• .. Want ik word er nu doodziek van. Het klinkt misschien raar, maar ik weet bijna zeker dat de toekomst gewoon al bestaat.

    Ik heb het eigenlijk al echt heel lang; een paar keer per week een deja vu -geen idee waar al die komma's moeten- en ik weet ook dat ik niet de enige ben.. Maar ik kan, als die deja vu 'uitkomt', niet bewegen. Ik bewéég wel, maar dat doe ik zelf niet. En dan heb ik echt iets van 'help, help, wat is dit, laat me hieruit'.. En dat vond ik dus heel raar, omdat anderen dit niet hebben?

    Ja, het klinkt heel raar, en ik begrijp het als je het niet snapt, of het bullshit vind :') maar ben ik de enige?

    De toekomst bestaat ook al. Tijd is een illusie, zei Einstein ooit :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    nee, ik heb best vaak last van déjà vu. Maar ik ben het inmiddels gewend.. vaak zijn het hele gewone dingen.. ik heb dit nooit als raar gezien, en ik doe er ook niet geheimzinnig over...


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Snap er niet zoveel van maar alles wat ik kan zien daar geloof ik in behalve in slechte mensen


    Physics is awesome

    volgens mijn natuurkunde leraar is het allemaal 1 grote droom. en zijn wij poppen in een poppenhuis. ^^


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik heb van die vlagen dat ik van die deja vu-momenten heb.
    Maar dat andere is wel een beetje weird ja...


    Deep inside, I've never felt alive

    jij kan zo meespelen in een boek.

    oké, ik heb ook wel eens een deja vu, maar vroeger vaker. En dat van dat je niet kan bewegen, hen ik ook nog niet gehad. Ik vind het eng


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nooit last van, en dit klinkt heel erg vaag. Ik leef meer in het heden en de toekomst zien we later wel (':


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Phippen schreef:
    volgens mijn natuurkunde leraar is het allemaal 1 grote droom. en zijn wij poppen in een poppenhuis. ^^


    Dit dacht ik vroeger ook hoor totdat het me een beetje onlogisch leek dat één grotere macht zeven miljard mensen zou besturen met gedachtes en al. Naar mijn mening bestaat de toekomst al. Veel dingen zijn al gewoon vastgelegd alleen je eigen keuzes kunnen ze beïnvloeden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    @Phippen ik heb het ook al jaren, maar ik ben het ook gewend. Maar soms is het verveld. Want het ging van kleine dingen zoals achter iemand aanlopen, naar grotere dingen..

    Ik heb ook soms zoiets van DAFUQ, dit is al eens gebeurd.. o.o ik vind dat altijd maar eng.


    Me so good.

    deja vu betekent iets dat al geweest is.. heb je ooit al ergens vast gezeten dan? dan kan dit kloppen.. (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb dat echt vaak, dus ik kijk er niet meer zo van op, eigenlijk. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Tigger schreef:
    De toekomst bestaat ook al. Tijd is een illusie, zei Einstein ooit :Y)


    Helemaal mee eens. Ik denk eigenlijk best wel vaak naar over dit feit. Wat als wij de toekomst zijn voor de mensen uit het verleden die denken over de toekomst? En de mensen die nu in de toekomst leven denken aan het verleden. Oef, het is verwarrend.


    Alleen maar tranen van geluk

    Wandererr schreef:
    deja vu betekent iets dat al geweest is.. heb je ooit al ergens vast gezeten dan? dan kan dit kloppen.. (:


    Niet 'vast' op een plek, maar vast in mijn eigen lichaam. Als ik bijvoorbeeld rechtdoor loop, en ik probeer alles en schreeuw dat ik bijvoorbeeld achteruit wil, lukt dat niet.

    Brutus schreef:
    Ik heb ook soms zoiets van DAFUQ, dit is al eens gebeurd.. o.o ik vind dat altijd maar eng.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”