• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Lauren Billington

    Ik zei gedag tegen Snape, en liep naar buiten, de frisse avondlucht tegemoet. Ik stak mijn handen in mijn zakken, en schopte een verdwaald steentje weg. Hogwarts was eigenlijk mijn thuis, de enigste plek waar ik me op mijn gemak voelde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eleanor Winter Black

    Ik zag het meisje waarnaast ik zat tijdens het eten lopen.'He' riep ik en wachtte haar antwoord af.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Aragog schreef:
    [Eh Samantha loopt nu naar buiten, dus misschien kan iemand haar tegenkomen :3]


    { Is goed }


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Samantha Lauren Billington

    ''He.'' hoorde ik, en ik draaide me om. het duurde even voordat ik zag waar het geluid vandaan kwam in die duisternis, maar uiteindelijk zag ik dat ene meisje zitten wat naast me zat. Ik stak enkel nonchalant mijn hand op, en liep haar richting op.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 10:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny Wemel

    Het werd een beetje koud buiten dus ik besloot om weer naar binnen te lopen. Opeens liep ik tegen een meisje aan. "Sorry." Zei ik zachtjes terwijl ik opkeek om te zien wie het was. Groene stropdas, shit.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    [nvm]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 10:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Loena Leeflang
    Ik zag Ginny bij zwadderaars staan. 'Ginny? Wat doe jij bij hen?' vroeg ik terwijl ik deed alsof de zwadderaars er niet waren.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Op een gegeven moment knalde er iemand tegen me aan, en fronsend keek ik op. ''Sorry.'' zei het meisje zachtjes. Rode haren, een Weasley.. Ik duwde haar aan de kant. ''Kijk waar je loopt, Weasley.'' siste ik, en wierp haar een dodelijke blik toe.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Maria Ciara Maunier
    Toen bijna iedereen even later de grote zaal verlaten had, besloot ik ook maar op te staan. 'Ik ga even naar de koets toe' zei ik glimlachend 'Even mijn koffer pakken en zoeken waar van mij verwacht wordt te gaan slapen. Ik zie jullie nog wel' Na de twee nog een glimlach gegund te hebben draaide ik om en wou ik weg lopen, naar buiten toe tot ik tegen werd gehouden door Snape. 'Zoals u waarschijnlijk wel zult weten ben ik een Beauxbatons' zei ik 'Wat betekend dat ik het recht heb om naar buiten te gaan. Ik moet namelijk mijn koffer nog pakken' Toen deze zijn hoofd schudde, zuchte ik. 'Zou u mij dan misschien kunnen vertellen waar ik geacht wordt te gaan slapen, als dat op een andere plek dan in de koets is?' Misschien dat mijn koffer daar wel al stond.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sneep
    'U wordt geacht in de koets te slapen, maar U moet wachten op uw schoolhoofd, of haar op zoeken.' zei ik kil.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ginny Wemel

    Het meisje duwde me aan de kant. "Kijk waar je loopt, Weasley." siste ze terwijl ze me een dodelijke blik gaf. Even geschokt keek ik haar aan. "J-ja.." Stamelde ik zachtjes.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Maria Ciara Maunier
    Oké, het antwoord op mijn vraag had hij mij gegeven, maar respect had hij niet getoont. Dat was ik dus ook niet van plan aan hem te gaan tonen. Geïrriteerd rolde ik met mijn ogen, waarna ik hem gewoon voorbij liep. No way dat ik me liet commanderen door iemand die zijn afdeling voor alle andere voortrok. Dan deed ik toch echt gewoon waar ik zelf zin in had.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Space schreef:
    Ginny Wemel

    Het meisje duwde me aan de kant. "Kijk waar je loopt, Weasley." siste ze terwijl ze me een dodelijke blik gaf. Even geschokt keek ik haar aan. "J-ja.." Stamelde ik zachtjes.

    [loena ging ook naar je toe hoor :P]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Samantha Lauren Billington

    Ik keek haar geamuseerd aan, en negeerde het vreemde meisje wat erbij kwam staan. Ik pakte mijn stok, en liet mijn vingers eroverheen glijden. Heerlijk vond ik het, Gryffindors pesten. Of eerstejaars. Of Weasleys. Een spottend lachje verliet mijn mond.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Wemel
    Shit, ze waren Ginny aan het irriteren. RotZwadderaars. Ik keek naar Sneep, die niet oplette, trok mijn toverstok en liep op het meisje van zwadderich af. 'Je wilt haar niet vervloeken, echt niet. Dan lig je straks in de ziekenzaal.' Ik had al een leuk spreukje in mijn hoofd en keek even kort naar Ginny en toen weer naar het meisje van zwadderich.

    Sneep


    Ik liep naar het meisje van Beauxbatons af en pakte haar schouder beet. 'Moet ik met je schoolhoofd gaan praten soms? Dat je onbeleefd bent tegen je gastheren?' Ik keek haar doordringend en kil aan.

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 10:54 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel