• =')
    Ja, jullie moeten nu allemaal hier naar luisteren. Ik krijg kippenvel van dat liedje :Y) Naja, nu geven jullie allemaal jullie mening erover! ^^
    http://youtube.com/watch?v=w-mgZ4dZcJU&feature=related
    x'3.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Is dat Mia? Ö

    Is dat Mia? Ö

    Mia Who? =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    ö sgandaliig mOoii !! Ö
    Wordt er stil van


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)
    Mia Who? =')

    Peyton had toch zo'n bandje ontdekt. Met zo'n Mia aan de toetsen die een natuurtalent bleek te zijn. En toen is de rest van de groep eruitgekickt en bleef alleen Mia over. :Y)
    Over was het niet Mia? :'D

    dat vind ik heel heel mooi. (nerd)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    k haat de muziek.
    maar dit is echt mooi ;o


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Peyton had toch zo'n bandje ontdekt. Met zo'n Mia aan de toetsen die een natuurtalent bleek te zijn. En toen is de rest van de groep eruitgekickt en bleef alleen Mia over. :Y)
    Over was het niet Mia? :'D

    Euhm, de zangeres is Katie Voegele =) Of hebt ge et daar niet over? ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eerlijk?
    De originele versie vind ik beter ^^"


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    (...)
    Euhm, de zangeres is Katie Voegele =) Of hebt ge et daar niet over? ><

    Jawel. :Y)
    Maar ik dacht dat ze die Mia in One Tree Hill speelde, blijkbaar niet. :'D

    Eerlijk?
    De originele versie vind ik beter ^^"

    Ik vind die man een rare stem hebben >< Maar vind het wel mooi als het hele koor meezingt.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ha (:
    ik ken dat lied al een tijdje.
    Check Kindly Unspoken eens?

    (...)
    Jawel. :Y)
    Maar ik dacht dat ze die Mia in One Tree Hill speelde, blijkbaar niet. :'D

    ja hoowr, zij speelt Mia Catalano, maar ik was alleen niet echt mee met je >< [Voelt me nu dom x'D]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ha (:
    ik ken dat lied al een tijdje.
    Check Kindly Unspoken eens?

    Dies owk heel mooi! I know ^^ & met die videoclip van one three hill. Lekker grappig als brook, peyton slaat x'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Die is mooi, maar al ouder. ;D

    (...)
    ja hoowr, zij speelt Mia Catalano, maar ik was alleen niet echt mee met je >< [Voelt me nu dom x'D]

    Aha. :Y)
    - voelt haar IQ omhoog gaan -