• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

Fred Wemel
    Ik lach. 'Wist ik veel.' grijns ik. Ik zie dat aan de tafel van griffoendor Ron spottend naar me kijkt maar ik let er niet op. 'Ga jij je inschrijven voor het toernooi?' vroeg ik.

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

[ik weet dat ze een accent heeft. maar toch bedankt :D ik ga trouwens slapen, bye guys]

Maria Ciara Maunier
    'Nee' zei ik glimlachend en schudde mijn hoofd. 'Ik ben nog minderjarig, dus ik mag nog niet mee doen' Ergens vond ik het wel jammer hoor, dat ik nog niet mee mocht doen, maar aan de andere kant vond ik het ook verstandig. De minister zou vast wel weten of de wedstrijd te gevaarlijk voor ons was.

Keep your head up, keep your heart strong

Eleanor Winter Blake

Ik had geen zin meer om het antwoord af te wachten dus stond ik op en liep ik naar buiten. Ik liep naar de binnenplaats en ging op een bankje zitten. Ik keek naar de sterren hemel en glimlachte even.

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Samantha

Net toen ik wou antwoorden, stond het meisje op en liep weg. Fronsend keek ik haar na. Wat dacht ze wel niet? Ik besloot ook maar op te staan, en liep naar de slaapzalen. Onderweg liepen er een paar verdwaalde eerstejaars in de weg, die ik zonder enige moeite aan de kant duwde.
    Eenmaal aangekomen bij de slaapzaal, gaf ik een aai over het bolletje van mijn kat, Zuko, en opende vervolgens mijn koffer.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 23:17 ]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Fred
    'Ik ook niet, maar we gaan hrt wel proberen,'
    Zei ik grijnsend.
    'Dat zou niet erg verstandig zijn.' hoorde ik een stem achter me en ik draaide me om.

Sneep
    'Dat zou niet erg verstandig zijn.' zei ik ijzig tegen de roodharige jongen, vast weer een Wemel. Die keek om. 'Perkamentus weet wat hij doet.' Ik draaide me om en liep langzaam weer terug.

Loena
    Ik merkte dat prof. Sneep er bij was grkomen en toen weer weg was.
    'Ik vind hem zo vervelend.' zei ik dromerig.

[Iemand online?]

(ja ik)

[Misschien kunnen onze personages iets samen doen? :'D Dan is het hier niet zo dooood]

[aleen sneep is nog "vrij" van mensen, dus je kan met hem gaan praten :p]

[Hahaha leeeeeuk! :'D.
    Eh, sure, Samantha is nu in de slaapzaal haar koffer uitpakken, ik kan haar wel naar de Common Room laten gaan?]

[ja of naar de hal daar loopt hij rond nu :p]

[Oh okee, ik laat haar wel tegen hem aanknallen ofzo :'D Hoe cliché, maargoed]

[goed, ik moet nu wel effe aankleden, naar bemeden en van de ipad (waar ik nu op zit) switchen naar pc, anders kan ik geen plaatje by mn story neerzetten dus ik ben iets later met reageren denk ik :p)

Samantha Lauren Billington

Toen ik éíndelijk klaar was met mijn koffers te hebben uitgepakt, besloot ik maar een wandeling te maken. Hogwarts liet me kalmeren, heel vreemd eigenlijk nu ik er zo over nadacht.
    Nietsvermoedend liep ik richting de hal, en toen ik links afsloeg, knalde ik tegen iemand aan, waardoor ik op de grond viel. Snel krabbelde ik overeind, en stond op het punt om een lading scheldwoorden mijn mond te laten ontsnappen, tot ik zag dat het Snape was. Een lichte grijns sierde mijn gezicht. ''Excuseert u mij, professor Snape.'' zei ik, overdreven formeel, terwijl een grijns nogsteeds mijn lippen sierde. Snape had ik altijd wel gemogen, hij was zo, zo.. Emotieloos, kil.