• 20 jongeren tussen de 14 en de 18 winnen een ticket voor een cruiseschip. Ze moeten hun vrienden en familie achterlaten en gaan voor 3 jaar op cruise. Maar niet iedereen is er zo blij mee iedereen is er gekomen met een reden. De ene omdat zijn ouders niet meer voor hem/haar konden zorgen en de ander voor lol. Zo komen mensen elkaars geheimen kennen, er ontstaan liefdes, ruzies, vriendschappen, vijanden en nog veel meer. Een keer in de twee manden komen ze aan wal(land).

    De boot heeft alles. Mooie suites, een zwembad, een bar, een zonne dek, eetgedeelte echt alles.

    Klik hier voor de plattegrond enz.

    Rollentopic

    Meisjes:
    ~Jade Yara Young: AweSomee
    ~Hester June Adams: Y0L0
    ~Alexandra Violetta: TheRumIsGone
    ~Kiara Felicia Anderson: xEPONINEx
    ~Alyssa Summer: Appelboompje
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~


    Jongens:
    ~Orlando Collerin: Pronks
    ~Jake Nash Springsteen: AweSomee
    ~Rowan James Biggerstaff: Y0L0
    ~Jack Eduward Parker: TheRumIsGone
    ~Oliver Oscar Andrews: Macadamia
    ~
    ~
    ~
    ~
    ~




    ~Regels:
    ~16+ mag.
    ~ABN alsjeblieft schelden maag maar hou het redelijk.
    ~Er word niemand vermoord tenzij diegene het zelf wil.
    ~OOC praten tussen haakjes: () {} [].
    ~Speel je eigen personage en niet die van een ander.
    ~Leuke ideeën mag alleen met mijn toestemming. (pb die dan ff)
    ~Hou het gewoon redelijk.
    ~Maximaal 2 Karakters per persoon.
    ~Reageer regelmatig als je na 5 dagen niet heb gereageerd zonder een belangrijke reden lig je eruit.


    Regels van de boot:
    Als u rookt word u verzocht in de rook-kamer te roken of buiten op het dek.
    Elke week word er 1x een kamer controle gedaan op: Drugs, Gestolen spullen etc.
    Laat de kapitein met rust.
    Fijne reis!



    Kamerverdeling:

    kamer 1:
    Jake Nash Springsteen
    Rowan James Biggerstaff


    kamer 2:
    Oliver Oscar Andrews
    Orlando Collerin


    kamer 3:
    Kiara Felicia Anderson
    Hester June Adams


    Kamer 4:
    Yade Yara Young

    Komt nog iemand.
    Kamer 5:
    Alexandra Violetta
    Alyssa Summer


    Kamer 6:
    Jack Eduward Parker
    Komt nog iemand.



    xEPONINEx mag ook een topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:03 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Alyssa Summer
    Dit meisje viel heel erg mee, dit kon zelfs wel eens heel gezellig gaan worden! Ik vroeg me alleen af waarom ze zich niet voorstelde aan de rest.. Ik had de fronsende blik van Oliver al gezien en richtte me tot hem waarbij ik mijn schouders ophaalde omdat ik zelf niet snapte waarom ze zich enkel tot mij richtte.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 14:41 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oliver
    Ik zag Alyssa haar schouders ophalen, ten teken dat ze het zelf ook niet snapte. Ik leg dus mijn hand op de arm van het nieuwe meisje en zeg 'Hoi, ik ben Oliver.'


    The truth may be orange!

    Orlando
    'Ik ben.. eh.. ik ben Orlando.' zeg ik stamelend achter Oliver aan, dit meisje was zeker niet verkeerd. Ik doe sloom mijn zonnebril af. 'Wil je eh.. wat drinken?'

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 14:46 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alexandra Violetta

    Ik voelde een arm om mijn hand en draaide me om de jongen die zich zojuist voorstelde als Olivier, tuurlijk ik was weer zo slim om me niet voor te stellen aan de rest, slim Alex.. 'Ik ben Alex' Zij ik glimlachend tegen de twee jongen, de ander had zich daarna al snel voorgesteld als Orlando, en hij zag er totaal niet lelijk uit, 'Wil je eh.. wat drinken?' Vroeg hij en 'Water, als het kan' Zeg ik glimlachend tegen hem.

    [ bericht aangepast op 30 april 2012 - 14:48 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Oliver
    'Aangenaam.', zeg ik wanneer Alex zich eindelijk voorgesteld heeft. Ik hoor Orlando stotteren en ik begrijp meteen waarom, ze ziet er helemaal niet verkeerd uit.


    The truth may be orange!

    Orlando
    'Omg eindelijk iemand die ook water drinkt!' zeg ik net iets te hard. 'Sorry, maar er zijn nogal wat mensen die dat raar vinden...' zucht ik. Ik bestel nog een water voor het meisje en voor mij. 'Hier.' ik zet een stoel naast me neer. 'Hier.' Ik zet het glas voor haar op tafel.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alyssa
    En.. ik voel me weer alleen... schoot er door mijn hoofd. Oké jongens, ze zag er goed uit, maar zo reageren was ook overbodig??


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Oliver
    Ik zie aan Alyssa's ogen dat ze Orlando's reacties niet zo op prijs stelde, dus ik schonk haar een bemoedigende glimlach.


    The truth may be orange!

    Alexandra Violetta

    Ik ga naast de jongen zitten die zich had voorgesteld als Orlando en pak het glas water, ik kijk onopgemerkt naar Alyssa en rol met mijn ogen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Orlando
    Ik lach zacht in mezelf, die eerste ''schrik'' had ik vaak, maar daarna werd ik weer heel normaal. Ik zucht, pak rustig een papiertje uit mijn zak en begin er op te tekenen, zoals je doet als je wacht, niks te doen hebt...

    {varen we eigenlijk al?}


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Alyssa
    Ik glimlach terug naar Oliver en weet eigenlijk nu niet meer wat te doen...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ( Waar kan ik invallen?)


    Now life has killed the dream I dreamed

    [iedereen is bij zo'n barding gevalletje dus ik zou zeggen loop er heen en stel je voorqq]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Kiara

    Voor de 2e keer deze dag loop ik richting de bar. Als ik daar aankom zie ik een paar andere mensen zitten. Ik loop Richting de bar en vraag een bacardi cola. Daarna keerde ik me tot de mensen die ook aan de bar zaten.
    "Hoi" zeg ik tegen niemand in het algemeen.


    Now life has killed the dream I dreamed

    Orlando.
    'Hoi' zeg ik tegen het meisje en stop het volgetekende papiertje weer in mijn broekzak en draai de pen om en om in mijn vingers.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel