• MEEDOEN MAG/KAN ALTIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.




    - Ginny Wemel Gryffindor Space
    - Argus Vilder Hogwarts Space
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    - Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor LikeAWeasly
    - Fred WemelGryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Harry Potter Gryffindor
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin LikeAWeasly
    - Eleanor Winter Black Slytherin AweSomee
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog


    Het rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 20:53 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    Ik viel aan op het eten en grinnikte toen ik het jongetje wat ik had vervloekt aan de tafel zag zitten. Ik gooide een kippenpootje op zijn bord. 'Alsjeblieft.' zei ik en hij keek me bang aan. Ik grijnsde en begon zelf weer te eten. Hij wist niet dat ik hem had vervloekt maar hij vond me wel eng, wat best wel grappig was.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    Met grote ogen keek ik hoe een meisje uit Slytherin een stuk eten uit de hand van een jongetje trok en gelijk had ik er spijt van dat ik aan deze kant van de tafel was gaan zitten. Mijn haad voor die afdeling werd groter en groter hoe langer ik er naar keek. 'Volgende keer ga ik gezellig náást jou zitten, hoor Loena' zei ik daarom glimlachend 'Ik word misselijk van al die walgelijke taverelen aan die tafel daar'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Loena
    'Ja, dat is waar.' zei ik met mijn lichte stem. ' Zwadderaars zijn altijd een beetje... gemeen geweest. Maar ze weten nog niet wat aardig zijn is, dat komt nog wel.' zei ik dromerig. Ik schepte wat aardappelpurree, hoewel ik eigenlijk wel wat pudding wilde, maar dat was er nog niet.
    'Is het waar wat ze zeggen? Dat in Frankrijk kreukelhoornige snottifanten het te warm vinden?' vraag ik dan aan Maria


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eleanor Winter Black

    Ik keek met grote mond toe hoe het meisje naast mij heel veel eten opschepte. Ik werd er misselijk van maar besloot toen toch wat te eten. Ik keek even rond en schepte toen alleen maar wat salade op. Na een paar happen vond ik het wel genoeg. Ik wou niet moddervet worden dus ik dronk mijn pompoensap op en ging even verzitten.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maria Ciara Maunier
    Verbaasd keek ik Leona aan. Hoe wist zij in hemelsnaam dat deze mensen aardig zouden gaan worden? En wat waren die dieren waarover ze het had. 'Iek denk et' zei ik uiteindelijk, na even nagedacht te hebben. 'Iek eb nog nooit zo een dier gezien'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Samantha Lauren Billington | Slytherin

    Ik fronste even toen het meisje naast me alleen wat salade opschepte, en er maar een paar hapjes van nam. Ik hoopte dat het niet zo'n meisje was dat alleen maar dacht aan lijnen..
    Na een tijdje had ik mijn bord leeggegeten, en wreef automatisch over mijn buik. Ik zat wel vol nu..
    Ik merkte dat ik ontzettend krap zat, en keek naar de jongen naast me. ''Schuif op.'' mompelde ik, maar hij reageerde niet. ''Schuif op!'' zei ik, ditmaal wat harder, en hij keek me alleen maar arrogant aan. Ik fronste even, duwde hem opzij zodat ik wat meer ruimte had, en leunde toen met mijn ellebogen op de tafel.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Loena
    'Je bent zeker ook zo iemand die niet gelooft in de beesten die vijf mensen zelf hebben waargenomen maar de rest van de wereld niet?' vraag ik kort. Ik zucht. 'Mijn vader heeft ze gezien, ik nog niet... Niemand geloofd ons, op een paar aardige mensen na.' ik wijs naar de tafel van griffoendor. 'mensen die daar zitten, een deel in ieder geval.'


