• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Maria Ciara Maunier
    Arrogant keek ik naar een paar meisjes die de manier waarop wij liepen nadeden. Laag, vond ik dat, heel laag. Ik ging toch ook niet gelijk dom doen omdat hun gewaad er niet uit zag, omdat ze geen idee hadden van de etiquette of weet ik het waarom. Als je mij om zo iets kleins al anders ging behandelen, was jij de persoon die raar is, niet ik.

Faye Charlotte Eastwood
    'Ik had ook niet echt van je verwacht dat je op jongens valt,' zeg ik lachend. Ik knik als Fred de jongen oplaat houden met rondhuppelen als een kangoeroe. 'Tevreden?' vraagt Fred. 'Over wat? Dat hij niet meer rondspringt als een gek?'

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fred Wemel
    'Dat ik hem laat stoppen.' zeg ik rustig. Ik grinnik. 'Maar ik mag niet klagen met de Beauxbatons leerlingen.' zeg ik en staar naar de meisjes, vast glamorgana's

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Maria Ciara Maunier
    Toen iedereen even later aan de vier tafels plaats hadden genomen, wij aan de tafel van Hufflepuf, waar ik na een tijdje aan de praat was geraakt met een meisje uit die afdeling, begon Perkamentus aan zijn toespraak, waardoor ik besloot mijn mond maar weer dicht te houden en naar zijn verhaal, waarin hij ons welkom heette en over de wedstrijd begon te praten.

Samantha Lauren Billington | Slytherin
    Verveeld zat ik aan de lange tafel toen Dumbledore zijn toespraak hield. Elk jaar weer, en geen één keer heb ik er naar geluisterd. Ik keek een beetje om me heen, en tikte ongeduldig met mijn lange nagels op de houten tafel. Een paar wierpen geïrriteerde blikken toe, de meesten van andere afdelingen, maar het enigste wat ik deed was grijnzen en harder tikken.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Faye Charlotte Eastwood
    'Oh, nee dat is niet erg hoor,' glimlach ik. 'Maar ik mag niet klagen met de Beauxbatons leerlingen.' zegt Fred. Ik geef hem een por als ik zie dat hij naar ze staart. 'Staren is onbeleefd, Fredster,' grinnik ik.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Fred
    Ik luisterde half naar Perkamentus maar keek naar het meisje aan de tafel van Ravenklauw, naast Loena Leeflang. Een van Beauxbatons.. Hoe zou ze heten?

Loena Leeflang
    Ik luisterde naar Perkamentus maar ik kon meerdere dingen tegelijk doen. 'Die jongen met dat rode haar kijkt naar je.' zei ik tegen het meisje naast me.

Sneep
    Ik wil dat iedereen luistert maar niet iedereen doet dat. Ik kijk verveeld de grote zaal rond.

[Wie is dat "meisje naast Loena"?]

Eleanor Winter Black

Een naast me tikt verveeld op de tafel. Er worden geïrriteerde blikken naar haar geworpen waardoor ze harder gaat tikken. Ik grijns en tik vrolijk met haar mee gewoon om mensen te ïrriteren.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Ik grinnikte toen een meisje ook begon te tikken, waardoor er mensen 'Ssht' geluidjes gingen maken. Het weerhield me niet, en merkte dat de preek van Dumbledore langzaam tot zijn einde kwam.

ThoseWords schreef:
    [Wie is dat "meisje naast Loena"?]

[Maria]

Maria Ciara Maunier
    Even keek ik naar de tafel van Slythertin toen ik ineens twee handen op tafel hoorde tikken, waardoor ik het meisje zag dat net besloten had met het andere meisje mee te doen en ik met mijn ogen rolde. Een meeloper, vond ik het. Come on, als iemand zo zielig moest zijn om de toespraak te verstoren moest ze het zelf weten, maar als je haar dan na ging doen was je wel heel zielig. Toen ik het meisje dat naast me zag, en zich net aan me voor had gesteld als Loena Leeflang, tegen me hoorde praten en in de richting keek die zij bedoelde zag ik wel meerdere jongens met rood haar, iets wat best bijzonder was. Zo vaak zag je geen mensen met rood haar. Toch was overduidelijk wie van deze jongens ze bedoelde, wie ik daarom ook een vriendelijke glimlach gunde.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 21:32 ]

Fred
    Het meisje glimlachte, ik werd rood, knipoogde even en keek toen weer naar perkamentus

[omg me don't have inspiration....]

Maria Ciara Maunier
    Toen ik zag dat het gezicht van de jongen bijna net zo rood werd als zijn haren waren en ik hem zag glimlachen werd de glimlach op mijn gezicht alleen maar groter. Deze jongen leek me in ieder geval heel lief, ik moest hem maar eens aan gaan spreken. Maar dat kwam nog wel, nu ging ik genieten van het lekkere eten dat er op tafel verscheen.

Een grote grijns sierde mijn gezicht toen het eten verscheen. Ik stopte met tikken, en schepte vanalles op. Een kleine jongen pakte het laatste kippenvleugeltje, en ik griste die uit zijn hand. Mooi niet, die dingen waren te lekker om zomaar te laten gaan. Hij keek me verontwaardigd aan, trok zijn mond open om iets te zeggen, maar sloot die direct toen ik hem een dodelijke blik toewierp. Op mijn gemakje begon ik aan mijn aardappelenpurree.