• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

{ Aboo }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

[mijn topics, en hoe beginnen we, en kan je de namenlijst enzo hier neer zetten?]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

Ik zal het neerzetten, we beginnen dat de andere scholen aankomen op Hogwarts en de scholieren van Hogwarts daar dus al zijn (een beetje zoals in het boek)

[abo]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

[mijn topics]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Maria Ciara Maunier
    Met een glimlach op mijn gezicht zat ik bij het raam van de koets en keek ik neer op alle leerlingen die zich op het binnenplein van Hogwarts hadden verzameld om te kunnen zien hoe wij onze entree maakten. Het zou niet lang meer duren of ik zou, gekleed in mijn blauwe gewaad, de grond onder mijn fouten voelen en allemaal mensen naar mij zien staren. In eerste instantie had ik helemaal niet mee gemogen, ik kon namelijk voor geen mogelijkheid mee doen aan een wedstrijd voor meerder jarige op mijn veertiende. Maar doordat mijn ouders een goede bant hadden met de minister, hadden ze er toch voor kunnen zorgen dat ik mee mocht. Iets wat ik geweldig vond, ik zou dit namelijk voor geen goud willen missen.

Eleanor Winter Black || Slytherin.

Ik keek naar de koets die aankwam. Niet dat het heel erg bijzonder was maar ach iedereen keek dan kon ík het toch zeker niet missen. Ik liep met de menigte mee van de ene kant naar de andere maar was elke keer wat later. Vol verveling keek ik naar de nette meisjes die uitstapten en netjes liepen.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:31 ]

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

]Fred Wemel
    Ik vuur stiekem een spreuk af op een eerstejaars die opeens rond gaat springen als een kangoeroe. Ik ga weer netjes staan en doe alsof er niks aan de hand is. Ik kijk of ik George zie, of iemand anders.

Loena
    'O... knarkloppertjes.' glimlach ik in mezelf. Ik zie door mijn bril overal knarkloppertjes. 'Men is zenuwachtig.'
    Ik loop rustig heen en weer en kijk of ik een bekende zie.

Maria Ciara Maunier
    Terwijl ik zo net mogelijk richting de grote zal begin te lopen kijk ik naar alle mensen die zich verzameld hebben om naar ons te kunnen kijken. Het valt me op dat deze mensen heel anders zijn dan wij. Maar anders betekend natuurlijk niet altijd verkeerd of lelijk. De meeste mensen zien er juist wel aardig uit en de meeste jongens ook nog eens best knap.

Faye Charlotte Eastwood
    Ik lach even als ik zie dat Fred een spreuk afvuurt op een hyperactieve eerste jaars. Ik loop naar hem toe en ga naast hem staan. 'Niet zo gemeen doen hé, Freddie,' grinnik ik.

Severus Sneep
    Met genoegen kijk ik naar de tafel van zwadderich, waar iemand zit. ik loop naar het meisje toe. 'Perfect, ook geen zin om naar die aankomst te gaan? Laat je niet kennen.' zeg ik en staar door de grote zaal.

Fred Wemel
    'Tuurlijk wel.' grijns ik. 'So am I.' ik grinnik. 'Nog wat leuke jongens van Klamfells gezien, Faye?' vraag ik lachend.

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:37 ]

[>Mijn topics]

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Eleanor Winter Black

Zoals gewoonlijk kom ik weer eens te laat en loop plagerig net zo netjes achter de nette meisje naar mijn tafel. Als ik daar aankom begin ik weer normaal te lopen en ga zitten naast een meisje. Ik zie Sneep staan en geef hem een knikje.

Faye Charlotte Eastwood
    'Tuurlijk wel, so am I,' grijnst hij. 'Nog wat leuke jongens van Klamfells gezien, Faye?' vraagt hij daarna lachend. Ik schud mijn hoofd. 'Nope, niet echt mijn smaak,' grinnik ik.

Fred Wemel
    Ik lag. 'De mijne ook niet!' De jongen huppelt nog steeeds rond als een kangoeroe. ik hef het met een zwiepje van mijn toverstok op. 'Tevreden?'