    Fred
    Ik spring op en loop naar de tafel van Ravenklauw. 'Hee, hebben jullie nog kip?' vraag ik, expres vlakbij het meisje gaan staan, Loena ken ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    Ik hoefde niet lang na te denken over Loena's opmerking, voor ik eerlijk antwoord kon geven. 'Iek keloof in allies' gaf ik eerlijk toe 'Allies waarvan nog niet ies bewezen dat et niet bestaat' Sommige mensen zouden me voor gek verklaren als ik dit tegen ze zou zeggen, want waarom zou je geloven in iets waarvan het bestaan niet bewezen is. Maar Loena leek me het soort meisje dat het helemaal niet raar vond, als ik haar zoiets zei. Toen de jongen die iets eerder naar mij gestaart had keek ik even naar de kip en zag inderdaad dat het er nog lag. 'We ebben nog kiep' antwoordde ik glimlachend en wees op de schaal. 'Neem maar.' Als hij toch hier stond, kon ik me net zo goed voorstellen, toch? 'Trouwens, iek ben Maria' zei ik glimlachend en stak mijn hand naar hem uit.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred Wemel
    Ik schud haar hand. 'Fred Wemel.' zeg ik en pak de schaal. 'Dank jullie wel.' Ik loop weer weg met de kip en ga weer aan de tafel van Griffoendor zitten.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:23 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Fred Wemel
    Ik schud haar hand. 'Fred Wemel.' zeg ik en pak de schaal. 'Dank jullie wel.' Ik loop weer weg met de kip en ga weer aan de tafel van Griffoendor zitten.


    [reageer je ook met loena?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Loena
    'Fijn dat je alles gelooft, je bent slim en hebt vertrouwen.'
    Ik kijk Fred na. 'Hij is wel aardig hoor. Beetje druk, maar behoorlijk grappig.' grijns ik. Ik zucht weer. 'Komt er nog pudding?' vraag ik half in mezelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Maria Ciara Maunier
    Ik keek verbaasd naar Fred toen hij heel snel weer weg liep. Ik had echt verwacht dat hij hierheen was gelopen om een praatje te komen maken, iets wat Loena merkte, zo te horen aan wat ze zei. 'Iek denk dat dat nog wel ieven duurt' zei ik 'Er zijn nog miensen aan het ieten' Maar gelukkig verschenen de toetjes sneller dan ik gedacht had en schepte ik glimlachend iets op wat me wel lekker leek. De meeste gerechten hier, afgezien van de franse gerechten, kende ik namelijk niet.

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:31 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Fred
    Ik kon het niet laten en stond weer op. 'Ik ga bij Loena en zo zitten.' zei ik tegen de anderen en liep weer weg.
    'Ben ik weer.' grijnsde ik. Ik ging naast Maria zitten. 'Zijn alle meisjes van Beauxbatons glamorgana of zo?' flap ik er uit.


    Loena
    'Hmm... Pudding!' ik schep pudding op en begin het meteen op te eten. Ik let niet meer op Maria en Fred, die redden zich wel.

    [zou je please normal nederlans willen ''praten'' met maria, want het is nogal moeilijk lezen..]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:35 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Eleanor Winter Black

    Ik keek toe hoe het meisje naast mij alles naar binnen had geschoven. 'Ik ben Eleanor by the way en jij' vroeg ik aan haar. Het dessert verscheen en ik schepte wat chocolade ijs op en at dat op.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Maria Ciara Maunier
    Lachend kijk ik naar Fred als deze mij vraagt of iedereen van Bauxbatons glamorgana is. 'Nee' zeg ik uiteindelijk hoofdschuddend. 'Allien de oma van Fleur, Gabrielle en mie ies glamorgana, verder niemand' Zoiezo leek ik niet heel erg op onze oma, niet zo veel als Fleur en Gabrielle dat deden, iets waar ik onwijs blij mee was. Anders had ik alleen maar allemaal jongens achter mij aanlopen.

    [maria heeft een accent, is frans, dus die praat niet normaal nederlands? Maar is goed, het is namelijk ook best moeilijk om met een "accent" te moeten schrijven]

    [ bericht aangepast op 28 april 2012 - 22:39 ]


    Keep your head up, keep your heart strong