• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Samantha Lauren Billington

Uit het veld geslagen keek ik een jongen aan, hoogstwaarschijnlijk haar broer, en mijn lach werd luider. Ik richtte mijn stok op hem. ''Dacht het niet.'' mompelde ik, en keek hem aan. Ik had genoeg ervaring met vloeken, hij onderschatte me. De dag dat mijn ouders werden vermoord flitste door mijn gedachten. Ik was negen. Negen jaar oud, en had iemand vervloekt. Negen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ginny Wemel

Ze keek me geamuseerd aan terwijl ze haar stok pakken. Ze liet haar vingers er over heen glijden en lachte spottend. Ik keek even verbaasd, zou ze echt iets gaan doen? "D-daar kan je mee gestraft w-worden hoor!" Zei ik een beetje piepend.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Maria Ciara Maunier
    Even keek ik deze man kwaad aan, maar toen ik herkende wie het was verscheen er een gemene grijns op mijn gezicht. 'Doe maar' antwoordde ik 'Zal ik dan ook gelijk met de Heer gaan praten, over hoe je tegen de dochter van één van zijn trouwste volgelingen doet? Ik denk dat hij dat toch echt íets erger zal vinden dan mijn schoolhoofd mijn "ongepaste gedrag" vind'

[Maria is dus familie van Dooddoeners]

Severus Sneep
    Ik was niet uit het veld geslagen. 'Ik ben een van zijn grootste volgelingen. Ik stroopte voorzichtig mijn mouw op en toonde haar het teken. Snel schoof ik hem weer terug.

Fred Wemel
    Ik keek naar haar, ze leek me sterk maar ik was het ook. 'Als je iemand wilt pesten, gebruik iemand van je eigen omvang. Hagrid, bijvoorbeeld.'

[Fred is haar gewoon aan het opfokken hoor, niet bang wroden dat ik haar dik vind xD]

Loena

Zonder dat iemand het merkte, pakte ik mijn toverstok. Als het mis ging kon ik Fred en Ginny helpen. Of was het nou George? ik wist het niet maar dat boeide niet

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Mijn mond zakte open van verbazing. ''Jij..'' ik kwam niet verder, en zonder dat ik er bij nadacht was het uit mijn mond ontsnapt. ''Paralitis!'' riep ik kwaad uit.

Maria Ciara Maunier
    'Oh, echt?' vroeg ik nep-verbaasd 'Ik heb je het afgelopen jaar namelijk maar weinig gezien. Als je in zijn buurt was geweesd, zou je maar al te goed weten wie ik ben' Normaal ging ik nooit tegen een docent in, nooit. Hoewel ik uit een duistere familie kwam, was mij altijd geleerd netjes te blijven. Niemand mocht mijn afkomst weten. Maar nu maakte het me niks uit, ik had namelijk maar een al te grote hekel aan deze man.

Fred Wemel
    'Protego!' De vloek kaatste af en ketste tegen de muur. Er stonden nu wat mensen om ons heen. Sneep keek half geamuseerd toe. 'Dat was een nare opmerking, he, zwadje? Expelliarmus.' zei ik droog, ik kon wel meer maar wilde niet gelijk iedereen in de hal op mijn dak hebben.

[please laat ons ff vechten niet met een leraar er op af komen xD]

Sneep
    Ik keek geamuseerd toe hoe een wemel en een zwadderaar spreuken afvuurden. De zwadderaar zou winnen, natuurlijk. Ik reageerde niet op het meisje.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:06 ]

Ginny Wemel

"Paralitis!" Riep het meisje kwaad uit. Een rode straal kwam uit haar stok en ik vloog achteruit op de grond.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Behendig ontweek ik zijn spreuk. ''Is dat alles, Weasley?'' gromde ik, en mijn ogen twinkelden. Ik genoot hiervan. Ik zag dat de verlammingsspreuk het meisje had geraakt, die nu op de grond lag. Ik kon een lachje niet onderdrukken. Ik had de neiging om de Cruciatus-vloek te gebruiken op de jongen, maar hield me in. ''Rictusempra.'' zei ik grijnzend, en keek geamuseerd toe.

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:09 ]

[:O I really mist allot.. Help..]

Don't be like the rest of them, darling

[Fred en Samantha zijn aan het 'Vechten' dus daar kan je naar gaan kijken of zo xD]

[Duelleren! Haha :3]

Aragog schreef:
    [Duelleren! Haha :3]

[ i know maar dit kan je niet echt duelleren noemen :P]

[Zijn de mensen van beauxbatons enzo ook al op school?]

Don't be like the rest of them, darling

Fred.

'Nee dit is niet alles!' Ik hef de spreuk op. Zelfs George wist niet dat ik zo kon duelleren, ik heb in de vakantie ontzettend veel geoefend als ik alleen was. 'Tarantelgra!'

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:12 ]