• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sneep
    'Geen excuses, je bent een zwadderaar.' zei ik alsof dat alles verklaarde. 'Wat doe je hier trouwens?'


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Ik knikte eventjes, als teken dat hij gelijk had, en haalde mijn schouders op. ''Had mijn koffer uitgepakt, en wou net naar buiten gaan.'' biechtte ik op. Geen idee of het nou mocht of niet, het boeide me ook niet; Snape was oké en regels zijn er om gebroken te worden, toch?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sneep
    Ik hield een Griffoendor 1ste jaars tegen die naar buiten wilde gaan. 'Natuurlijk, van mij mag je naar buiten.' zei ik emotieloos tegen de zwadderaar en duwde de tegenstribbelende 1ste jaars met kracht de andere kant op


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [ik hou echt van zijn gemeenheid xD]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Haha ja, Snape is awesummmm]

    Samantha Lauren Billington

    Ik lachte zachtjes. En dit was nou precies waarom ik hem zo mocht. ''Wat doet u hier eigenlijk?'' vroeg ik grijnzend. Misschien niet een vraag wat je zomaar aan een professor zou vragen, maar na al die jaren zou hij vast wel doorhebben dat ik graag het tegenovergestelde deed van bepaalde dingen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Professor Sneep
    'Kijken of er geen mensen zijn die de regels overtreden.' ik hield weer een eerstejaars Griffoendor tegen. Verveeld staarde ik door de hal, er moest eens wat gebeuren want ik verveelde me dood.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Ik knikte eventjes, en keek een beetje om me heen. Ik betrapte mezelf er op dat ik deze plek had gemist. Mijn ouders waren beide overleden, wat betekende dat ik moest verblijven in een hutje dat op instorten stond. Verschrikkelijk was het. ''Dan ga ik maar naar buiten.'' mompelde ik, en draaide me om om aantstalten te maken om naar buiten te gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Die laatste zin is echt vreeeemd :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [ik moet mijn kamer ff opruimen :( dus ik ben zo terug hoopo ik]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    [Ah okee D:]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria Ciara Maunier
    'Dan wens ik je succes' zei ik glimlachend toen Fred gezegt had dat hij wou proberen zich aan te melden en Snape weer weg was. 'Ik denk namelijk niet dat dat echt eenvoudig gaat worden.' 'Dat zal wel meevallen, toch?' vervolgde ik glimlachend tegen Loena toen deze mij vertelde dat ze Snape maar eng vond 'Zolang je mensen met respect behandeld, doen ze dat ook bij jou'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Eleanor Winter Black

    Ik had het nu al aardig koud gekregen en besloot om naar binnen te gaan. Ik stond op en liep naar de gang waar ik Sneep en het meisje waar naast ik zat zag staan. Ik liep maar gewoon langs ze heen. Ik zei het wachtwoord en liep naar de meisjes vleugel. Ik liep naar mijn bed en begon met mijn koffer uit te pakken. Toen ik klaar was vroeg Wings mijn uil om aandacht. 'Ja ja je mag eruit' zei ik en ik liep naar de kooi toe. Ik deed hem open en ze liep netjes op mijn arm. Ik deed de kooi weer dicht pakte iets warms en liep weer naar buiten met Wings op mijn arm. Samen met Wings liep ik naar de binnenplaats. Ik gooide haar op en ze vloog weg. Binnen een kwartiertje zal ze wel terug zijn en ik trok mijn hoodie aan. Ik ging weer op hetzelfde bankje zitten en dacht aan thuis.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Fred
    'Dank je. Maar het lukt me hopelijk wel, samen met George.' grijns ik.
    Ik kijk sneep na. 'Raar mens.' mompel ik zachtjes


    Loena
    'Nou...' lach ik schamper en honend. 'Niet bij Sneep, echt niet.' zeg ik waarschuwend.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    { Wie wil Vilder of Ginny meeten? }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [Eh Samantha loopt nu naar buiten, dus misschien kan iemand haar tegenkomen :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''