• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

- Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog

Het rollentopic

[ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]

Keep your head up, keep your heart strong

TheRumIsGone schreef:
    [Zijn de mensen van beauxbatons enzo ook al op school?]

[ja]

"It's funnier in Enochian." ~ Castiel

xJohnnyDepp schreef:
    Fred.

'Nee dit is niet alles!' Ik hef de spreuk op. Zelfs George wist niet dat ik zo kon duelleren, ik heb in de vakantie ontzettend veel geoefend als ik alleen was. 'Tarantelgra!'

[Oh, want Space werd geraakt schreef ze net :"D]

Samantha Lauren Billington

Voordat ik het wist, stond ik te tapdansen. Ik hief de spreuk op, en keek hem kwaad aan. Dat had hij dus níét moeten doen. Ik richtte mijn stok weer op de jongen. ''Mobilicorpus!'' riep ik, en wachtte totdat de spreuk zijn ding zou doen.

"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

Ginny Wemel

Met verschrikkelijke pijn in mijn hoofd van de klap kruip ik met moeite overeind. Fred en het meisje sturen spreuken die ik nog niet ken op elkaar af. Ik keek even verbaasd naar Fred.

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Maria Ciara Maunier
    Even keek ik naar de mensen die aan het dueleren was, maar besloot me er uiteindelijk maar niet mee te bemoeien en gewoon door te lopen naar mijn koets, waar ik mevrouw mallamour al zag zitten, die mij mijn kamer aanwees waar ik vervolgens naartoe liep om mijn koffer uit te pakken.

Fleur Delacour

Veel had ik niet te doen dus besloot ik door het kasteel te lopen, het was minder luxe dan ik gewend was op Beauxbatons maar veel maakte dat niet uit, plots zag ik een groepje mensen staan vlakbij nog twee anderen die aan het dueleren waren, nou dueleren kon je het eigelijk niet noemen, het was meer vechten.

Don't be like the rest of them, darling

[al veranderd sorry had het niet gezien :(]

Fred
    Ik vloek als ik begin te zweven en tik met mijn toverstok op mijn lichaam. 'Je had mijn zusje NIET moeten vervloeken. Paralitis.'

Sneep
    Ik draai me weer om naar het meisje. 'Jou niet, maar je ouders misschien wel?' vraag ikd an. 'Die herken ik vast.'

[ bericht aangepast op 29 april 2012 - 11:17 ]

ThoseWords schreef:
    Maria Ciara Maunier
    Even keek ik naar de mensen die aan het dueleren was, maar besloot me er uiteindelijk maar niet mee te bemoeien en gewoon door te lopen naar mijn koets, waar ik mevrouw mallamour al zag zitten, die mij mijn kamer aanwees waar ik vervolgens naartoe liep om mijn koffer uit te pakken.

[aaa ik reageerde net op je :O]

''Dat was mijn bedoeling niet eens, sukkel.'' mompelde ik, en voordat ik het wist viel ik met een klap op de grond.
    Niet veel later begon de spreuk uit te werken, en met barstende hoofdpijn stond ik op. ''Crucio!''
    Het was er uit voordat ik het doorhad, maar of ik er spijt van had wist ik niet zeker. Ik had de spreuk vaak gebruikt, het deed me niks meer.

xJohnnyDepp schreef:
    (...)

[aaa ik reageerde net op je :O]

[nu is maria al weg...]

Fred
    Een verschrikkelijke pijn komt door me heen en ik weet dat het de cruciatusvloek is. Ik kan er niks aan doen maar ik schreeuw het uit. Met veel moeite hef ik de spreuk op. Ik krabbel moeizaam overeind. 'Aqua Eructo!' een waterstroom spuit uit mijn toverstok en raakt het meisje vol.

[daarom ook die 'aaa' omdat je weg was. :(]

{ Ben heel even een uurtje weg! }

Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

Een luide lach verliet mijn mond toen de jongen schreeuwend op de grond viel, maar die grijns verdween algauw van mijn gezicht toen ik helemaal doorweekt was. ''Are you fucking kidding me.'' mompelde ik kwaad, en keek de roodharige jongen aan. ''Aqua Eructo!'' herhaalde ik hem, en het volgende moment was de jongen net zo nat als dat ik was. Een geamuseerd glimlachje sierde mijn lippen.

Fred Wemel
    'Fretjes houden van water hoor, ik in ieder geval wel. ik ben niet van suiker.' grijns ik. 'Densaugeo.' zeg ik en de tanden van het meisje beginnen te groeien. 'En natte sabeltanttijger.' zeg ik droog. 'Gaat alles goed, Ginny?' vraag ik maar blijf naar het meisje kijken.

Fred heette hij dus. Ik keek hem even droog aan, en liet toen die irritante tanden verdwijnen. ''Expelliarmus!'' riep ik, en zijn toverstok vloog uit zijn handen. Ik greep mijn kans. ''Detentio!'' voegde ik er aan toe, en touwen wikkelde om zijn lichaam. Ik liep naar hem toe, en keek hem grijnzend aan.

[ik heb besloten dat Maria geen dochter van een dooddoener is, dat vind ik namelijk niet echt bij haar personage passen. Zo dan weten jullie dat ook weer]