'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Kiara

    "Neuuh." zei ze. "Alleen op 1 voorwaarde." Ik keek haar met opgetrokken wenkbrouwen aan terwijl ik de sigaret uit het doosje haal.
    "En dat is?" vraag ik terwijl ik de sigart opsteek.


    Now life has killed the dream I dreamed